Gå til innhold

Vet ikke om vi er FF's eller ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg og en kollega driver med litt småsjusk i all hemmelighet. Likevel har jeg blitt litt usikker på hvordan jeg skal definere relasjonen vår.

Etter noen glass for mye endte vi opp i senga og det ene førte til det andre. Jeg husker svært lite av det. Likevel har det skjedd i edru tilstand i ettertid. Jeg har aldri sett på denne mannen som noe tiltrekkende og vi anser hverandre som bestevenner. Vi kan prate om alt og henger mye sammen på fritida. Det gjør vi fremdeles, selv om det har gått over til mye seksuelt.

Han vet godt at jeg absolutt ikke ser noe kjærestepotensiale i han. Dette har vi pratet om. Ikke finner jeg han spesielt tiltrekkende fysisk heller. Men ut i fra det vi har eksprimentert på seksuelt plan er han veldig flink til å tilfredsstille meg. Dette går begge veier.

Det jeg er redd for er at han kan utvikle følelser for meg. Vi sitter ofte og koser, puser på hverandre, småkysser og oppfører oss mer som et kjærestepar egentlig. Kjøper mat til hverandre og koser oss i hverandres selskap. Vi snakker også mye over melding og snapchat når vi ikke er sammen. Jeg ser han lyse opp når han får muligheten til å kysse meg og er ofte den som tar iniativ. Dette er til tross for at jeg har nevnt FF som en mulighet. Vet at der er små marginer mellom ren pulevenn og dating-fasen og vil kun holde det til å være pulevenner. Har innsett at singellivet kan bli litt tøft til tider.

Bør jeg igjen klargjøre at jeg kun er interessert i å være pulevenner? Sånn at vi er helt clear? Og hvis den ene begynner å utvikle følelser for den andre, at man stopper hele greia? Jeg er 18 og han er 24 om det utgjør noen forskjell.



Anonymous poster hash: e4fb9...414
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24-åring som går på en 18-åring, attpåtil en kollega?

Æsj.



Anonymous poster hash: 49c85...8be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

24-åring som går på en 18-åring, attpåtil en kollega?

Æsj.

Anonymous poster hash: 49c85...8be

Ja. La oss kalle mannen en gris og ikke anerkjenne at dette er et likeverdig forhold. Men er jo selvfølgelig ekle som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor han du sex med en du ikke finner tiltrekkende? Hvordan kan du bli kåt da?



Anonymous poster hash: 48f44...7f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, han kan fint leve med å pule deg når han vil uten forpliktelser.

Anonymous poster hash: 09874...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Nå har det seg slik at jeg og en kollega driver med litt småsjusk i all hemmelighet. Likevel har jeg blitt litt usikker på hvordan jeg skal definere relasjonen vår.

Etter noen glass for mye endte vi opp i senga og det ene førte til det andre. Jeg husker svært lite av det. Likevel har det skjedd i edru tilstand i ettertid. Jeg har aldri sett på denne mannen som noe tiltrekkende og vi anser hverandre som bestevenner. Vi kan prate om alt og henger mye sammen på fritida. Det gjør vi fremdeles, selv om det har gått over til mye seksuelt.

Han vet godt at jeg absolutt ikke ser noe kjærestepotensiale i han. Dette har vi pratet om. Ikke finner jeg han spesielt tiltrekkende fysisk heller. Men ut i fra det vi har eksprimentert på seksuelt plan er han veldig flink til å tilfredsstille meg. Dette går begge veier.

Det jeg er redd for er at han kan utvikle følelser for meg. Vi sitter ofte og koser, puser på hverandre, småkysser og oppfører oss mer som et kjærestepar egentlig. Kjøper mat til hverandre og koser oss i hverandres selskap. Vi snakker også mye over melding og snapchat når vi ikke er sammen. Jeg ser han lyse opp når han får muligheten til å kysse meg og er ofte den som tar iniativ. Dette er til tross for at jeg har nevnt FF som en mulighet. Vet at der er små marginer mellom ren pulevenn og dating-fasen og vil kun holde det til å være pulevenner. Har innsett at singellivet kan bli litt tøft til tider.

Bør jeg igjen klargjøre at jeg kun er interessert i å være pulevenner? Sånn at vi er helt clear? Og hvis den ene begynner å utvikle følelser for den andre, at man stopper hele greia? Jeg er 18 og han er 24 om det utgjør noen forskjell.

Anonymous poster hash: e4fb9...414

Han er bestevennen din.

Dere har fantastisk sex.

Han synes være glad når han ser deg.

Dere har det koselig når dere ser hverandre og koser mye med hverandre også utenom som innledning til sex.

- du sier du ikke finner ham tiltrekkende?

Du er sikker på at du ikke forsøker å narre deg selv her, TS?

Jeg blir sittende med ett stort spørsmål, nemlig hva er det som gjør at du tenner så på ham om du ikke innerst inne finner hele mannen tiltrekkende?

Pass på deg selv tenker jeg er det beste rådet du kan få. Han er sannsynligvis fullt ut i stand til å passe på seg selv.

Og ta en tankerunde med deg selv rundt hvorvidt du forsøker å lure deg selv med at 'han er ikke tiltrekkende, men han er bestevennen min og vi trives godt sammen og har fantastisk sex'.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du sex med bestevennen din? Skal dere ha et FF-forhold så må dere slutte med kosing og pjusking. Ellers høres det egentlig mest ut som du lurer deg selv :)



Anonymous poster hash: ed27a...b46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...