Gå til innhold

Jeg misliker alle menneskene i Norge utenom en gruppe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dårligere stilte menn og gutter.

Hvorfor gjør jeg det? På grunn av følgende:

- Gutter sliter i skolesektoren. Det kan være foreldre som ikke gjør nok for å hjelpe og presse de. Skolene som ikke er flinke nok og opplærer dem. Eller så blir ikke deres kjønnsforskjeller tatt hensyn til.

- Færre unge menn får derfor utdanningen de ønsker, eller burde ha blitt disiplinert til å ønske.

- Arbeiderklasse menn må konkurrere ned hundretusener av ikke vestlige innvandrerne og Europere om det manuelle arbeidet. De har ingen rett til våre forfedres arbeid og arven etter dem.

- Fordi færre fedre har sine barn.

- Fordi det å bli tilrettelagt for deres forskjeller (likestilling) ikke inngår i samfunnskontrakten slik det gjør for overklasse menn og kvinner generelt.

- At demokratiene i vesten handler om å grabbe til seg privilegier på andres bekostning. Med overklassens velsignelse.

- Fordi færre menn blir fedre, særlig blant menn med lav utdanning og inntekt. Grunnen er at kvinner ikke lenger finner dem tiltrekkende.

Jeg misliker alle grupper i samfunnet utenom en gruppe, dårligere stilte menn og gutter.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misliker folk som sutrer og legger ansvar, skyld og forklaringer på at alle de andre er dumme mot en selv. Eller grupper.
Jeg misliker egentlig folk som plasserer andre folk i grupper, når jeg tenker meg om.

Og, folk som må forsøke spre sine egne tanker som sannhet, uten å ha noe større grunn til det enn egen tafatt-het.

Og så misliker jeg folk som liker Nickelback.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start en støtte-organisasjon for dem. :)
Det finnes mange for kvinner, så hvorfor ikke...



Anonymous poster hash: 84907...874
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker folk som sutrer og legger ansvar, skyld og forklaringer på at alle de andre er dumme mot en selv. Eller grupper.

Jeg misliker egentlig folk som plasserer andre folk i grupper, når jeg tenker meg om.

Og, folk som må forsøke spre sine egne tanker som sannhet, uten å ha noe større grunn til det enn egen tafatt-het.

Og så misliker jeg folk som liker Nickelback.

Ingen ting av det du skriver kan tolkes som du gjør det. Gutter er dumme og uutviklet. Mangelen på lærdom er et etterslep. De kan ikke gjøre noe med politiske vedtak og å skape rettferdig behandling.

Og jeg misliker overklasse jøker som deg.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting av det du skriver kan tolkes som du gjør det. Gutter er dumme og uutviklet. Mangelen på lærdom er et etterslep. De kan ikke gjøre noe med politiske vedtak og å skape rettferdig behandling.

Og jeg misliker overklasse jøker som deg.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

Da er vi perfekte for hverandre, for jeg elsker folk som misliker meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du igjen?! Hakk i plata....:Gjesp:

Kom deg ut i verden og få deg en hobby. Dette begynner å bli kjedelig. Du kan jo engasjere deg i all urett som blir begått mot gutter og menn i dette landet, slik at du hvert fall gjør noe i praksis, og ikke bare sitter på KG og tyter om dette.



Anonymous poster hash: a8c28...8f6
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start en støtte-organisasjon for dem. :)Det finnes mange for kvinner, så hvorfor ikke... Anonymous poster hash: 84907...874

Fristende å gjøre når jeg er ferdig med utdanningen min og har litt mer penger.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du igjen?! Hakk i plata....:Gjesp:Kom deg ut i verden og få deg en hobby. Dette begynner å bli kjedelig. Du kan jo engasjere deg i all urett som blir begått mot gutter og menn i dette landet, slik at du hvert fall gjør noe i praksis, og ikke bare sitter på KG og tyter om dette. Anonymous poster hash: a8c28...8f6

Jeg prøver faktisk å gjøre noe. Eks. prøver jeg å bli flink å skrive og få noen artikkler trykt i aviser. Så når jeg har masteren tjener jeg nok moderat sum som kan bli brukt.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det, men det høres veldig slitsomt ut å mislike så mange.

Greit det, men det høres veldig slitsomt ut å mislike så mange.

Ikke egentlig.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting av det du skriver kan tolkes som du gjør det. Gutter er dumme og uutviklet. Mangelen på lærdom er et etterslep. De kan ikke gjøre noe med politiske vedtak og å skape rettferdig behandling.

Og jeg misliker overklasse jøker som deg.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

*gjøker

Anonymous poster hash: 0b3a3...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir i alle fall morsomt den dagen det blir vepna konflikt. Lurer på hvordan det går. Med overklassen som skal kjempe. Kvinnene kommer hjem med ptsd alle i hop. De kunne ikke være vanlige soldater pga problemer med å drepe, voldtekter og svakere fysikk (bortkastede liv). Overklassen overga seg når de hørte sjampanjekorkene poppe i fiendens leir.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir i alle fall morsomt den dagen det blir vepna konflikt. Lurer på hvordan det går. Med overklassen som skal kjempe. Kvinnene kommer hjem med ptsd alle i hop. De kunne ikke være vanlige soldater pga problemer med å drepe, voldtekter og svakere fysikk (bortkastede liv). Overklassen overga seg når de hørte sjampanjekorkene poppe i fiendens leir.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

Hva mener du med bortkastede liv?

Anonymous poster hash: 0b3a3...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med bortkastede liv?

Anonymous poster hash: 0b3a3...3f0

Hva er poenget med å sende noen i krig som kommer til å slite psykisk, har større problemer med å drepe, som er fysisk svakere og som kommer til å bli voldtatt osv. Det vil være bortkastede liv i såfall.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev denne i dag på bussen, tror denne har en sjanse hos en avis :)

Hvorfor har ikke gutter og arbeiderklasse menn rett på likestilling?

Som student på Universitetet i Bergen på linjen samfunnsøkonomi har jeg lest mye statistikk og er fortalt hvor jeg kan finne analyser og tall som gir innblikk i landets tilstand. Etter en tid med lesing begynte jeg å fatte interesse for hvordan det går med gutter, yngre menn og menn i arbeiderklassen. Ikke fordi de jeg synes de er mer verdt, men fordi dette er mennesker som viser seg å slite mer enn andre.

Klasse- og kjønnsforskjeller

Gutter gjør det dårligere enn jenter i skolen, med et stort klasseskille mellom guttene. Mange i nedre kvartil på karakterskalaen dropper ut av videregående og får seg ingen utdanning, noe som bare blir viktigere for å ha et godt liv. Færre menn tar av nevnte grunner ikke høyere utdanning, som mange vil, men ikke har muligheten til å ta. Flere tar selvmord, selv blant de helt unge. Mange har dårlig helse. Færre menn får sine barn og er hovedforsørgeren deres. Mange blir underbydd i arbeidslivet av arbeidskraft fra utlandet og av innvandrere. Og nye undersøkelser av familiedemografi viser at færre menn blir fedre og da særskilt de som ikke har utdanning og en grei inntekt, ingen kvinner ønsker dem.

Det eksisterer et voksende klasseskille mellom menn, der noen havner på bunnen og andre på toppen. Inntektsmobilitet fra generasjon til generasjon i Norge er større for kvinner enn for menn, noe som betyr at det er lettere for dem å vandre mellom inntektsklassene. Det viser seg med andre ord at noen menn har en del bedre grunnlag for å lykkes, noe som ikke trenger å skyldes arv, men heller at de får det de trenger av foreldre, andre foresatte og skoler.

Når problemene som rammer arbeiderklasse menn og gutter blir tatt opp pleier folk som regel å skylde på personene selv. Klart de må arbeide hardt og er sin egen lykkesmed, men når det gjelder uutviklede gutter som ikke vet sitt eget beste, offentlig politikk og andre områder jeg har nevnt blir det annerledes. Slikt er det ingen grunnlag å skylde på dem for.

Forklaringen ikke nødvendigvis bunnet i arv

Eksempelvis tjener voksne som er født sent på året mindre enn de som er født tidlig på året. Det er ingen genetisk forskjell eller i oppvekstforhold, men de som er eldre er mer utviklet og har dermed større læringsutbytte. De passet bedre til institusjonene og fikk dermed større suksess. Noen barn passer til dagens forhold, noen ikke og noen har andre behov. Ved å tilrettelegge for forskjeller kunne mye blitt bedret.

Ingen bryr seg

Mye av det som står ovenfor handler ikke om likestilling, men kan bli sett på som et symptom på underliggende problemer. Om ikke skolen er godt nok tilrettelagt for guttungene, der deres forskjeller blir tatt hensyn til og botet på, vil det selvsagt føre til at færre kan ta den utdanningen de burde. Om ikke foreldre forstår hvordan de må oppdra gutter for at de skal ha det godt og under hva slags forhold som er skadelig, vil det videre underbygge problemet. Det blir da en dominoeffekt der de får flere problemer av å først ikke greie seg f.eks. på skolen.

Likestilling kan bli definert som at offentlige institusjoner legger til rette for de forskjellene som eksisterer mellom kjønnene. Så hvorfor er det ikke noen politisk vilje til å faktisk hjelpe disse menneskene? Noe som nesten ville vert gratis og til stor nytte for alle.

Problemet stammer ikke fra at feminister ønsker å undertrykke menn slik noen skriver om, men det handler rett og slett om at ingen bryr seg. Det bunner nok i at vi har en «overklasse» bestående av kvinner, middelklasse menn og eliten, som bare ser bort. De viktigste blir tatt vare på og da er alt bra.

Ekstrastemmer for partier og profitt for nasjoner

Politiske parti kan derimot tjene stemmer på å gjøre noe og til å løse flere problemer i en smekk. Det er færre yngre menn som stemmer i dag og det gjelder særlig de dårligere stilte. Dersom noen tilbydde dem det samme som alle andre, kunne en fått dem opp av sofaen og inn i lokalene. Kanskje kunne de drevet noen partier oppover på målingene.

På samme tid kunne en økt fødselsratene, antall gifte og skap høyere vekst. Alle tjener på det, også kvinner, som finner flere menn som er verdt å være i lag med. De enste som vil tape på en slik endring er overklasse menn som vil få mer konkurranse, men den utfordring takler de nok likevel. 1zbrwqb.png



Anonymous poster hash: 61dd0...035
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev denne i dag på bussen, tror denne har en sjanse hos en avis :)

Hvorfor har ikke gutter og arbeiderklasse menn rett på likestilling?

Som student på Universitetet i Bergen på linjen samfunnsøkonomi har jeg lest mye statistikk og er fortalt hvor jeg kan finne analyser og tall som gir innblikk i landets tilstand. Etter en tid med lesing begynte jeg å fatte interesse for hvordan det går med gutter, yngre menn og menn i arbeiderklassen. Ikke fordi de jeg synes de er mer verdt, men fordi dette er mennesker som viser seg å slite mer enn andre.

Klasse- og kjønnsforskjeller

Gutter gjør det dårligere enn jenter i skolen, med et stort klasseskille mellom guttene. Mange i nedre kvartil på karakterskalaen dropper ut av videregående og får seg ingen utdanning, noe som bare blir viktigere for å ha et godt liv. Færre menn tar av nevnte grunner ikke høyere utdanning, som mange vil, men ikke har muligheten til å ta. Flere tar selvmord, selv blant de helt unge. Mange har dårlig helse. Færre menn får sine barn og er hovedforsørgeren deres. Mange blir underbydd i arbeidslivet av arbeidskraft fra utlandet og av innvandrere. Og nye undersøkelser av familiedemografi viser at færre menn blir fedre og da særskilt de som ikke har utdanning og en grei inntekt, ingen kvinner ønsker dem.

Det eksisterer et voksende klasseskille mellom menn, der noen havner på bunnen og andre på toppen. Inntektsmobilitet fra generasjon til generasjon i Norge er større for kvinner enn for menn, noe som betyr at det er lettere for dem å vandre mellom inntektsklassene. Det viser seg med andre ord at noen menn har en del bedre grunnlag for å lykkes, noe som ikke trenger å skyldes arv, men heller at de får det de trenger av foreldre, andre foresatte og skoler.

Når problemene som rammer arbeiderklasse menn og gutter blir tatt opp pleier folk som regel å skylde på personene selv. Klart de må arbeide hardt og er sin egen lykkesmed, men når det gjelder uutviklede gutter som ikke vet sitt eget beste, offentlig politikk og andre områder jeg har nevnt blir det annerledes. Slikt er det ingen grunnlag å skylde på dem for.

Forklaringen ikke nødvendigvis bunnet i arv

Eksempelvis tjener voksne som er født sent på året mindre enn de som er født tidlig på året. Det er ingen genetisk forskjell eller i oppvekstforhold, men de som er eldre er mer utviklet og har dermed større læringsutbytte. De passet bedre til institusjonene og fikk dermed større suksess. Noen barn passer til dagens forhold, noen ikke og noen har andre behov. Ved å tilrettelegge for forskjeller kunne mye blitt bedret.

Ingen bryr seg

Mye av det som står ovenfor handler ikke om likestilling, men kan bli sett på som et symptom på underliggende problemer. Om ikke skolen er godt nok tilrettelagt for guttungene, der deres forskjeller blir tatt hensyn til og botet på, vil det selvsagt føre til at færre kan ta den utdanningen de burde. Om ikke foreldre forstår hvordan de må oppdra gutter for at de skal ha det godt og under hva slags forhold som er skadelig, vil det videre underbygge problemet. Det blir da en dominoeffekt der de får flere problemer av å først ikke greie seg f.eks. på skolen.

Likestilling kan bli definert som at offentlige institusjoner legger til rette for de forskjellene som eksisterer mellom kjønnene. Så hvorfor er det ikke noen politisk vilje til å faktisk hjelpe disse menneskene? Noe som nesten ville vert gratis og til stor nytte for alle.

Problemet stammer ikke fra at feminister ønsker å undertrykke menn slik noen skriver om, men det handler rett og slett om at ingen bryr seg. Det bunner nok i at vi har en «overklasse» bestående av kvinner, middelklasse menn og eliten, som bare ser bort. De viktigste blir tatt vare på og da er alt bra.

Ekstrastemmer for partier og profitt for nasjoner

Politiske parti kan derimot tjene stemmer på å gjøre noe og til å løse flere problemer i en smekk. Det er færre yngre menn som stemmer i dag og det gjelder særlig de dårligere stilte. Dersom noen tilbydde dem det samme som alle andre, kunne en fått dem opp av sofaen og inn i lokalene. Kanskje kunne de drevet noen partier oppover på målingene.

På samme tid kunne en økt fødselsratene, antall gifte og skap høyere vekst. Alle tjener på det, også kvinner, som finner flere menn som er verdt å være i lag med. De enste som vil tape på en slik endring er overklasse menn som vil få mer konkurranse, men den utfordring takler de nok likevel. 1zbrwqb.png

Anonymous poster hash: 61dd0...035

Meget bra skrevet. Men ikke forvent forståelse fra den alminnelige kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meget bra skrevet. Men ikke forvent forståelse fra den alminnelige kvinne.

Jeg tror egentlig ikke dette har noen med kvinner å gjøre. Det handler om at ingen bryr seg. De eneste som evner å bry seg om disse er nok oss.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bryr seg bare om vellykkede menn. Det er derfor tre av fire som tar livet sitt er menn.

Du har et poeng der. Jeg tror også de har mer medfølelse for vellykkede menn.

Anonymous poster hash: 61dd0...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...