Gå til innhold

Ok å være en seksuell jente på 14 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Vi er jo seksuelle vesener fra vi er født av. Så utvikles vi.

Et ganske interessant tema. Kjipt å høre at at du ts har opplevd eller fått en forståelse av at det kun var gutter som skulle nyte. Hvem gav deg det inntrykket ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes masse litteratur om barn og seksualitet. Bare å søke på Internett så finner du masse.

Tror man helst skal la være. Særlig på en jobb-pc. Ser for meg sjefen tilfeldigvis gå gjennom inn/ut-trafikk på nettet på jobben. Så dukker det opp, "google.com/child+children+sex"...

Anonymous poster hash: 63997...e7a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min første orgasme da jeg var 9-10 år gammel. Vet ikke helt om jeg forstodat det var noe man gjorde alene, for prøvde å gjøre det slik at andre ikke så det selv om de var i samme rom.

Fikk beskjed om at det var grisete, og at jeg var for liten til slikt. Følte skam etter det, men fortsatte å ta på meg selv.

Jeg er 30 nå, og hos oss var det også slik at jenter ikke gjorde slik. For eksempel var det helt ok at min bror så på nakne damer og han ble omtrent oppmuntret til det.

Mens jeg altså fikk høre at det var grisete. Greit nok at man kan lære at man gjør slikt alene, men å si slikt gjør jo bare at man fåret anstrengt forhold til det og føler skam når man tar på seg selv.

Anonymous poster hash: 213ed...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man helst skal la være. Særlig på en jobb-pc. Ser for meg sjefen tilfeldigvis gå gjennom inn/ut-trafikk på nettet på jobben. Så dukker det opp, "google.com/child+children+sex"...

Anonymous poster hash: 63997...e7a

Hahaha, ja, den kan være litt vrien å ro seg unna. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Å være i stand til å oppnå orgasme har da ingenting med pubertet å gjøre. Vi blir født med nervene som vi har i klitoris /penishode. I puberteten produseres hormoner som gjør at kjønnsorganene utvikles, men de er likevel i full stand til å oppnå orgasme før den tid. Det finnes masse litteratur om barn og seksualitet. Bare å søke på Internett så finner du masse.

Men som 3 åring? Jeg bare kan ikke fatte at det er mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Orgasme har overhode ingen aldersgrense. Selv hadde jeg min første lenge før jeg kom i puberteten. :)

Betyr det at gutter kan få orgasme ved å runke før man kommer i puberteten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men som 3 åring? Jeg bare kan ikke fatte at det er mulig

Tja, hvorvidt en treåring klarer å oppnå orgasme er jo ikke godt å si, da det tross alt må en viss aktivitet til for å gjøre det, og det er vel heller der barrieren ligger, enn at det er fysisk umulig. Min treåring liker å ta seg selv på tissen av og til, og har selv sagt at han liker det. Det er helt normalt. Han har fått beskjed om at det er helt greit, men at det kan han gjøre alene på badet eller på rommet sitt.

Og ja, gutter kan få orgasme, men selve utløsningen kommer ikke før puberteten.

Hvis du synes det er merkelig og interessant, så finnes det masse litteratur om det. Bøker altså. ;) Det er langt mer vanlig enn du ser ut til å tro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at gutter kan få orgasme ved å runke før man kommer i puberteten?

Jepp, de vil kjenne orgasmefølelsen, men uten at det kommer sæd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jepp, de vil kjenne orgasmefølelsen, men uten at det kommer sæd. :)

O:

Det høres jo fint ut, å få orgasmen uten å skulle måtte tenke på at det blir rot overalt :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O:

Det høres jo fint ut, å få orgasmen uten å skulle måtte tenke på at det blir rot overalt :)

Ja, jeg tenker det må være en fordel å ha det godt, og slippe å tørke etter seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har onanert så lenge jeg kan huske det, helt fra jeg var liten jente. Men skikkelig trygg på seksualiteten min ble jeg overhodet ikke før tidlig i 20-årene.



Anonymous poster hash: 6e862...e73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvorvidt en treåring klarer å oppnå orgasme er jo ikke godt å si, da det tross alt må en viss aktivitet til for å gjøre det, og det er vel heller der barrieren ligger, enn at det er fysisk umulig. Min treåring liker å ta seg selv på tissen av og til, og har selv sagt at han liker det. Det er helt normalt. Han har fått beskjed om at det er helt greit, men at det kan han gjøre alene på badet eller på rommet sitt.

Og ja, gutter kan få orgasme, men selve utløsningen kommer ikke før puberteten.

Hvis du synes det er merkelig og interessant, så finnes det masse litteratur om det. Bøker altså. ;) Det er langt mer vanlig enn du ser ut til å tro.

Jeg har selv to gutter på 1 og 3 år, begge er veldig opptatte av tissene sine :) Sier i likhet med Teriyaki at det er fint og flott å leke med tissene sine men at det kan de gjøre på rommet sitt.

Anonymous poster hash: 6e862...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å onanere og få orgasmer da jeg var rundt 3 år. Gnikket på puter/kosedyr og diverse til jeg kom og deretter sovnet jeg.

Har et "søtt" bilde hvor jeg ligger og sover oppå en flat vaskebalje med smokken i munnen, bare jeg vet at jeg akkurat hadde jokket på den balja, haha!

Min mor var en liberal hippie-aktig type, som mente at seksualitet var heeelt naturlig. Hun fikk meg etterhvert til å begrense det til soverommet da :P

Da jeg var 13-15 var jeg VELDIG seksuelt aktiv på egenhånd - kunne få opp til 8 orgasmer på en dag. Låste meg mye inne på rommet med musikk på.

Men jeg debuterte faktisk ikke før jeg var 20 år, med min første kjæreste. Det var ikke mangel på tilbud, men jeg var veldig trygg på min seksualitet (og fikset de ganske bra på egenhånd) så jeg ville ikke ha sex før jeg fant en som var spesiell.

Har aldri hatt negative opplevelser mht sex, så jeg tror min mors innstilling var bra! Skal bruke samme metode på mine egne barn.

Anonymous poster hash: 6c41a...fe3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså 14 år er litt i seneste laget, vil tro de fleste begynner oppdagelsesferden en god stund før det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knakk pikken min når jeg var yngre. Den var steinhard som en stokk, og jeg lå på magen og presset kuken ned mot gulvet. Ikke lurt. Det sa PANG, hehe. Var helt i sjokk..

Anonymous poster hash: 024d0...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

 

Er det lov å spørre om hvor lenge siden det er du var 14 år? Jeg har levd noen år. Jeg tar sjansen på at noen sikkert vil bli sjokkert, men jeg utforsket kroppen min lenge før jeg var 14 og hadde min første orgasme i 8-årsalderen. Jeg visste selvfølgelig ikke den gangen hva fenomenet het. Som unge tenåringer hendte det at vi venninner utforsket hverandres kropper. Jeg hadde ikke befatning med en gutt før jeg var nesten 17 år.

Vent, hvordan i all verden kan man få en orgasme når man er 8 år?

Anonymous poster hash: e417b...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Vent, hvordan i all verden kan man få en orgasme når man er 8 år?

Anonymous poster hash: e417b...f3d

Det er da fullt mulig, jeg onanerte også i den alderen og fikk orgasmer. Visste riktignok ikke hva det var da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...