Gå til innhold

Hva 50 sades of grey har lært oss om kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kaffelattn

Her kommer jo den snevre forståelsen til menn ganske tydelig frem. TS og fler med han er bombesikre på at det er den heftige sexen, sixpacken til Grey og det faktum at han har penger som gjør at så mange av hunkjønn liker bøkene/filmen.

Det de ikke klarer å registrere er det faktum at jeg og flere jeg har pratet med blir tiltrukket av hvor oppmerksom Grey er mot Ana. Han legger merke til og roser små detaljer og passer hele tiden på ørsmå ting.

Desverre er han fiktiv og menn i den virkelige verden legger ikke merke til om du har barbert av deg alt håret på hodet om du så gjør det rett foran nesa på han.

Anonymous poster hash: 4a603...5b8

Tror du har et godt poeng her!

Dessverre finnes ikke den type mann i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer jo den snevre forståelsen til menn ganske tydelig frem. TS og fler med han er bombesikre på at det er den heftige sexen, sixpacken til Grey og det faktum at han har penger som gjør at så mange av hunkjønn liker bøkene/filmen.

Det de ikke klarer å registrere er det faktum at jeg og flere jeg har pratet med blir tiltrukket av hvor oppmerksom Grey er mot Ana. Han legger merke til og roser små detaljer og passer hele tiden på ørsmå ting.

Desverre er han fiktiv og menn i den virkelige verden legger ikke merke til om du har barbert av deg alt håret på hodet om du så gjør det rett foran nesa på han.

Anonymous poster hash: 4a603...5b8

80 åringer med penger kan få seg en ung dame i 20 årene.

Hvor mange 80 åringer på tryggd tror du kan få seg en ung dame i 20 årene ?

Greit nok at ikke alle kvinner går etter penger. Men ikke kom her og påstå at kvinner ikke tiltrekkes av penger og makt.

Anonymous poster hash: 5bab8...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Kall meg gal, men jeg elsket bøkene.
Hatet sex-delen av bøkene, men romantikken, sårbarheten til Grey.. Love it. :fnise:
Har ikke sett filmen enda, kino har blitt så himla dyrt, så venter til den kommer på DVD. Gleder meg til å se den, men kommer nok ikke til å være bedre en boken, eller kanskje den er det... det er vell mindre sex i filmen (håper det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 åringer med penger kan få seg en ung dame i 20 årene.

Hvor mange 80 åringer på tryggd tror du kan få seg en ung dame i 20 årene ?

Greit nok at ikke alle kvinner går etter penger. Men ikke kom her og påstå at kvinner ikke tiltrekkes av penger og makt.

Anonymous poster hash: 5bab8...437

En 80 åring hadde jeg ikke tatt i med ildtang uansett hvor ruk han var
Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 åringer med penger kan få seg en ung dame i 20 årene. Hvor mange 80 åringer på tryggd tror du kan få seg en ung dame i 20 årene ? Greit nok at ikke alle kvinner går etter penger. Men ikke kom her og påstå at kvinner ikke tiltrekkes av penger og makt. Anonymous poster hash: 5bab8...437

Mennesker tiltrekkes av penger og makt. Er nok mange menn som ville blitt bestevenn med denne rikingen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...