Gå til innhold

Mesternes mester


Tarjaruby

Anbefalte innlegg

Syns dette er et veldig morsomt og koselig program. Hvem av deltakerne håper dere står igjen som vinner til slutt? Er usikker selv så tilig i programmet,men Tora er jo veldig tøff da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker Mesternes Mester kjempegodt! Kjipt at personen som røk ut først røk, men sånn er nå spillet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Mesternes Mester kjempegodt! Kjipt at personen som røk ut først røk, men sånn er nå spillet..

Hmm,har ikke fått med meg at det har røket noen enda har det ikke bare vært et program til nå? Hvis ikke har jeg tydeligvis gått glipp av en episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ryker 1 episoden :) Men noen ryker i denne episoden.

Jeg heier på Tora og Mini. Jeg elsker dette programmet.

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia mini! :danse:

Ja mini er en flott og morsom kar håper også at han vinner hvis ikke en dame vinner,hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva er det Pål har i ansiktet? Er det fødselsmerke eller brannsår?

Ikke helt sikker på d nei. Tipper på at det er et fødselsmerke pga fargen. Eller noen andre som vet sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om at de har byttet øvelse i natt testen! Den de brukte før var jo genial,fordi den var veldig fair for begge som møttes til natt test! Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Synes ikke noe om at de har byttet øvelse i natt testen! Den de brukte før var jo genial,fordi den var veldig fair for begge som møttes til natt test! Hva synes dere?

Liker at de har forandret! Føler at den forrige nattesten var mer basert på flaks :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er et kjekt program. :) Heier på fotballgutta, jeg, da. Mini og Harald. Heiet også på Tora, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et kjekt program. :) Heier på fotballgutta, jeg, da. Mini og Harald. Heiet også på Tora, men...

Synd at Tora røk,men hun var jo dårligst så... Heier også på gutta også kanskje hun bokse-dama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentlig at hun som kiter (eller en annen dame) vinner i år :) Ellers liker jeg egentlig nesten alle som er med, de virker som en veldig all rigth gjeng. Mye koseligere å se på programmer hvor det er en god tone mellom deltagerne enn de som er bygd opp rundt intriger og hemmelige avtaler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig koselig program uten drama og krangling som Det er i 99% av de andre programmene. Liker at alle er venner :)

Dumt at Tora røyk ut da. Hadde heller sett Monica ut, men tror ikke hun blir så lenge

Anonymous poster hash: 089e9...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig program uten drama og krangling som Det er i 99% av de andre programmene. Liker at alle er venner :)

Dumt at Tora røyk ut da. Hadde heller sett Monica ut, men tror ikke hun blir så lenge

Anonymous poster hash: 089e9...706

Helt enig. Det er godt med et program der det ikke er drama og krangling fra dag 1 ;) Dette er rake motsetningen av f.eks farmen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Synes også det er et koselig og bra program!

Jeg skulle gjerne hatt med Tora lenger, men.. Nå heter jeg på Mini og Harald først og fremst. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg liker Mesternes Mester veldig godt fordi det er god stemning mellom deltakerne og at det virker som de kjemper mot hverandre uten å inngå allianser og liknende for å få ut sterkere motstandere. Akkurat i dag synes jeg det var synd at Tora gikk ut, for jeg heiet på henne, så jeg får finne en annen favoritt :)

Ang Pål Gunnar er jeg 99,5% sikker på at han har fødselsmerke, for han har hatt samme merke og farge så lenge jeg kan huske, dvs siden VM på ski i 1982. Regner med at et brannsår ville bleknet mer med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...