Gå til innhold

Pynter du deg for partneren din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis vi skal gjøre noe litt spesielt, bare oss to, så gjør jeg det. For eksempel hvis vi skal ut og spise middag sammen, eller bare gå og tusle i byen. Jeg pynter meg ikke hvis vi bare skal være hjemme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hvis vi skal gjøre noe spesielt. Gidder ikke å pynte meg om vi bare skal sitte i sofaen og se film nei..



Anonymous poster hash: 7aebf...012
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest, ja :). Synes det er gøy å stelle meg litt og se bra ut både for meg selv og han. Føler meg mye bedre også. Ikke alltid jeg gidder det hvis vi bare skal være hjemme, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så jålete til vanlig at han nesten synes det er mer stas hvis jeg går rundt i ullsokker og hans tskjorte. :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en anelse om at et forhold vil vare lengre om man gjør en liten innsats for og pynte seg for hverandre i det daglige.

Tenk selv hvor attraktiv du anser den mannen som sto på for deg når han slutter med det og ligger rett ut på sofaen og sier jaja..

Ta partneren sin for gitt er en dum ting og gjøre uansett kjønn. Du fant h*n attraktiv og noen andre vil som regel gjøre det samme.

Anonymous poster hash: 14061...ee3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Jeg har en anelse om at et forhold vil vare lengre om man gjør en liten innsats for og pynte seg for hverandre i det daglige.

Tenk selv hvor attraktiv du anser den mannen som sto på for deg når han slutter med det og ligger rett ut på sofaen og sier jaja..

Ta partneren sin for gitt er en dum ting og gjøre uansett kjønn. Du fant h*n attraktiv og noen andre vil som regel gjøre det samme.

Anonymous poster hash: 14061...ee3

Jeg tar ikke han for gitt bare fordi jeg har på meg joggebukse når jeg likevel bare skal sitte i sofaen å se på TV. Han gjør jo det samme. Det er ikke sånn at han sitter striglet med Armani dress, mens jeg har håret på halv tolv og i onepiece liksom. Det er mange andre måter å vise at man er glad i hverandre, og det gjør vi. Hvis vi skal ut eller gjøre noe spesielt legger vi mer i hvordan vi kler oss og ser ut. Men ingen av oss er veldig glad i å pynte oss. Det betyr selvfølgelig ikke at vi ikke setter pris på hverandre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en anelse om at et forhold vil vare lengre om man gjør en liten innsats for og pynte seg for hverandre i det daglige.

Tenk selv hvor attraktiv du anser den mannen som sto på for deg når han slutter med det og ligger rett ut på sofaen og sier jaja..

Ta partneren sin for gitt er en dum ting og gjøre uansett kjønn. Du fant h*n attraktiv og noen andre vil som regel gjøre det samme.

Anonymous poster hash: 14061...ee3

Tjaa, jeg synes nå forholdet vårt har vart ganske lenge jeg da, selv om vi sjeldent pynter oss for hverandre...

Anonymous poster hash: 7aebf...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg føler meg ganske pyntet og fin i mine normale klær siden jeg går mye i skjørt og kjoler, men hvis vi skal noe spesielt tar jeg på meg en ekstra fin kjole og er litt mer nøye med sminken. Ellers går det i pysjbukse og fleecegenser hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva som legges i pynting.. Jeg løper ikke rundt i gallakjole liksom, men jeg hopper ikke i joggebuksa med en gang jeg kommer inn døra hver dag heller.. Og jeg sminker meg hver dag (selvom han sier at jeg er finere uten, men det tror jeg ikke :P). Men på fredagskvelden sitter jeg i pysjen med god samvittighet ;)



Anonymous poster hash: f4d17...eee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som kvinner ofte blir sløvere i klesveiene på hjemmebane desto lengre forholdet har vart, mens menn holder et jevnt og stabilt nivå.

Har flere kompiser som er frustrerte fordi kjerringa ikke lenger sminker seg og kler seg bra når de er hjemme og ikke skal noe spesielt :tunge1:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...