Gå til innhold

Har dere sex med stay-ups på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min nye kjæreste har som sin største fantasi at jeg har på stay-ups når vi har sex ..

Jeg gjør det gjerne, føler meg sexy selv. Men er dette en vanlig greie? Har dere sex med strømpene på?



Anonymous poster hash: e8b7f...516
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Jeg elsker når kvinnen i mitt liv pakker seg inn i noe ekstra sexy. Jeg er i et forhold hvor jeg har rett til å kreve det og setter pris på hvor deilig det er.

Men min personlige mening er at stayups ikke er like sexy som strømper (aller helst nylon) og hofteholder...

Det er helt vanlig for veldig mange menn og gutter å digge dette.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det har hendt opptil flere ganger. Gjerne skoene også :fnise:

Ja takk til høye hæler i sengen... og for all del, styr unna de trashy strippestøvlene... det skal aller helst være classy, ikke trashy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Ja takk til høye hæler i sengen... og for all del, styr unna de trashy strippestøvlene... det skal aller helst være classy, ikke trashy :fnise:

Det er uten tvil morsomt når det skjer spontant og ikke planlagt. Altså ingen strippestøvler, men pumpsene man hadde på seg på jobb, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uten tvil morsomt når det skjer spontant og ikke planlagt. Altså ingen strippestøvler, men pumpsene man hadde på seg på jobb, for eksempel.

Som med meg under lønningspilsen på fredag, hvor jeg hadde sex med en kollega på et møterom med skjørtet rundt livet, og med stayups og pumps på ;-)

Anonymous poster hash: fbe4a...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min nye kjæreste har som sin største fantasi at jeg har på stay-ups når vi har sex ..

Jeg gjør det gjerne, føler meg sexy selv. Men er dette en vanlig greie? Har dere sex med strømpene på?

Anonymous poster hash: e8b7f...516

Ganske ofte. Gutten min liker det veldig godt. Har alltid stayups i undertøysskuffen, og de brukes gjerne under sex.

Anonymous poster hash: fbe4a...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med stay-ups på ja. Eh, jeg og eksen min hadde oss på noen fester, og da var stay-ups perfekt :P Så lenge jeg hadde en kjole som var lang selvfølgelig.

Han hadde en greie for strømper, så det var ikke bare på fest de ble brukt xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ofte en kjappis når vi kommer hjem fra jobb, før vi hopper i dusjen, skifter og lager middag. Og siden jeg må bruke skjørt/kjole på jobb nesten daglig, er det ganske så ofte at strømpene blir på, ja. Helt greit at mannen liker det!



Anonymous poster hash: fbe4a...66c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stay- ups og strømper tenner meg noe enormt. Er så sykt deilig når dama bruker dette.;)

Anonymous poster hash: fc3bf...833

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten alltid strømper (vanligvis ikke stayups). Han setter enormt pris på det. Jeg elsker det også selv.

Ludmila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg bruker ikke stay ups /hold ups da, men strømper + strømpeholder (aka. suspender belt), og det har jeg absolutt sex med på ofte :) Typen tenner på det, og jeg føler meg litt ekstra sexy med det på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke stay ups /hold ups da, men strømper + strømpeholder (aka. suspender belt), og det har jeg absolutt sex med på ofte :) Typen tenner på det, og jeg føler meg litt ekstra sexy med det på :)

Skjønner dere godt begge to. Synd at ikke flere har fått opp øynene for dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min nye kjæreste har som sin største fantasi at jeg har på stay-ups når vi har sex ..

Jeg gjør det gjerne, føler meg sexy selv. Men er dette en vanlig greie? Har dere sex med strømpene på?

Anonymous poster hash: e8b7f...516

Kjæresten min har også en sånn greie, og jeg har mer enn gjerne på strømper for ham. Synes egentlig det er litt sexy selv også :)

Anonymous poster hash: fbe4a...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det på et vors i går med en gutt om jeg fikk syk tenning på. Vi hang igjen litt, og hadde oss en kjappis på et rom i leiligeheten før vi gikk etter de andre.

Skal møte han senere i dag!!



Anonymous poster hash: fbe4a...66c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere godt begge to. Synd at ikke flere har fått opp øynene for dette!

Mener du det? Jeg starta med det når jeg var 16 og trodde det var noe alle gjorde ganske ofte faktisk...?

Anonymous poster hash: a1cb0...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min nye kjæreste har som sin største fantasi at jeg har på stay-ups når vi har sex ..

Jeg gjør det gjerne, føler meg sexy selv. Men er dette en vanlig greie? Har dere sex med strømpene på?

Anonymous poster hash: e8b7f...516

Ble overasket av dama iført koraett, strømper og NADA på underlivet. Det førte til sex selvsagt så hun rakk ikke ta av noe som helst før runde 2. Var jævlig pirrende å bli overasket sånn!

Anonymous poster hash: 4262a...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...