Gå til innhold

Mitt dansecrew


Gjest Dansedilla

Anbefalte innlegg

Gjest Dansedilla

Noen som ser på Mitt dansecrew i kveld? :)

Hva synes dere så langt?
Jeg er skikkelig imponert over absolutt alle sammen! De har blitt kjempeflinke på kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutta å se på TV2.no for lenge siden, blitt en reality dritt kanal med hjernedød føde. Terningkast 3 fra vg ser jeg. Svitsja innom i kveld og så på litt, måtte finne frem puta. (El dvs fjernkontrollen var jo der...)

Kan jo lure på om tv2 i det hele tatt ansetter journalister?! Ideer er et fremmedord virker det som...

Anonymous poster hash: af014...794

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet på at de skulle bytte ut Skal vi danse med et hip hop-program. Skulle ønske de gjorde litt mer ut av det da. Virker som at budsjettet er mye lavere enn på svd. Men det var gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var kjekt jeg. Absence gjorde det veldig bra og Fingern klarte seg best syns jeg, men det overrasket meg igrunn ikke. Syns Susanne gjorde det dårligst. Eskil var også dårlig, men han lo jeg av, Susanne bare ble jeg flau av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på hovedsakelig for å se hvordan sophie Elise skullw gjøre det. Ble glad av hele jenta, hun strålte virkelig. Så på hele henne at hun ble glad av å danse.. Det er jo de dans handler om. Synes de fleste var ganske så flinke :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holy cow, ble så imponert over Fingern! Har sitti å sett dansen deres om og om igjen i hele dag, I´m amazed :P Og over hele programmet generelt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er dette programmet en flopp ?

Anonymous poster hash: a6eb8...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lisa Tønne imponerer stort. Og spesielt med tanke på hva hun har vært hjennom, men også helt uavhengig av det... Så ikke på i går da, men forrige gang.

Anonymous poster hash: b94c2...4c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lisa Tønne imponerer stort. Og spesielt med tanke på hva hun har vært hjennom, men også helt uavhengig av det... Så ikke på i går da, men forrige gang.

Anonymous poster hash: b94c2...4c6

Hva har hun vert igjennom?

Anonymous poster hash: ed405...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har hun vert igjennom?

Anonymous poster hash: ed405...83e

Svulst på hjernen.

Anonymous poster hash: e33f9...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svulst på hjernen.

Anonymous poster hash: e33f9...998

Takk :) det viste jeg ikke

Anonymous poster hash: ed405...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skulle også se bare for å se hvordan SE skulle gjøre det. Ble faktisk veldig imponert!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser på Mitt dansecrew i kveld? :)

Hva synes dere så langt?

Jeg er skikkelig imponert over absolutt alle sammen! De har blitt kjempeflinke på kort tid.

Årets tv-flopp. Begynner å bli rimelig lei disse kjendis-programmene nå, først skal vi se dem synge, bake, lage mat, danse, isdanse, hylle hverdanre osv :P DEt er så oppbrukt!

Anonymous poster hash: 347e4...d76

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets tv-flopp. Begynner å bli rimelig lei disse kjendis-programmene nå, først skal vi se dem synge, bake, lage mat, danse, isdanse, hylle hverdanre osv :P DEt er så oppbrukt!

Anonymous poster hash: 347e4...d76

Det spørs hva konseptet er, hver gang vi møtes er ikke et reality konsept men en dokumentar serie ;)

Anonymous poster hash: c533e...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også se bare for å se hvordan SE skulle gjøre det. Ble faktisk veldig imponert!

hvem er se?

Anonymous poster hash: c533e...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...