Gå til innhold

Er det noe som feiler meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei... Jeg er en jente på snart 17 år og dette er litt pinlig å skrive. Det som er er at jeg gruer meg virkelig til å ha sex første gang. Grunnen til det er at jeg tror jeg er veldig trang.. Jeg får ikke en gang EN finger inn uten at det gjør vondt. Fingeren går ikke 1 cm inn engang. Det går bare ikke ann å få den inn? Jeg sliter også med tamponger og får den ikke inn med mindre jeg virkelig konsentrerer meg. Dette er da den minste størrelsen. Hva skal jeg gjøre??? Jeg vil ikke være så trang

Anonymous poster hash: 16c5d...162

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få fastlegen din til å undersøke deg. Om du ikke vil ha gynekologisk undersøkelse av fastlegen din så kan han henvise deg til gynekolog. Alt er helt sikkert i orden men om det er noe du tenker mye på så kan det jo være verdt en tur. Jeg var selv til gynekolog første gang som 17-åring når jeg skulle begynne på p-piller og det var litt betryggende å få beskjed om at alt var normalt, selv hadde jeg komplekser for store indre kjønnslepper men vet du hva, mannen min elsker dem :-D

Anonymous poster hash: 396f4...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du kåt når du prøver? Det gjør vondt uansett hvor mange ganger man har hatt sex om ikke kroppen er klar.



Anonymous poster hash: ab9b9...7d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Det kan være vondt de første gangene. Men så tilpasser du deg gutten, og det blir bedre. Hvis ikke, kan det være greit å ta en sjekk hos legen, evt bli henvist videre til gynekolog. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er absolutt ingenting galt med deg! Jeg fikk min første seriøse kjæreste da jeg var 18 år, men ventet i nesten ett halvt år før jeg turte (og følte meg trygg nok) til å gå til sengs med han. Knota noe forferdelig med tamponger på den tiden gjorde jeg også... Men heldigvis hadde jeg en utrolig forståelsesfull kjæreste som tok masse hensyn da tiden var inne, og brukte god tid på forspill før samleie slik at det ikke skulle bli fullt så ubehagelig for meg. Litt ubehagelig var det naturligvis, men langt ifra så vondt og forferdelig som mange skulle ha det til!

Senk skuldrene og slapp helt av, du :) dette kommer til å ordne seg når tiden er inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt!! det er ingen sammenheng med at du sliter med å få i tampong. Man er vel verken kåt eller våt når man skifter tampong :P Jeg var veldig redd for det samme, og vi måtte prøve 2-3 ganger før han fikk den inn. Det var jo litt ubehagelig men langt i fra så ille som jeg hadde sett for meg :) Det kommer seg etterhvert. De fleste gutter liker også hvis jenter er litt trange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, dette ordner seg.

Jeg klarte ikke å bruke tampong mens jeg fortsatt var jomfru. Brukte også lang tid og mange forsøk på å klare å ha samleie for første gang. Det var vondt de første gangene. Etterhvert gikk det seg til.

Men det er viktig å være skikkelig kåt og våt og bruke god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...