Gå til innhold

Er Maria Bonnevie vakker ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man må være temmelig streng for å si at Maria Bonnevie ikke er vakker, tenker nå jeg da.

Det synes jeg var ganske bastant skrevet av deg. Alle kan ikke være enige med deg og synes hun er vakker. Jeg synes ikke det. Folk har forskjellig smak!

Edit:skrivefeil

Endret av Lillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun ligner på Jenny Skavlan! Samme "type" utseendemessig.

Anonymous poster hash: 6f625...ba1

Absolutt ikke. Synes Jenny Skavlan er veldig kjedelig pen, kler seg elegant, ja, men er litt maskulin i utstråling/oppførsel.

Anonymous poster hash: d27bc...df8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Det synes jeg var ganske bastant skrevet av deg. Alle kan ikke være enige med deg og synes hun er vakker. Jeg synes ikke det. Folk har forskjellig smak!

Edit:skrivefeil

På slutten av innlegget mitt la jeg til "tenker nå jeg da", som tyder på at dette er min mening og det jeg tenker, og at jeg er klar over at ikke alle mener det samme. Ro deg ned.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På slutten av innlegget mitt la jeg til "tenker nå jeg da", som tyder på at dette er min mening og det jeg tenker, og at jeg er klar over at ikke alle mener det samme. Ro deg ned.

Joda, lå ikke merke til det før nå. Du trenger ikke meg meg roe meg ned, jeg skrev et helt vanlig svar til deg om at du ikke trenger å være så bastant. Synes det er litt rart å påstå at folk er strenge fordi de ikke synes hun er vakker, mener nå jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Joda, lå ikke merke til det før nå. Du trenger ikke meg meg roe meg ned, jeg skrev et helt vanlig svar til deg om at du ikke trenger å være så bastant. Synes det er litt rart å påstå at folk er strenge fordi de ikke synes hun er vakker, mener nå jeg da ;)

Du virket pågående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes hun ligner på Jenny Skavlan! Samme "type" utseendemessig.

Anonymous poster hash: 6f625...ba1

Helt uenig. Synes ikke de likner overhodet.

Jenny Skavland er en mer røff type, Bonnevie er tander og litt alvisk, synes jeg. Og ja, jeg synes hun er vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare bart. De har hårete legger og.. Skjønner godt de synes det er befriende å dekke seg til.

Anonymous poster hash: 4578d...29d

Om de dekker seg til endrer ikke det faktumet at de er generelt vakrere enn norske kvinner, og det samme kan sies om arabere .

Når det gjelder Maria, så synes jeg ikke at hun var fin. Det har kanskje med at jeg er 19 år og sammenligner henne med venninner.

Anonymous poster hash: 824c6...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Om de dekker seg til endrer ikke det faktumet at de er generelt vakrere enn norske kvinner, og det samme kan sies om arabere .

Når det gjelder Maria, så synes jeg ikke at hun var fin. Det har kanskje med at jeg er 19 år og sammenligner henne med venninner.

Anonymous poster hash: 824c6...30e

Maria Bonnevie er naturlig vakker. Hun bruker ytterst sjeldent sminke, og hun er en av de få som faktisk ikke trenger sminke for å se nydelig ut.

Nå vet ikke jeg hvem du sammenligner henne med - men å si at hun ikke er fin blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria Bonnevie er naturlig vakker. Hun bruker ytterst sjeldent sminke, og hun er en av de få som faktisk ikke trenger sminke for å se nydelig ut.

Nå vet ikke jeg hvem du sammenligner henne med - men å si at hun ikke er fin blir bare for dumt.

Nei, hun er ikke fin. Hun er er ikke fin eller stygg, som mange andre .

Anonymous poster hash: 824c6...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man forventer andre ting av en 20-åring, en 40-åring har blitt preget av tidens tann, både kvinner og menn.

Hun er pen til å være 40. :)

Enig. Hun er pen til å være 40. Hun var også meget pen når hun var 20. Men hvis hun hadde sett ut slik hun er nå den gang hun var 20 så ... (På den annen side hvis hun hadde sett ut som hun var når hun var tyve når hun var førti så hadde jeg ikke tatt hun seriøst.)

Anonymous poster hash: 18ed1...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ok men det var ikke det jeg spurte om.

Anonymous poster hash: 3f006...2e6

Jo, det var akkurat det du spurte om. Du vil bare ikke anerkjenne at menns syn på kvinnelig skjønnhet både kan være og er annerledes enn kvinners.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Maria Bonnevie er vakker nå, men da hun var ung var hun magisk vakker - den vakreste kvinnen jeg har sett :hjertesmil:

Maria Bonnevie i filmen "Kvitebjørn Kong Valemon" - vakrere blir det ikke :hjerter_rundt:



Anonymous poster hash: 9e718...fa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jo, det var akkurat det du spurte om. Du vil bare ikke anerkjenne at menns syn på kvinnelig skjønnhet både kan være og er annerledes enn kvinners.

Ja fordi alle menn liker jo samme utseende.not.

Anonymous poster hash: 794ac...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...