Gå til innhold

Nervøs - hjelp meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg holder på med en. Vi har hatt sex to ganger, men jeg kommer ikke.
Han tror tydeligvis at man skal komme av kun penetrering altså Ut-inn...

Og nå virker det som om han føler seg utilstrekkelig i senga ettersom det kun er han som kommer.
Jeg er litt redd for at dette gjør at han tenker at vi ikke har noe framtid, fordi han ikke "klarer" å tilfresstille meg.

Kan sexen gå seg til etterhvert? Har dere noen tips til meg?

Jeg har jo lyst til å vise at jeg også setter pris på sexen, men gidder ikke å fake en orgasme. Må jeg ta hele ansvaret selv og fingre meg selv mens vi har sex? Eller bør jeg si ifra at jeg ikke kommer med mindre jeg blir befølt på klitoris og?

Mulig jeg er litt naiv, men tror og håper ofte at sexen blir bedre ettersom man blir bedre kjent.. (men etter å ha lest tråder her inne, virker det som om sexen må være bra helt fra starten av..)



Anonymous poster hash: e291c...077
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva hindrer deg i å ta på deg selv når dere har sex?



Anonymous poster hash: ef88d...801
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell han at du trenger stimuli på klitoris. Verre er det ikke.

Anonymous poster hash: 9c274...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor du har det fra at sexen må være bra fra starten av, det er alltid en fordel å bli kjent med hverandre, også seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal han vite hva du liker, om du ikke sier det? Fortell ham hva du liker. "Du, jeg synes det er skikkelig digg om du stryker meg på klitoris", verre er det ikke.

Om du synes det er kleint å si hva du liker, kan du begynne med å spørre ham om hva han liker. "Liker du når jeg gjør dette?" "Hvordan liker du best å bli tatt på?", osv, Da åpner du opp for kommunikasjon, og er du heldig spør han på eget initiativ hva du har lyst han skal gjøre med deg.

Ikke fall i fake orgasme-fellen. Sexen blir ikke bedre av det, snarere tvert imot, siden han da tror at det han gjør funker for deg.



Anonymous poster hash: 847cb...cc8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig normalt å ikke få orgasme kun av penetrering altså. Jeg er 25 år og har hatt sex og faste partnere siden jeg var 15. Og aldri har jeg fått orgasme kun ved penetrering. Men det er okei. Nå er jeg nærmere og nærmere for hver gang, antageligvis fordi vi har bedre og bedre sex. Jeg har hatt bra sex hele veien sånn sett, masse utforsking og lignende, men det er bare ikke sånn kroppen fungerer :) Kos deg med sex. Vær flink til å vise han at du liker det dere gjør og hjelp til selv. Lykke til!



Anonymous poster hash: 1cf61...20c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han mener at du skal komme ved kun penetrering så er han utilstrekkelig i sengen. Det er dog like mye ditt ansvar å si ifra at det ikke er nok for deg. La ham vite hva du liker og hva du trenger for å komme.



Anonymous poster hash: bbdcb...1e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg datet trodde det samme som din date :)

Allerede første gangen viste han litt frustrasjon over at jeg ikke fikk orgasme. Da forklarte jeg at jeg aldri har fått orgasme med kun penetrering. At jeg må beføles på andre måter. At jeg også trengte tid på meg til å bli godt kjent med han før jeg klarte å få orgasme. Dette sa han at han forstod, men det tok alikevel flere runder til i senga før han faktisk forstod at kun penetrering ikke funket for meg. Det måtte noen måneder til før vi funket godt i senga :P

så ikke tro at sexen skal være kjempe god de første gangene. Dere må kommunisere og vise hva dere liker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg datet trodde det samme som din date :)

Allerede første gangen viste han litt frustrasjon over at jeg ikke fikk orgasme. Da forklarte jeg at jeg aldri har fått orgasme med kun penetrering. At jeg må beføles på andre måter. At jeg også trengte tid på meg til å bli godt kjent med han før jeg klarte å få orgasme. Dette sa han at han forstod, men det tok alikevel flere runder til i senga før han faktisk forstod at kun penetrering ikke funket for meg. Det måtte noen måneder til før vi funket godt i senga :P

så ikke tro at sexen skal være kjempe god de første gangene. Dere må kommunisere og vise hva dere liker! :)

Takk for svar, godt å høre at det ikke må være kjempebra fra første stund, men kan bli bedre etterhvert.

Ser jo her at jeg har vært latterlig dårlig på kommunikasjon selv i sengen, og tatt det for gitt at han skjønner hva han skal gjøre.

Må skjerpe meg, og ta ansvar selv ved å forklare han eventuelt gjøre det selv :)

TS

Anonymous poster hash: e291c...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal han vite hva du liker, om du ikke sier det? Fortell ham hva du liker. "Du, jeg synes det er skikkelig digg om du stryker meg på klitoris", verre er det ikke.

Om du synes det er kleint å si hva du liker, kan du begynne med å spørre ham om hva han liker. "Liker du når jeg gjør dette?" "Hvordan liker du best å bli tatt på?", osv, Da åpner du opp for kommunikasjon, og er du heldig spør han på eget initiativ hva du har lyst han skal gjøre med deg.

Ikke fall i fake orgasme-fellen. Sexen blir ikke bedre av det, snarere tvert imot, siden han da tror at det han gjør funker for deg.

Anonymous poster hash: 847cb...cc8

Hei, du har helt rett. Han kan umulig vite dette.

Det eneste jeg stusset over var at han mente at tidligere partnere alltid hadde kommet, og jeg forstår ikke at samtlige av hans tidligere partnere hadde kommet av at han ikke stimulerer noe som helst, men kun penetrerer... Enten må de ha vært svært delaktige med fingrene selv, ellers er de av det fåtallet (?) som kommer kun av penetrering..

Det var uansett dette som gjorde meg usikker.

Men jeg forstår jo nå at jeg må fortelle han hva jeg liker eventuelt ta saken i egne hender (bokstavelig talt)

TS

Anonymous poster hash: e291c...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta ansvar for din egen orgasme kvinne!!!

Ikke vent på at han skal gi deg en, ta den!

Ta kontroll i senga, finn ut hvilken stilling som fungerer for deg. Stimuler klitoris under samleie. Ligge på magen med lett spredte bein samtidig som du tar på deg selv og han ligger oppå deg og puler i vei funker fjell!



Anonymous poster hash: 4bc11...b4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor du har det fra at sexen må være bra fra starten av, det er alltid en fordel å bli kjent med hverandre, også seksuelt.

Har lest for mye på nett, det har vel gitt meg et inntrykk av at alt er så fint og flott fra starten av.. Hehe

TS

Anonymous poster hash: e291c...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell han at du trenger stimuli på klitoris. Verre er det ikke.

Anonymous poster hash: 9c274...9be

Fryktelig dumt spørsmål, men er det vanlig at gutten stimulerer klitoris med hånden samtidig som han penetrerer?

Anonymous poster hash: e291c...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig normalt å ikke få orgasme kun av penetrering altså. Jeg er 25 år og har hatt sex og faste partnere siden jeg var 15. Og aldri har jeg fått orgasme kun ved penetrering. Men det er okei. Nå er jeg nærmere og nærmere for hver gang, antageligvis fordi vi har bedre og bedre sex. Jeg har hatt bra sex hele veien sånn sett, masse utforsking og lignende, men det er bare ikke sånn kroppen fungerer :) Kos deg med sex. Vær flink til å vise han at du liker det dere gjør og hjelp til selv. Lykke til!

Anonymous poster hash: 1cf61...20c

Hvordan kommer du da? tar han på deg mens han penetrerer? Eller før?

Anonymous poster hash: e291c...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...