Gå til innhold

...


maskineple

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker det betyr masse empati, ergo er du i alle fall ikke psykopat! ;) Og det er vel fint? Men sikkert slitsomt for deg. Jeg ble grøtete i stemmen da jeg skulle fortelle kjæresten om muslimene som slo ring rundt synagogen...syntes det var så rørende. Noen er vel ekstra følsomme. Og høysensitive (uten å vite mye om det) er ikke en diagnose, men et personlighetstrekk.

Anonymous poster hash: d8dca...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å se Syria-nyhetene, fordi jeg ble uvel og kunne gråte ved tanken på alle barna som døde. Takler ikke å se sånne nyheter som er triste og fæle.



Anonymous poster hash: d4c3a...604
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

"Normalt" er et tåpelig ord. Alle er forskjellige og det er ingenting galt i å reagere på den måten du gjør. Jeg klarer ikke å bli så veldig beveget selv, men synes ikke det er noe rart med de som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Du er tydeligvis en følsom mann, noe som i utgangspunktet er positivt. Litt spesielt, men positivt. Kjenner ingen som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Cartman over. Jeg tror ikke det er "normalt" hvis målet på normalt er hva de fleste gjør, og særlig ikke blant menn. Men det er jo ikke noe som helst galt med det.



Anonymous poster hash: 16692...c36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig er det så mye grusomt i media nå at jeg leser overskriftene uten å tenke over det engang. Jeg vet det er mange barn og uskyldige som dør hver dag i krig eller terrorangrep, men det har rett og slett blitt for mye, og det er for langt unna til at jeg klarer å "bry meg" noe særlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er normalt å begynne å grine når du leser om mord. greit å bli trist men å grine? kanskje du bare er veldig følsom, men det er jo en fin egenskap å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...