Gå til innhold

Sex på utested


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er vel noe man hører om av og til. Noen av dere jenter her inne som faktisk har gjort det? Gitt BJ og/eller latt dere knulle på toalettet av en fyr dere møtte ti minuttter før?



Anonymous poster hash: d0d8b...7e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men på ene utestedet venninna mi jobba, så måtte hun låse opp døra og kaste ut mange som gjorde det innimellom, siden det ble så lang dokø.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier noen ganger å gjøre det for kjæresten, altså å gi bj til andre mennesker på et utested. Vi tenner på det begge og han pleier vanligvis å se på. Ofte velger vi mennesker som vi tror har problemer med å få seg noe, unge uerfarne gutter eller middelaldrende ugifte menn. Og så ser vi dem aldri igjen.... og sexen hjemme etterpå er alltid super. :wow:



Anonymous poster hash: 22d12...55a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det med min FWB. Han tente på det og jeg hadde ikke noe i mot det:P



Anonymous poster hash: 021c7...a20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Nei. Offentlige toaletter er så ekle at jeg synes det er ille nok bare å gå på do der. Tanken på å skulle tilbringe lengre tid der inne og å lene meg på do, vegger, osv for å ha sex er helt frastøtende. Dessuten prøver jeg å unngå å lage kø og å være i veien for andre mennesker som er ute.

Endret av HeiHade
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har runket en fyr én gang, sugd en annen en annen gang, og hatt sex på toalettet med en tredje.

Anonymous poster hash: 0e6a7...fdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klina og sugd to menn (ved forskjellige anledninger) på en do, og hatt sex med en på do på et utested. Ikke spesielt romantisk eller direkte tennende, men jeg var ganske full og det var i slutten av tenåra :P



Anonymous poster hash: 3eda2...e9f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier noen ganger å gjøre det for kjæresten, altså å gi bj til andre mennesker på et utested. Vi tenner på det begge og han pleier vanligvis å se på. Ofte velger vi mennesker som vi tror har problemer med å få seg noe, unge uerfarne gutter eller middelaldrende ugifte menn. Og så ser vi dem aldri igjen.... og sexen hjemme etterpå er alltid super. :wow:

Anonymous poster hash: 22d12...55a

Woow...romantisk 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sugde 3-4 gutter på doen på et utested for lenge siden.... Jeg begynte først å rote med en gutt, vi begynte å kline og det ble ganske heftig, endte opp på dassen. Jeg sugde han av og etter det gikk for han bare stakk han ut fra rommet. Før jeg rakk å blunke kom det inn 3 gutter til. Jeg var ganske full så husker ikke alle detaljene men de holdt på med meg ganske lenge. Utrolig at vaktene ikke merket noe.



Anonymous poster hash: 03606...e8e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel noe man hører om av og til. Noen av dere jenter her inne som faktisk har gjort det? Gitt BJ og/eller latt dere knulle på toalettet av en fyr dere møtte ti minuttter før?

Anonymous poster hash: d0d8b...7e0

Ja, begge deler.

Anonymous poster hash: 53603...6c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har runket en fyr én gang, sugd en annen en annen gang, og hatt sex på toalettet med en tredje.

Anonymous poster hash: 0e6a7...fdc

Du høres ut som drømmedama. Kan vi snakkes utenfor her?

Anonymous poster hash: d0d8b...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klina og sugd to menn (ved forskjellige anledninger) på en do, og hatt sex med en på do på et utested. Ikke spesielt romantisk eller direkte tennende, men jeg var ganske full og det var i slutten av tenåra :P

Anonymous poster hash: 3eda2...e9f

Slike jenter vil vi ha!

Anonymous poster hash: d0d8b...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, begge deler.

Anonymous poster hash: 53603...6c4

Få høre litt mer da...

Anonymous poster hash: d0d8b...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel noe man hører om av og til. Noen av dere jenter her inne som faktisk har gjort det? Gitt BJ og/eller latt dere knulle på toalettet av en fyr dere møtte ti minuttter før?

Anonymous poster hash: d0d8b...7e0

Ja jeg har gjort det mange ganger, og jeg har et par venninner som gjorde det når de var yngre også.

Jeg har både gitt blow jobs og latt meg bli knulla på toaletter på utesteder. Siste gang var nå på lørdag, da ga jeg en blow job til en på toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex på en pubdo med en jeg holdt halvveis på med for noen år siden. Men har ikke gjort det med noen jeg ikke har visst hvem er.



Anonymous poster hash: 7c101...8aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet at ex-kona mi hadde sex med to stykker, men da hadde de gått ut i bakgården på restaurangen

Anonymous poster hash: 51fff...341

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulte en dame på toalettet på en nyttårsfeiring hos noen venner, mens kona mi og mannen hennes satt med de andre gjestene i stua. Hun viste tidlig på kvelden at hun var kåt på meg og etter mye alkohol dro hun meg nærmest av dansegulvet og inn på toalettet.

Anonymous poster hash: 2dbbc...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulte en dame på toalettet på en nyttårsfeiring hos noen venner, mens kona mi og mannen hennes satt med de andre gjestene i stua. Hun viste tidlig på kvelden at hun var kåt på meg og etter mye alkohol dro hun meg nærmest av dansegulvet og inn på toalettet.

Anonymous poster hash: 2dbbc...e97

classy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men var vitne til noen som gjorde det. Var ute for første gang og røska opp døra til dass som egentlig var låst (elendige låser på dørene btw), og der stod det en og fingra ei dame. Syns hun klina med en annen dude senere på kvelden, lol.

Har hatt sex på private fester, så jeg er kanskje ikke såå mye bedre enn de som har seg på utesteder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...