Gå til innhold

Menn: Beholde bh'en på under akten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker å se, lukte, smake, slikke, suge og kjenne på brystene. Dvs aller helst uten BH, men samtidig hvis vi skal ha en "kjappis", så kan det være like greit å beholde den på. Uansett er det fort gjort å velte puppene frem fra BH'en ved behov.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UngMann1986

Min tidligere pulevenninne ville aldri ta av seg bh-en. Usikker på hvorfor, men hun var vel usikker på brystene sine.

Klarte fint å pule henne likevel, men hadde nok syntes det var mer turn on hvis hun lot meg ta den av. Alle andre kvinner har jeg fått lov til å ta den av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt på dette jeg og for jeg har gått ned i vekt og puppene har naturlig nok blitt mindre, og litt mindre digg synes jeg selv men resten av kroppen ser jo smashing ut så jeg er jo fornøyd men likevel redd for hva en eventuell partner vil synes og kunne tenkt meg å beholde bh'en på.

Anonymous poster hash: 8d57e...260

Jeg tror nok det mest behagelige for mannen er om brystene får pendle fritt. Når dama sitter oppå så er det helt herlig å bli penslet av de myke brystene.

At brystene er mindre digg er dine ord, hva du synes. Mest sannsynlig vil menn elske dem.

Jeg synes f.eks. at slengpupper er enda deiligere enn struttepupper.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...