Gå til innhold

Sover livet bort


Angst

Anbefalte innlegg

Jeg så en reklame i helgen på tv2 om en dokumentar (?) som skulle gå på mandag, om ei jente som sov bort livet sitt, og som ikke ville prøve healing (om jeg ikke husker feil) noe som jeg egentlig kunne tenkt meg til å se. Noen som vet hvor man finner det på tv2sumo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så en reklame i helgen på tv2 om en dokumentar (?) som skulle gå på mandag, om ei jente som sov bort livet sitt, og som ikke ville prøve healing (om jeg ikke husker feil) noe som jeg egentlig kunne tenkt meg til å se. Noen som vet hvor man finner det på tv2sumo?

aner ikke, men den var gørr kjedelig. Handla om ei dame som heala folk. Og denne jenta som hadde denne "sykdommen" - de skulle prøve å helbrede henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke, men den var gørr kjedelig. Handla om ei dame som heala folk. Og denne jenta som hadde denne "sykdommen" - de skulle prøve å helbrede henne.

Åjaa, fikk et annet inntrykk av det i reklamen ugh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaa, fikk et annet inntrykk av det i reklamen ugh

helt annet program enn det vi så i reklamen dessverre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en reklame i helgen på tv2 om en dokumentar (?) som skulle gå på mandag, om ei jente som sov bort livet sitt, og som ikke ville prøve healing (om jeg ikke husker feil) noe som jeg egentlig kunne tenkt meg til å se. Noen som vet hvor man finner det på tv2sumo?

Klok dame.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke av homeopati.

Ok, slik jeg forstod det var at hun var blitt bedre av den behandlinga hun fikk av gamla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ok, slik jeg forstod det var at hun var blitt bedre av den behandlinga hun fikk av gamla.

Man skal aldri undervurdere placebo-effekten :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, slik jeg forstod det var at hun var blitt bedre av den behandlinga hun fikk av gamla.

Beklager! Jeg mente healing. Leste litt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal aldri undervurdere placebo-effekten :opplyser:

Sant det, og det er jo lite kunnskap om hva ME faktisk er. Det er nok både en fysisk og psykisk sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Sant det, og det er jo lite kunnskap om hva ME faktisk er. Det er nok både en fysisk og psykisk sykdom.

De lærde strides. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det, og det er jo lite kunnskap om hva ME faktisk er. Det er nok både en fysisk og psykisk sykdom.

De som fulgte med, fikk kanskje med seg ar Healeren sa at det var positivr at jenta kom seg litt bort fra mora, for å unngå "gnisninger"?

Ikke begynn med diskusjonene om ME er fysisk eller psykisk. Det handler ikke tråden om. Dette vet ingen svaret på helt enda.

Jenta flyttet ut hjemmefra da hun var ferdig hos Healeren, dette kan of ha gjort henne frisk.

Jeg ble betydelig bedre av å bytte bolig.

Anonymous poster hash: 451ff...ad0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt annet program enn det vi så i reklamen dessverre :P

Dem lager ikke dokumentarene for at dere skal bli underholdt, geez...

Anonymous poster hash: d4e93...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri trodd på healere før men nå vet jeg det virker :)

Det var ikke "healingen" som gjorde henne frisk.

Anonymous poster hash: a7343...6d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke "healingen" som gjorde henne frisk.

Anonymous poster hash: a7343...6d7

Fulgte du i det hele tatt med på programmet? -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem lager ikke dokumentarene for at dere skal bli underholdt, geez...

Anonymous poster hash: d4e93...126

Okay, hvem bryr seg? geeeeeezzzz :P #idiot

Anonymous poster hash: edde7...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta ble ikke frisk, men hun ble mye bedre, noe som sier seg selv! Hun hadde ME og bodde i ett hus med 3 andre barn og en mor som konstant maset! Når hun kommer for seg selv får hun endelig sove, slipper å bli vekket i tide og utide fordi de andre står opp, det er stille rundt henne, og hun kan spise når det passer henne... Samt en mor som ikke maser og maser ;)



Anonymous poster hash: 3f568...621
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...