Gå til innhold

Menn: Beholde bh'en på under akten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva syns dere menn egentlig når dama beholder bh'en på under sex?

Jeg har veldig store bryst, og det er veldig ubehagelig å gå uten bh..

Er dette turn-off`?



Anonymous poster hash: ddef9...395
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Nei det er ikke turn off. Så klart er det deilig når dama ikke har bh på, men blir like tent selv om hun har den på ;) Jeg tvinger ingen til å ta den av.

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva syns dere menn egentlig når dama beholder bh'en på under sex?

Jeg har veldig store bryst, og det er veldig ubehagelig å gå uten bh..

Er dette turn-off`?

Anonymous poster hash: ddef9...395

Du skal ikke gå. Unnskyld hvis jeg tolket det for bokstavelig.

Stort sett foretrekker vi å kle den av deg, men settingen er avgjørende.

Forresten - er problemet egentlig at du ikke liker å vise frem dine egne pupper?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt på dette jeg og for jeg har gått ned i vekt og puppene har naturlig nok blitt mindre, og litt mindre digg synes jeg selv men resten av kroppen ser jo smashing ut så jeg er jo fornøyd men likevel redd for hva en eventuell partner vil synes og kunne tenkt meg å beholde bh'en på.

Anonymous poster hash: 8d57e...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke gå. Unnskyld hvis jeg tolket det for bokstavelig.

Stort sett foretrekker vi å kle den av deg, men settingen er avgjørende.

Forresten - er problemet egentlig at du ikke liker å vise frem dine egne pupper?

Tolket litt for bokstavelig ja :fnise:

Jeg er ikke fornøyd med puppene mine, men når man har så store pupper som meg så er det helt naturlig at de henger, så dette tenker jeg ikke for mye over. Jeg har bare hatt sex en gang og da beholdt jeg den på uten at han sa noe, men får vondt bare jeg tar av meg bh'en for å sove..

Anonymous poster hash: 75018...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva syns dere menn egentlig når dama beholder bh'en på under sex?

Jeg har veldig store bryst, og det er veldig ubehagelig å gå uten bh..

Er dette turn-off`?

Anonymous poster hash: ddef9...395

Turn off.

Du har flotte bryst og så skal de være påkledd?

Neitakk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tolket litt for bokstavelig ja :fnise:

Jeg er ikke fornøyd med puppene mine, men når man har så store pupper som meg så er det helt naturlig at de henger, så dette tenker jeg ikke for mye over. Jeg har bare hatt sex en gang og da beholdt jeg den på uten at han sa noe, men får vondt bare jeg tar av meg bh'en for å sove..

Anonymous poster hash: 75018...057

Da må du jo snakke med fastlegen, for sånn skal det ikke være.

Da har du et fysiologisk problem som gir smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du jo snakke med fastlegen, for sånn skal det ikke være.

Da har du et fysiologisk problem som gir smerter.

Pupper består av fett, så den eneste løsningen på problemet vil være brystreduksjon. Smerter i ryggen og puppene er normalt for kvinner med store bryst.

Anonymous poster hash: 75018...057

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig ikke brydd meg så mye om det, men jeg hadde jo lurt litt. Det er naturlig for meg å ta den av henne, så da måtte hun jo bedt meg om å la det være, ikke bare latt være å ta den av selv.

Hadde ikke i seg selv vært noe problem for meg, men jeg hadde jo antagelig spurt dama på et eller annet tidspunkt. Hvis det var et fast forhold, da, slik at det var normalen.



Anonymous poster hash: 6cb0c...fda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper består av fett, så den eneste løsningen på problemet vil være brystreduksjon. Smerter i ryggen og puppene er normalt for kvinner med store bryst.

Anonymous poster hash: 75018...057

Da mener jeg jo hun måtte undersøke det. Jeg mener det måtte være bedre enn å ikek kunne ta av støtteplagg uten smerter.

Det er jo et fysiologisk problem og ikke en kosmetisk sak.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg foretrukket uten, men har minimalt å si for meg.

Har en annen problemstilling som dere damer sikkert kan svare på, er det turnoff å beholde bokseren på under akten, selv om resten av mannen er kjekk og veltrent.

Årsaken til dette er at jeg fjernet en stor svulst på låret som ser ganske jævlig ut.
Hele kjeppen stikker selvsagt ut gjennom frontåpningen mange bokserer har, bruker det som en slags "beskyttelse" for å dekke over operasjonssåret.



Anonymous poster hash: 51f22...58b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med bh på kan være supersexy det, men årsaken til at du ikke vil ta den av er avtennende.

Nå har ikke jeg en puppefetish, men vil anta at alle men som digger store vil bli litt skuffet hvis de ikke får kose med godsakene. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg dame da... men finnes jo masse sexy undertøy, og pupper ser jo ofte veldig bra ut i riktig BH. Sånn sett er det neppe et problem for de fleste menn om du beholder den på. Men det kan jo også være en idé å fortelle en kjæreste hvorfor du liker det sånn - at det ikke er fordi han ikke skal få se på deg, men fordi det er vondt uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig ville jeg foretrukket uten, men har minimalt å si for meg.

Har en annen problemstilling som dere damer sikkert kan svare på, er det turnoff å beholde bokseren på under akten, selv om resten av mannen er kjekk og veltrent.

Årsaken til dette er at jeg fjernet en stor svulst på låret som ser ganske jævlig ut.

Hele kjeppen stikker selvsagt ut gjennom frontåpningen mange bokserer har, bruker det som en slags "beskyttelse" for å dekke over operasjonssåret.

Anonymous poster hash: 51f22...58b

Er det et helt nytt sår da, som ikke ennå har grodd skikkelig?

For hvis det er snakk om et gammelt arr, så ville jeg heller likt å ha typen naken enn med bokser på. Om du sammenligner med dette - du og damen får etter hvert barn... hun må ta keisersnitt, og får et svært arr på tvers av magen. Vil du ha henne naken eller delvis tildekket?

Jeg tror det fleste liker en naken kropp best, til tross for at livet legger igjen synlige spor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Og har man så store bryst at det gjør fysisk vondt å være uten BH så bestiller man time hos fastlegen for å få unhdersøkt om man kommer inn under offentlig behandling.

Slik jeg leser TS så er hun så ung at hun kun har hatt sex en gang, - det betyr at dersom 'vondter' grunnet bryststørrelse oppstår i så ung alder så er det en god grunn til å avhjelpe senere og større 'vondter' som vil komme av samme årsak.

Dette er da så definitvt ikke en kosmetisk 'pynteoperasjon', men en forebyggende korrektiv behandling.

TS, få deg en time hos fastlegen din du og så forklarer du henne/ham om vondtene.

Hvilken BH størrelse bruker du forresten? Spør fordi det er viktig å ha bra BH for all den tiden du ikke har sex eller sover, og bra BH'er finnes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Personlig ville jeg foretrukket uten, men har minimalt å si for meg.

Har en annen problemstilling som dere damer sikkert kan svare på, er det turnoff å beholde bokseren på under akten, selv om resten av mannen er kjekk og veltrent.

Årsaken til dette er at jeg fjernet en stor svulst på låret som ser ganske jævlig ut.

Hele kjeppen stikker selvsagt ut gjennom frontåpningen mange bokserer har, bruker det som en slags "beskyttelse" for å dekke over operasjonssåret.

Anonymous poster hash: 51f22...58b

Hvorfor i alle dager har du ikke en bandasje over det sydde operasjonssåret?

Sett fra min side er kuken ut gjennom frontåpningen på boxeren er turn-off ja.

En bandasje over et sydd sår som gror er ikke tur-off for meg, bandasjen synes og den har en helt logisk forklaring.

At det kan være smart å vente de 2 ukene inntil du har tatt stingene er en annen sak, det mener jeg du skal klare, og spesielt dersom det er ONS'er du tenker på med spørsmålet ditt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å svare direkte på spørsmålet.

I og for seg: nei. Det er ingenting feil å ha sex med bhen på en gang i blant. Husk at vi menn kan være lettantenelige, og noen ganger vil man fort og hardt, da tar men ikke bryet med å ta av alt av klær.

Men hvis grunnlaget for bhen er at hun ikke vil/ tør vise seg, er det en direkte turnoff, det er erklært mistillit. Du har hos deg en mann som har tent på deg og vil ha sex med deg, og så vil du fremdeles ikke vise deg?

Det er ikke en varig løsning å ha sex med bh på og hver gang. Skjuler du dem fordi du er misførnøyd, må du akseptere de som de er. Har du vondt i de, så er det noe feil en lege må hjelpe deg med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager har du ikke en bandasje over det sydde operasjonssåret?

Dette er et flere år gammelt operasjonssår som har grodd for lenge siden.

Problemet er at det er som et krater på låret mitt, på størrelse med en fotball, ser ikke bra ut.

Det er av en slik karakter at jeg ville "skvettet" litt hvis en partner jeg møtte på hadde hatt det, derfor jeg er litt usikker på om det burde tildekket eller ikke.

Anonymous poster hash: 51f22...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et flere år gammelt operasjonssår som har grodd for lenge siden.

Problemet er at det er som et krater på låret mitt, på størrelse med en fotball, ser ikke bra ut.

Det er av en slik karakter at jeg ville "skvettet" litt hvis en partner jeg møtte på hadde hatt det, derfor jeg er litt usikker på om det burde tildekket eller ikke.

Anonymous poster hash: 51f22...58b Jeg

Hadde heller foretrukket å se et "krater" på låret enn at boksern skulle vært på under sex. Jeg hadde heller ikke hatt noen problem med operasjonsarret. Du får heller bare gjør henne oppmerksomme på at du har operert på låret og du har et krater av et arr der. Jeg er sikker på arret ditt ikke er så ille som det hørest ut som :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...