Gå til innhold

Klarer ikke oralsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 år, og ikke spesielt erfaren når det kommer til sex. Da jeg var 14 år havnet jeg i et "forhold" på helt feile premisser. Fyren var 5 år eldre enn meg, og truet konstant med å begå selvmord dersom jeg ikke gikk med på å gjøre ting jeg absolutt ikke var klar for som 14 åring. Da han visste at vi nylig hadde hatt en selvmord i familien, kunne han spille på dette for å få det akkurat som han ville.

Dette varte i omkring 5 år før jeg klarte å komme meg ut av det, og jeg har ikke snakket med han siden det, selv om jeg av og til ser han på gata, butikken osv.

Problemet mitt nå er at det er enkelte ting jeg rett og slett ikke klarer å gjøre pga. dette. Det med å utføre oralsex på en mann er noe jeg ikke får til, på grunn av en helt grusom opplevelse fra tenårene. Jeg har selvsagt veldig lyst, men det går bare ikke for meg. Jeg har hatt et par sexpartnere etter han på de rette premissene, men bare tanken på å utføre oralsex gjør meg uvel.

Jeg er veldig redd for at dette skal ødelegge fremtidige forhold, er det noen menn i det hele tatt som "klarer seg uten", eller kan akseptere at det er noe jeg ikke klarer å gjøre?



Anonymous poster hash: 60131...ac3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig går det bra! Først og fremst, utrolig leit å høre at du har hatt det så vanskelig. Men du kom deg heldigvis utav det. Jeg mener at ift sex -man skal ALDRI gjøre noe man ikke vil. Din kropp-du bestemmer og setter grenser. Sex skal være gøy, deilig og kjærlig.

Hvis du ikke vil suge -ikke gjør det: men hvis du vil, men er utrygg kan du jo prøve med små skritt. Prat om det med parteren din. Begyn kanskje med å bare kysse og slikke? Finnes også terapeuter som jobber med slike problemstillinger. Håper alt ordner seg

Endret av Mona26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som liker oralsex, det gjelder både menn og kvinner. Det finnes mange deilige ting man kan gjøre om man ikke liker oralsex. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok lurt litt på hvorfor det var sånn for deg. Så det beste for din del er jo å faktisk si hvorfor du ikke liker å gjøre det, så vil nok de fleste respektere det og enten lære å leve uten det, eller la det deg bestemme selv om du vil prøve igjen i små skritt om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes (har jeg hørt ;) ) menn som ikke ser på fellatio som spesielt viktig. Bare å finne en sånn en. Tror likevel lnx har et poeng her. Du burde snakke med noen. Ikke bra å gå rundt med sånne minner uten å få det bearbeidet. Ønsker deg alt det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...