Gå til innhold

Dere som hater unger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det bra, verre er det med alle taperne som sitter på KG og skriver dritt hver dag! :) ellers, hva ønsket du å tilføre til tråden?

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Hva tilfører du denne tråden?

Lite selvinnsikt?

Du sprer jo dritt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tre barn selv, de begynner å vokse til å kan kalles unge voksne :).

Vet ikke helt hva du mener med dere som hater unger, kanskje en tråd jeg ikke har fått med meg? Har du link?

Jeg reagerer på at unger henger ved bordkanten min når jeg er på kafe, jeg reagerer også på at barn drar i håret mitt på bussen og at barn sitter å sparker i setet jeg sitter i på fly. Der kunne foreldrene være litt mer aktive, har opplevd at en foreldre har 'dånt' over at jeg reagerer på at barn har brukt kafeen til hyleterapi. Det må da være annet å finne på en å sitte i timevis på kafe? Ta de med ut og lek med dem i stedet, det er jeg helt sikker på at barna vil sette pris på.

Det er ikke barna som er som har skylden for denne adferden, men foreldrene- men det er barna som blir oppfattet som ekle og uoppdragne. Det burde mange foreldre være klar over.



Anonymous poster hash: eba9e...ce3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Hva har det å si for deg, hvordan andre mennesker føler det ang. barn? Hvordan blir livet ditt påvirket av at noen mennesker misliker barn? Slutt å legg deg bort i andre menneskers følelser og tanker og fokuser på ditt eget. Det er lov å være forskjellig, og du har ingenting med hva andre mennesker synes om barn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke "oss" det er noe i veien med, nei. Det er de foreldrene som ikke klarer å passe på ungene sine som det er noe i veien med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke "oss" det er noe i veien med, nei. Det er de foreldrene som ikke klarer å passe på ungene sine som det er noe i veien med.

Det er i aller høyeste grad noe i veien med dere, jo. Her fokuserer du på foreldrene, ikke barna, hvorfor føler du deg truffet?

Anonymous poster hash: 6d658...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å si for deg, hvordan andre mennesker føler det ang. barn? Hvordan blir livet ditt påvirket av at noen mennesker misliker barn? Slutt å legg deg bort i andre menneskers følelser og tanker og fokuser på ditt eget. Det er lov å være forskjellig, og du har ingenting med hva andre mennesker synes om barn.

Traff visst en nerve! Min hensikt er utelukkende å få deg til og forstå at for å være et godt menneske, må du endre deg selv. Det er DEG det er noe galt med

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traff visst en nerve! Min hensikt er utelukkende å få deg til og forstå at for å være et godt menneske, må du endre deg selv. Det er DEG det er noe galt med

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Du står nå frem som et stjerneeksempel på et godt menneske i denne tråden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre barn selv, de begynner å vokse til å kan kalles unge voksne :).Vet ikke helt hva du mener med dere som hater unger, kanskje en tråd jeg ikke har fått med meg? Har du link? Jeg reagerer på at unger henger ved bordkanten min når jeg er på kafe, jeg reagerer også på at barn drar i håret mitt på bussen og at barn sitter å sparker i setet jeg sitter i på fly. Der kunne foreldrene være litt mer aktive, har opplevd at en foreldre har 'dånt' over at jeg reagerer på at barn har brukt kafeen til hyleterapi. Det må da være annet å finne på en å sitte i timevis på kafe? Ta de med ut og lek med dem i stedet, det er jeg helt sikker på at barna vil sette pris på. Det er ikke barna som er som har skylden for denne adferden, men foreldrene- men det er barna som blir oppfattet som ekle og uoppdragne. Det burde mange foreldre være klar over. Anonymous poster hash: eba9e...ce3

F.eks tråden om den "stakkars", sympatihøstende kjerringa som var så uheldig å få kåpen sin tilklint av en unge hun ikke så kom løpende. Du virker ikke dum, det virker som du forstår problemet, så skjønner ikke hvorfor du føler du må forsvare noe. Jeg snakker om de som hater unger.

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står nå frem som et stjerneeksempel på et godt menneske i denne tråden.

Tror ikke frøken gammel skal snakke så høyt, du har skrevet endel j*vlig selv de siste årene ;)

Anonymous poster hash: 6d658...f54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tilfører du denne tråden?

Lite selvinnsikt?

Du sprer jo dritt selv.

Det er velfortjent, dere legger jo opp til det! Når mobbere sparker mobbeofferet, fortjener ikke mobberen et spark selv?

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks tråden om den "stakkars", sympatihøstende kjerringa som var så uheldig å få kåpen sin tilklint av en unge hun ikke så kom løpende. Du virker ikke dum, det virker som du forstår problemet, så skjønner ikke hvorfor du føler du må forsvare noe. Jeg snakker om de som hater unger.

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Hvor mange er det egentlig som har sagt (skrevet) at de hater unger? Det er mange som sier at de synes det er irriterende med uoppdragne barn, og at de da blir kalt drittunger. Men det er ikke det samme som at de hater barn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Traff visst en nerve! Min hensikt er utelukkende å få deg til og forstå at for å være et godt menneske, må du endre deg selv. Det er DEG det er noe galt med

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Nei, det traff ingen nerve. Jeg bryr meg ikke om å bli til din definisjon av et godt menneske. Det holder hva jeg synes om meg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i aller høyeste grad noe i veien med dere, jo. Her fokuserer du på foreldrene, ikke barna, hvorfor føler du deg truffet?

Anonymous poster hash: 6d658...f54

eeeh? Kødder du med meg? Du skriver jo selv at barn formes av miljø og oppdragelse? Der spiller foreldre en stor rolle, er du ikke enig?

Uansett, jeg misliker ikke barn, derav "oss". Men gjerne utdyp deg litt mer hvorfor det er "oss" som misliker barn det er noe i veien med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F.eks tråden om den "stakkars", sympatihøstende kjerringa som var så uheldig å få kåpen sin tilklint av en unge hun ikke så kom løpende. Du virker ikke dum, det virker som du forstår problemet, så skjønner ikke hvorfor du føler du må forsvare noe. Jeg snakker om de som hater unger.

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Så fordi møkkaungen skriker, herjer og griser med matvarer i en dagligvare så er det den stakarn som blir angrepet av trollet som det er noe galt med?

Jeg synes hun taklet det bra jeg. Jeg må innrømme jeg hadde vikke vært like snill som henne.

Men, man kan vel ikke forvente normal logikk av en som deg. Det kommer igjennom på hele tråden din at du selv har trollbarn. Mest sannsynlig så har du fått mye tyn av andre pga snørrungene dine at du føler kritikk av barn er en personlig vendetta mot deg.

Anonymous poster hash: dbf9c...652

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er velfortjent, dere legger jo opp til det! Når mobbere sparker mobbeofferet, fortjener ikke mobberen et spark selv?

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Kast ikke stein i glasshus nå da. Den eneste som driver med personangrep i denne tråden er deg.

For å di det på en måte du forstår: Du driter deg ut.

Anonymous poster hash: dbf9c...652

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvilken debatt du prøver å få til, her. Hvorfor later du som at man må "like barn" for å være et friskt og oppegående menneske med et fullverdig liv, TS?

Selv har jeg sjelden lest et så polarisert, nedlatende og aggressivt hovedinnlegg rettet mot en veldig uklar gruppe, så jeg håper du ser ironien i å be andre mennesker ta seg sammen. Det begynner nesten å bli en klassiker (og ikke på en god måte) å late som at grupper på KG som man er uenige med mangler alt fra et liv til kjæreste og hjerneceller, så sånn sett styrker det jo ikke akkurat saken din at du begynner sånn.

Man trenger ikke å være et monster som hater barn og mangler innsikt i elementære ting om oppdragelse, oppvekst og miljø for å kunne kalle en unge en drittunge i noen tilfeller, akkurat.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er velfortjent, dere legger jo opp til det! Når mobbere sparker mobbeofferet, fortjener ikke mobberen et spark selv?

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Dere?

Du er jo så langt ute på viddene som det går an å være.

På tide å hente seg inn igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks tråden om den "stakkars", sympatihøstende kjerringa som var så uheldig å få kåpen sin tilklint av en unge hun ikke så kom løpende. Du virker ikke dum, det virker som du forstår problemet, så skjønner ikke hvorfor du føler du må forsvare noe. Jeg snakker om de som hater unger.

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Du opptrer som om du mangler fem øre på en krone her.

Hvordan kan det ha seg at du ikke når frem til noen her inne?

Du ordlegger deg på en særdeles nedlatende og vemmelig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger er rett å slett dritt irriterende, høylytte, av og til ekstremt illeluktende hvis de har gjort i bleien, det verste jeg er unger som hyler på tog/buss/fly.

Har ingen planer om å gå barn enda, jeg er bare 23. Forstår ikke hva folk skal med unger i en alder av 20...

Nei uff. Er ikke noe i veien med meg selvom jeg ikke tåler unger. Det blir det samme som at du ikke tåler folk som ikke tåler unger. Hver sin smak.

Anonymous poster hash: ed708...3be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bra, verre er det med alle taperne som sitter på KG og skriver dritt hver dag! :) ellers, hva ønsket du å tilføre til tråden?

Anonymous poster hash: 6d658...f54

For du gjør ikke akkurat det samme nå? For å bruke samme retorikk som deg i HI:

Ta dere en utdanning, få dere en kjæreste, finn livets ekte verdier; hvilken verdi er det i å sitte på kvinneguiden dag ut, dag inn og slenge dritt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...