Gå til innhold

I kveld er jeg hypp på å slikke discofitte.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Din luring. Tenkte det var noe muffins. Prøvde å google men fant den ikke nei. Noen andre med seriøse forslag? Bør være et sted med bra dansegulv og hvor de spiller house/dance-musikk.

Anonymous poster hash: 016b3...5ff

Jaeger var det jo noen som foreslo. Der er det vel technomusikk og discofitter i massevis :) Men åssen har du tenkt å fikse dette a? "Unnskyld meg, kan jeg ta på discofitta di?" Jeg hadde ikke blitt sjarmert.

Anonymous poster hash: f03d7...69c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din luring. Tenkte det var noe muffins. Prøvde å google men fant den ikke nei. Noen andre med seriøse forslag? Bør være et sted med bra dansegulv og hvor de spiller house/dance-musikk.

Anonymous poster hash: 016b3...5ff

Muffins http://mla-s1-p.mlstatic.com/molde-de-silicona-muffins-cupcakes-50-pirotines-decorados-6199-MLA4594471977_072013-F.jpg

Anonymous poster hash: b1cce...967

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaeger var det jo noen som foreslo. Der er det vel technomusikk og discofitter i massevis :) Men åssen har du tenkt å fikse dette a? "Unnskyld meg, kan jeg ta på discofitta di?" Jeg hadde ikke blitt sjarmert.

Anonymous poster hash: f03d7...69c

Takker. Jaeger virker lovende. Ser Nattogdag kåret den til Oslos beste nattklubb. 20 års grense der på lørdager?

Fikse det? Det som er så bra med et skikkelig clubsted med bra musikk er at man slipper å snakke noe særlig. Jeg er j.. bra på dansegulvet. Så skal sjarmere damene der. :-) Skal nok bli discomus på meg ja..

Anonymous poster hash: 016b3...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel høyere enn 20 på lørdager? Ville sett meg mer rundt på youngstorvet.

Anonymous poster hash: 67e65...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen. Nå så jeg det er 23 år på fred./lørd på Jaeger. Har ikke falsk leg så den får jeg bare drite i. Noen flere tips her?



Anonymous poster hash: 016b3...5ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Jaeger virker lovende. Ser Nattogdag kåret den til Oslos beste nattklubb. 20 års grense der på lørdager?

Fikse det? Det som er så bra med et skikkelig clubsted med bra musikk er at man slipper å snakke noe særlig. Jeg er j.. bra på dansegulvet. Så skal sjarmere damene der. :-) Skal nok bli discomus på meg ja..

Anonymous poster hash: 016b3...5ff

Fett. Det er 20-årsgrense ja. Håper du kan oppdatere i morgen om du fikk fingra en discofitte og staka opp :)

Anonymous poster hash: f03d7...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen. Nå så jeg det er 23 år på fred./lørd på Jaeger. Har ikke falsk leg så den får jeg bare drite i. Noen flere tips her?

Anonymous poster hash: 016b3...5ff

Gudrun's da? Ved siden av Kondomeriet.

Anonymous poster hash: f03d7...69c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudrun's da? Ved siden av Kondomeriet.

Anonymous poster hash: f03d7...69c

Helvete heller. 23 år den og. Er det ingenting for de under 23 i Oslo. Er bare her på helgebesøk. Så har ikke peiling på steder.

Anonymous poster hash: 016b3...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helvete heller. 23 år den og. Er det ingenting for de under 23 i Oslo. Er bare her på helgebesøk. Så har ikke peiling på steder.

Anonymous poster hash: 016b3...5ff

Justisen da? Eller Oak?

Anonymous poster hash: 67e65...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på Trompeten, tror du ganske lett får med deg ei hjem derifra. Hvis du orker å lide deg igjennom et helt tragisk utested for å få deg noe da.

Endret av EmilyR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 20 på det stedet over bar vulkan men husker ikke hva det heter. Ved mathallen

Anonymous poster hash: 67e65...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips. Da er ihvertfall Justisen spikret. Aldergrense og musikk ser grei ut der.

Trompeten er er bare å glemme. Døll karaokebar er ikke noe for meg. Må ha bra beatmusikk hvor jeg kan rule dansegulvet.

Flere tips?



Anonymous poster hash: 016b3...5ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på Trompeten, tror du ganske lett får med deg ei hjem derifra. Hvis du orker å lide deg igjennom et helt tragisk utested for å få deg noe da.

Ja, sats på Trompeten! Har du tatt med deg kondomer da? Og glidekrem? Eller satser du på at discomusa er svett nok?

Anonymous poster hash: f03d7...69c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips. Da er ihvertfall Justisen spikret. Aldergrense og musikk ser grei ut der.

Trompeten er er bare å glemme. Døll karaokebar er ikke noe for meg. Må ha bra beatmusikk hvor jeg kan rule dansegulvet.

Flere tips?

Anonymous poster hash: 016b3...5ff

Qadis på Grünerløkka?

Anonymous poster hash: f03d7...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...