Gå til innhold

Størrelse ER viktig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En penis på 22 cm hadde vært alt for lang for meg i alle fall! Da hadde jeg blitt bunnet uansett hva vi gjorde og det må være noe av det vondeste jeg kan tenke meg! Selvfølgelig er det å foretrekke med en penis som er over en 8-9 cm, men mer enn 17-18 er helt unødvendig! Som alle de andre sier så er tykkelse viktigere, men uansett teller kjemi og bruk mest.

Og ja, skjeden er elastisk men den har da vitterlig sine grenser og. For veldig mange kvinner er den grensen en god del under 22 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cartman

Er ikke interessert i dine 50 skaphorer eller pikken din. Pikken min, høyden min, håret mitt og personligheten min er som den er. Hvis noen damer har et problem med det, så kan de vennligst finne en annen mann. Kaster ikke bort tiden min på avskum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke interessert i dine 50 skaphorer eller pikken din. Pikken min, høyden min, håret mitt og personligheten min er som den er. Hvis noen damer har et problem med det, så kan de vennligst finne en annen mann. Kaster ikke bort tiden min på avskum.

Takk. Jente her og det du skriver er helt riktig; en ordentlig mann bruker ikke tid på å telle cm. Han er seg selv og har masse gode egenskaper å tilby verden ,liker seg selv og tar ikke seg selv så jækla alvorlig til enhver tid-:)

Anonymous poster hash: 5067b...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er det største jeg har vært med, men da jeg spurte han om hvor lang den var svarte han "eh, aner ikke, jeg har jo ikke målt den", med den største selvfølge.

Det var ganske turnon for meg, selvsikker kar som ikke bryr seg om hva andre sier :)

Ganske lavmål å henge seg opp i "AHH MIN PENIS HAR FLER CM ENN GJENNOMSNITTET AHH"..

Men det er nå bare min mening ;)



Anonymous poster hash: ce9ba...cf6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har 14-15 cm. Nå er skjeden min kanskje litt kort? Men i flere stillinger gjør det direkte vondt. Lang penis er kanskje mer sexy å se på, men ikke i bruk.

Anonymous poster hash: 39be0...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann, 31 år, har hatt sex med sikkert 50+ kvinner i mitt liv og har fått positive kommentarer om pikken fra så og si samtlige av de. Jeg er 22 cm lang og litt mer enn 16 cm i omkrets. Alle utenom kanskje 2-3 klarte å ta hele meg.

Så når kvinner her inne sier at størrelsen ikke har noe å si eller at de ikke klarer å ta en stor pikk, så fatter ikke jeg hva de snakker om. Jeg tror mange her inne er litt redd for å si sannheten.

Anonymous poster hash: 7655c...49e

troll..

Anonymous poster hash: 24065...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er det største jeg har vært med, men da jeg spurte han om hvor lang den var svarte han "eh, aner ikke, jeg har jo ikke målt den", med den største selvfølge.

Det var ganske turnon for meg, selvsikker kar som ikke bryr seg om hva andre sier :)

Ganske lavmål å henge seg opp i "AHH MIN PENIS HAR FLER CM ENN GJENNOMSNITTET AHH"..

Men det er nå bare min mening ;)

Anonymous poster hash: ce9ba...cf6

Helt enig. De som skryter på seg er ofte de som er usikker på seg selv. Herregud noe så tåpelig å måle penis og sammenlikne med andre. Trodde det var sånn man gjorde på barneskolen. Men hvis de ikke har noe annet å være stolt av i livet, så er det vel det eneste de kan "flagge" med.:)

Anonymous poster hash: 24065...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, 31 år, har hatt sex med sikkert 50+ kvinner i mitt liv og har fått positive kommentarer om pikken fra så og si samtlige av de. Jeg er 22 cm lang og litt mer enn 16 cm i omkrets. Alle utenom kanskje 2-3 klarte å ta hele meg.

Så når kvinner her inne sier at størrelsen ikke har noe å si eller at de ikke klarer å ta en stor pikk, så fatter ikke jeg hva de snakker om. Jeg tror mange her inne er litt redd for å si sannheten.

Anonymous poster hash: 7655c...49e

Du bør bruke litt tid på å gå inn i deg selv. Hvis penisen din er det eneste med deg som du er fornøyd med, så har du et problem. Du vil ende opp med å kun søke bekreftelser på penisen din, med masse ons og teite innlegg på div forum. Så én dag finner du ei dame som du blir dødsforelska i, dere gifter dere og får barn. Alt er lykke, helt til hun forteller deg at hun har hatt en pikk som var mye større enn din og at den var sååå sinnsyk deilig. Hvis pikken din er ditt eneste sterke kort, så vil du den dagen gå til grunne. Så la penisen din være en diskre bonus og finn andre ting med deg selv som du kan skryte av. Du har ikke en så unik penis som du åpenbart tror selv, men du har sikkert andre unike egenskaper som er viktigere å fokusere på.

Anonymous poster hash: 152ca...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør bruke litt tid på å gå inn i deg selv. Hvis penisen din er det eneste med deg som du er fornøyd med, så har du et problem. Du vil ende opp med å kun søke bekreftelser på penisen din, med masse ons og teite innlegg på div forum. Så én dag finner du ei dame som du blir dødsforelska i, dere gifter dere og får barn. Alt er lykke, helt til hun forteller deg at hun har hatt en pikk som var mye større enn din og at den var sååå sinnsyk deilig. Hvis pikken din er ditt eneste sterke kort, så vil du den dagen gå til grunne. Så la penisen din være en diskre bonus og finn andre ting med deg selv som du kan skryte av. Du har ikke en så unik penis som du åpenbart tror selv, men du har sikkert andre unike egenskaper som er viktigere å fokusere på.

Anonymous poster hash: 152ca...075

Enig! Kjæresten min har enda større penis enn TS (svart amerikaner), noe som gjør samleie vanskelige enn det burde ha vært men viktigst: hadde mannen gnålt om den store pikken sin i hytt og pine, ikke eid selvironi eller bare identifisert seg som mann gjennom penisen sin....hadde jeg rygget banen for leenge siden

Anonymous poster hash: 5067b...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italienerne i gjennomsnitt har små peniser, men uansett de er verdens kjente som gode elskere :)

Min mann har en penis som er ca 16 cm lang og jeg er veldig fornøyd med den. Det viktigste er at penis står fast når den er i bruk :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, 31 år, har hatt sex med sikkert 50+ kvinner i mitt liv og har fått positive kommentarer om pikken fra så og si samtlige av de. Jeg er 22 cm lang og litt mer enn 16 cm i omkrets. Alle utenom kanskje 2-3 klarte å ta hele meg.

Så når kvinner her inne sier at størrelsen ikke har noe å si eller at de ikke klarer å ta en stor pikk, så fatter ikke jeg hva de snakker om. Jeg tror mange her inne er litt redd for å si sannheten.

Anonymous poster hash: 7655c...49e

Jeg regner med at de fleste av disse 50+ kvinnene var enten ONS eller FF. I slike sammenhenger er jo alt fokus på det seksuelle, og det er sånn sett ikke overraskende at du har fått en del kommentarer på en pikk som er godt over gjennomsnittet stor. Hva annet skal man liksom snakke om i en sånn setting? :P

Det er likevel tenkelig at mange av disse kvinnene fant pikken din å være litt i overkant stor, og egentlig ville foretrukket en pikk som var noen cm mindre. Det er jo sånt som man gjerne holder for seg selv under akten. At de har «klart å ta hele», betyr ikke at de syns størrelsen var optimal.

Som en typisk «average Joe» på 15 cm, leser jeg ofte gjennom disse eviglange trådene om penisstørrelse, ute etter bekreftelse på at størrelsen min strekker til. Og den typen tråder har alltid en hel drøss med jenter som svarer at gjennomsnittslengden (14-16 cm) egentlig er det optimale, og at pikker på 18 cm++ ofte medfører smerte under samleie. Hvorfor skulle personer lyve om noe sånt, når de er fullstendig anonyme på et forum? Ser ikke hva man har å vinne på det.

Noen elsker selvfølgelig svære pikker, men jeg finner egentlig ingen grunn til å tro at det store flertall foretrekker en på 22 cm. Da ville det trolig kommet frem i løpet av de millionene av tråder som omhandler dette temaet.

Anonymous poster hash: 50810...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har hatt 50+ partnere hadde vært turnoff pga dette, uansett størrelse på pikken. Og jeg foretrekker 12-17 cm, ikke større. Dessuten er tykkelsen viktigst, ikke lengden.

En jeg lå med aom var stor hadde problemer med for tidlig utløsning. Så det var den dårligste sexen jeg har hatt. Han trodde han var en gud i senga bare fordi pikken var lang.

Anonymous poster hash: 3850d...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter Kvinner er elastisk også med tanke på dybde. Selvfølgelig er det forskjell på kvinner, så man tilpasser seg. Men det med tykkelse er riktig. Mange damer som sier de elsker følelsen av å "strekkes ut" og "fylles opp". Anonymous poster hash: 7655c...49e

Jeg foretrekker normale. Jeg ville ikke vides ut og strekkes ut. Jeg har lyst til å beholde trangheten. Så det der er ikke attraktivt for min del i alle fall.

Anonymous poster hash: 3850d...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor lang penisen til kjæresten min er, men vil tippe rundt 16 cm kanskje! Den kunne hvert fall ikke vært noe lenger! Nå er den slik at den akkurat bunner meg, men at det ikke går over til smertefullt! Liker litt smerte, og der er vi nå!! For eksempel i doggy gjør det vondt for da bunner han meg mer, men er fremdeles deilig smerte og ikke ille smerte. Er litt avhenig av hvor i syklusen jeg er, noen ganger må vi være veldig forsiktig for jeg får skikkelig sting smerter om han bunner. Så ja, kunne absolutt ikke vært noe lenger. Aner ikke hvor tykk den er heller, men elsker tykkelsen på den slik den !! Også er den litt oppovervent så treffer g-punktet perfekt! Tror egentlig aldri jeg har sett en så fin penis som han sin, verken på bilder/film eller på ekte. :)

(Altså, om kjæresten ikke liker penisen din, så er hun ikke glad nok i deg heller.)

Anonymous poster hash: d6a23...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller ha en med gjennomsnittlig størrelse på penisen og et normalt forholdt til sex enn en manslut med gigapikk masse deilig stds på da.

Men ja, størrelse er viktig, andre ting er også viktig.



Anonymous poster hash: 18412...a74
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trådstarter her. Altså, det er jo ikke slik at man kjører på og bunner dama hardt ved første støt. Man tar det rolig i starten, lar dama tilpasse seg størrelsen og finner ut hvor mye hun klarer å ta. De aller fleste tar hele etterhvert. Anonymous poster hash: 7655c...49e

Folk som beskriver sex på denne måten virker ekle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke hatt en pikk på strls med det TS beskriver inni meg. Så ja, størrelse er viktig, og for meg er det viktig at den ikke er for stor.

Av alle de jeg har hatt sex med, er det ikke en eneste som har vært for liten. Men det er et par som har vært for store.

Det er virkelig ikke alle damer som ønsker å bli knulla (maltraktert) av en monsterpikk. Vennligst forstå det, kjære, usikre menn der ute!

Endret av _Malene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med menn som legger hele sin stolthet og selvfølelse i pikken og antall damer de har knullet, er at de er utrolig dårlige i senga. Skryt, skryt og skryt, også blir det bare...meeehhhh.



Anonymous poster hash: ed45f...433
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store all verden, er alle size queens på vinterferie?

Har aldri sett så nyanserte innlegg om penisstørrelse på KG.

Hadde innleggene her vært repesentativt for jentener flest , kunne størreslsesdebatten blitt lagt død, og mange menn puste lettet ut..



Anonymous poster hash: 6d6bd...a2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...