Gå til innhold

Herlig sex, men ikke mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en jente for to uker siden og siden den gang har vi møttes nesten hver dag til tross for at vi egentlig har lite til felles. Men vi har helt vanvittig bra sex. Vi knuller 5-6 ganger om dagen og det hele er egentlig ganske ubeskrivelig. Hun har en dødsbra kropp og kommer om og om igjen når vi knuller. Vi sender masse sex-meldinger til hverandre ila dagen.

Samtidig vet jeg at dette ikke kan fungere i det lange løp. Noen som har hatt et lignende "forhold"? Der sexen var helt utrolig, men samtidig visste man at dette aldri kunne bli et seriøst forhold.

Hun er forresten 23 og jeg er 28.



Anonymous poster hash: 2e176...785
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møtte en jente for to uker siden og siden den gang har vi møttes nesten hver dag til tross for at vi egentlig har lite til felles. Men vi har helt vanvittig bra sex. Vi knuller 5-6 ganger om dagen og det hele er egentlig ganske ubeskrivelig. Hun har en dødsbra kropp og kommer om og om igjen når vi knuller. Vi sender masse sex-meldinger til hverandre ila dagen.

Samtidig vet jeg at dette ikke kan fungere i det lange løp. Noen som har hatt et lignende "forhold"? Der sexen var helt utrolig, men samtidig visste man at dette aldri kunne bli et seriøst forhold.

Hun er forresten 23 og jeg er 28.

Anonymous poster hash: 2e176...785

Skjønner ikke at noen kan holde på sånn uten noe mer......ingen følelser...

Anonymous poster hash: 4afa7...57a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kropp har hun?

Nysgjerrig når menn beskriver ei dame med dødsbra kropp :)



Anonymous poster hash: 4afa7...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig vet jeg at dette ikke kan fungere i det lange løp. Noen som har hatt et lignende "forhold"? Der sexen var helt utrolig, men samtidig visste man at dette aldri kunne bli et seriøst forhold.

Anonymous poster hash: 2e176...785

Vet hun også at det ikke kan fungere i det lange løp eller er det bare du som vet dette?

Anonymous poster hash: e1a14...790

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kunne jeg ikke klart å være fuck buddy når det ikke var sjans for noe mer. Er nok langt flere menn enn kvinner som får til det. Men jeg har datet flere gutter i 2-3 mnd før de dumpet meg hvor jeg i ettertid har skjønt at de nok bare brukte meg for å få sex... Skulle ønske gutta var mer åpne om slikt så jeg hadde sluppet å bli såret. håpet jo på noe mer selv, men ville ikke virke innpåaliten og spørre.

Anonymous poster hash: 7bc3d...a4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kunne jeg ikke klart å være fuck buddy når det ikke var sjans for noe mer. Er nok langt flere menn enn kvinner som får til det. Men jeg har datet flere gutter i 2-3 mnd før de dumpet meg hvor jeg i ettertid har skjønt at de nok bare brukte meg for å få sex... Skulle ønske gutta var mer åpne om slikt så jeg hadde sluppet å bli såret. håpet jo på noe mer selv, men ville ikke virke innpåaliten og spørre.

Anonymous poster hash: 7bc3d...a4d

Hvis de hadde vært åpen om det hadde du sluttet å ligge med de ;)

Anonymous poster hash: ab007...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom dere kun har kjent hverandre i to uker, har sex og all kontakt handler om sex er det vel ganske implisitt at dette kun er sex. Om hun antar noe annet er det strengt tatt hun som er naiv.

Men for ordens skyld er det best å understreke dette overfor henne, for å spare deg for evt. drama senere, eller om hun skulle bestemme seg for at du er en drittsekk og spre rykter.



Anonymous poster hash: 3d78c...a57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håpet jo på noe mer selv, men ville ikke virke innpåaliten og spørre.

Anonymous poster hash: 7bc3d...a4d

Der er problemet ditt. Ta ansvar for deg selv og se an hvor ting ligger i forkant og ikke ha sex for tidlig om du vet du ikke takler det.

Anonymous poster hash: 3d78c...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtes etter bare to uker, og holde på sånn... Huff, høres kaldt og kynisk ut..



Anonymous poster hash: 4afa7...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kropp har hun?

Nysgjerrig når menn beskriver ei dame med dødsbra kropp :)

Anonymous poster hash: 4afa7...57a

Langt lyst hår, ganske lav, rundt 160 kanskje. Tynn, faste pupper, stram rumpe. Helt vanvittig tennende når hun står på alle fire, jeg tar tak i håret hennes og hun kommer mens jeg er inni henne. Høre henne stønne og kjenne at kroppen hennes rister.

Anonymous poster hash: 2e176...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtes etter bare to uker, og holde på sånn... Huff, høres kaldt og kynisk ut..

Anonymous poster hash: 4afa7...57a

Det er ikke kaldt eller kynisk. Hun tar initiativ til å møtes minst halvparten av gangene. Vi har det veldig trivelig også sammen. Hun overnatter hver gang og vi spiser ofte frokost sammen. Det er kun det at vi også har masse sex. Hele tiden.

Anonymous poster hash: 2e176...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kunne jeg ikke klart å være fuck buddy når det ikke var sjans for noe mer. Er nok langt flere menn enn kvinner som får til det. Men jeg har datet flere gutter i 2-3 mnd før de dumpet meg hvor jeg i ettertid har skjønt at de nok bare brukte meg for å få sex... Skulle ønske gutta var mer åpne om slikt så jeg hadde sluppet å bli såret. håpet jo på noe mer selv, men ville ikke virke innpåaliten og spørre.

Anonymous poster hash: 7bc3d...a4d

Det kan da godt hende at de bare har funnet ut at dere ikke er en match. Uansett er det jo ditt ansvar å være klar på hva du er ute etter.

Anonymous poster hash: b7936...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere ekslusive? Hva om hun blir gravid? Kjønnssykdommer?

Har du følelser for henne?



Anonymous poster hash: 4afa7...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er problemet ditt. Ta ansvar for deg selv og se an hvor ting ligger i forkant og ikke ha sex for tidlig om du vet du ikke takler det.

Anonymous poster hash: 3d78c...a57

Hjelper lite når menn bare lyver om intensjonene sine. "Ja jeg vil også ha noe seriøst." Yeah right. Menn vil bare tømme seg i så mange damer som mulig. Kvalmt er det.

Anonymous poster hash: d6725...f92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper lite når menn bare lyver om intensjonene sine. "Ja jeg vil også ha noe seriøst." Yeah right. Menn vil bare tømme seg i så mange damer som mulig. Kvalmt er det.

Anonymous poster hash: d6725...f92

Er du sikker på at de ikke vil ha noe seriøst? Har selv blitt dumpet etter par måneder, men tar det for gitt at det er fordi han ikke synes vi er en bra nok match.

Anonymous poster hash: b7936...90f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at de ikke vil ha noe seriøst? Har selv blitt dumpet etter par måneder, men tar det for gitt at det er fordi han ikke synes vi er en bra nok match.

Anonymous poster hash: b7936...90f

Når man har gjort et sånt scoop som meg vet du, så er det ikke noe som heter å passe sammen eller å ikke passe sammen ;)

Anonymous poster hash: d6725...f92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelper lite når menn bare lyver om intensjonene sine. "Ja jeg vil også ha noe seriøst." Yeah right. Menn vil bare tømme seg i så mange damer som mulig. Kvalmt er det.

Anonymous poster hash: d6725...f92

Bitre feminister har vi nok av allerede...

Anonymous poster hash: ab007...055

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere ekslusive? Hva om hun blir gravid? Kjønnssykdommer?

Har du følelser for henne?

Anonymous poster hash: 4afa7...57a

De første gangene brukte vi kondom, men nå har vi sex uten beskyttelse. Hun er på p-pillen, så jeg kommer inni henne. Har ikke følelser for henne så langt i hvert fall.

Vi har også hatt sex på kontoret mitt på min jobb. Fikk henne til å komme på besøk. Jeg har hatt sex med en del kvinner tidligere, men aldri så bra som dette. Vi har veldig bra kjemi og vi har sex hver gang vi møtes. Gjerne flere ganger.

Anonymous poster hash: 2e176...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitre feminister har vi nok av allerede...

Anonymous poster hash: ab007...055

Hva er galt med å være bitter?

Anonymous poster hash: d6725...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har gjort et sånt scoop som meg vet du, så er det ikke noe som heter å passe sammen eller å ikke passe sammen ;)

Anonymous poster hash: d6725...f92

Haha, jeg skal jobbe hardt for at han skal få den scoop-følelsen så blir jeg ikke dumpa denne gangen ;)

Anonymous poster hash: b7936...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...