Gå til innhold

Boligjakten på Tv3


-Jiinxs-

Anbefalte innlegg

Noen andre som følger med på denne serien?

Jeg liker konseptet men jeg får litt rykninger av programlederene :dry:

Link

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wilhelmine

Synes det er et fint program, og jeg liker programlederne godt jeg! Et program der jeg ikke får rykkninger av programlederne faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er OK å se på, men synes programlederne er veldig pushy. Deltakerne har jo ikke SÅ lang tid til å tenke seg om, programlederne vil jo helst at de skal slå til på en av leilighetene de har plukket ut (for programmets skyld). Før har de (i allefall den dama) pushet folk til å ringe familiemedlemmer og be om pengelån for å toppe det høyeste budet.

Og når folk helst vil ha to soverom, og så får hun dem likevel til å kjøpe leilighet med kun ett soverom... Men mulig at de som melder seg på der ikke er så flinke til å bruke finn.no og finne noe selv, da. Og trenger en myndig hånd til å hjelpe dem.

Håper virkelig at de får noe slags økonomisk kompensasjon for å være med!



Anonymous poster hash: b6f9c...715
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjekt, og liker spesielt den mannlige programlederen. Han skulle jeg gjerne hatt med i budrundene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er OK å se på, men synes programlederne er veldig pushy. Deltakerne har jo ikke SÅ lang tid til å tenke seg om, programlederne vil jo helst at de skal slå til på en av leilighetene de har plukket ut (for programmets skyld). Før har de (i allefall den dama) pushet folk til å ringe familiemedlemmer og be om pengelån for å toppe det høyeste budet.

Og når folk helst vil ha to soverom, og så får hun dem likevel til å kjøpe leilighet med kun ett soverom... Men mulig at de som melder seg på der ikke er så flinke til å bruke finn.no og finne noe selv, da. Og trenger en myndig hånd til å hjelpe dem.

Håper virkelig at de får noe slags økonomisk kompensasjon for å være med!

Anonymous poster hash: b6f9c...715

Argh, jeg blir så irritert av det der når jeg ser programmet!! :-P

Anonymous poster hash: e2004...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at det snakkes litt utenom det som vises i programmet når de legger inn bud og evt. går over på et annet objekt etterpå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Skjønner ikke at to søstre vil kjøpe et hus sammen. :P Hva om en av de finner en mann?



Anonymous poster hash: 1672a...72f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at to søstre vil kjøpe et hus sammen. :P Hva om en av de finner en mann?

Anonymous poster hash: 1672a...72f

ÅÅÅ jeg syntes de var så hærlige! Jeg tror også jeg ville flyttet sammen med noen om jeg var i deres situason, syntes det hørtes ut som en god løsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hun nye programlederen bedre enn hun forrige. Hun andre var så unaturlig og stiv. Må si jeg syntes det unge parret var veldig kresen på standard da, men dem om det :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også det virker risky å kjøpe med en søster, spesielt hvis en av dem finner seg en mann.

Paret synes jeg var veeldig bestemt på løkka, burde virkelig ha utvidet horisonten litt. Trikken går jo veldig ofte den, så kunne fint ha utvidet litt egentlig



Anonymous poster hash: 362f7...240
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det virker risky å kjøpe med en søster, spesielt hvis en av dem finner seg en mann.

Paret synes jeg var veeldig bestemt på løkka, burde virkelig ha utvidet horisonten litt. Trikken går jo veldig ofte den, så kunne fint ha utvidet litt egentlig

Anonymous poster hash: 362f7...240

Har man bestemt seg for noe, så har man bestemt seg for noe.

Anonymous poster hash: 79553...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff jeg har aldri fattet hvorfor noen ønsker seg et småbruk. Det er visstnok det oftest brukte søkeordet på finn så det er visst noe jeg ikke skjønner men å bo helt uten naboer langt inne i skogen med et falleferdig hus ser jeg ikke sjarmen med...



Anonymous poster hash: 9b52b...9f0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Skjønner ikke at to søstre vil kjøpe et hus sammen. :P Hva om en av de finner en mann?

Anonymous poster hash: 1672a...72f

Nei det skjønner virkelig ikke jeg heller. Jeg hadde blitt gal om jeg skulle bo med min søster. Det hadde aldri funka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett den episoden, men jeg synes ikke det er så dumt å komme seg inn på boligmarkedet på den måten. Man kan ikke sette hele livet sitt på vent til man evt får en mann.

Hvis de er på leting etter en mann, og en av dem finner en, og etter hvert tenker på å bli samboere, så får de vel til å ordne det økonomiske seg imellom. Kjøpe ut søsteren, eller om den single søsteren kan få inn en venninne eller noen andre før hun får råd til evt å bo alene i boligen. Det er jo ikke slik at man trenger å flytte sammen med en gang man finner en mann.

Jeg skulle godt klart å bo med min søster, men jeg er glad for at vi ikke trenger å vurdere det alternativet.



Anonymous poster hash: b6f9c...715
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skjønner virkelig ikke jeg heller. Jeg hadde blitt gal om jeg skulle bo med min søster. Det hadde aldri funka.

Men det er forskjell på folk, da.

Jeg er kjempeglad i min søster og har ikke hatt noe problem med å bo med henne. Vi har bodd hos hverandre i perioder og så mye gøy vi har hatt det. Vi er alltid dammen på ferier og møtes på middag hos hverandre en gang i uken. Minst!

Vi er heller ingen single ungpiker. Begge er godt gift og har/skal ha barn :)

Anonymous poster hash: 57532...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...