Gå til innhold

Har du onanert idag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg har måttet ta hånda fatt to ganger allerede idag lurer jeg bare på om det er flere som har måttet lette på trykket idag ? ;) Kan jo være morsomt å høre...



Anonymous poster hash: a59ed...532
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke enda

Da har du kanskje noe å se fram til....;) Har ikke det jeg heller,men har veldig lyst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 3 ganger, kuken var steinhard i hele natt. Var på frokostkafe med ei jente og måtte inn på toalettet å dra den og tømme meg



Anonymous poster hash: 094a5...702
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare innrømme at det er lite som gjør meg kåtere enn tanken på mannfolk som tar seg en runk akkurat hvor og når de føler for det (og jeg hadde elsket å se på)

Er det pga sommer, sol og lettkledde jenter dere må dra han av så mye nå, eller er det alltid sånn?



Anonymous poster hash: 490eb...19d
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare innrømme at det er lite som gjør meg kåtere enn tanken på mannfolk som tar seg en runk akkurat hvor og når de føler for det (og jeg hadde elsket å se på)

Er det pga sommer, sol og lettkledde jenter dere må dra han av så mye nå, eller er det alltid sånn?

For min del blir det iallefall oftere behov for å dra han av nå på sommeren..gjør det ofte mange ganger om dagen jeg... Hadde faktisk likt om du så på meg,og kanskje lot meg smake litt...

Anonymous poster hash: 490eb...19d

Anonymous poster hash: a59ed...532

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare innrømme at det er lite som gjør meg kåtere enn tanken på mannfolk som tar seg en runk akkurat hvor og når de føler for det (og jeg hadde elsket å se på)Er det pga sommer, sol og lettkledde jenter dere må dra han av så mye nå, eller er det alltid sånn? Anonymous poster hash: 490eb...19d

Det er langt mer i sommerhalvåret. Jentene går mer lettkledd, det er en viktig faktor. Man går også selv noe lettere kledd enn ellers, og særlig i ferien føler man seg friere enn resten av året. Vanlige regler om sømmelighet gjelder liksom ikke.

Går fortsatt ikke hen og drar'n foran folk, jeg oppfører meg, men det føles liksom ikke som om det er noe i veien med en runk på ellers offentlige steder så lenge det ikke kan tenkes å være til sjenanse for noen. Jeg kan fint trekke inn i båten og ta meg en runk før jeg fortsetter turen, eller til og med på dekk om det ikke er noen i nærheten.

Dette er forresten ingen invitasjon til noen runde slik dere hadde i denne tråden nå, det er ikke min greie. Bare et svar på spørsmålet ditt :)

Anonymous poster hash: 1bf7f...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt mer i sommerhalvåret. Jentene går mer lettkledd, det er en viktig faktor. Man går også selv noe lettere kledd enn ellers, og særlig i ferien føler man seg friere enn resten av året. Vanlige regler om sømmelighet gjelder liksom ikke.

Går fortsatt ikke hen og drar'n foran folk, jeg oppfører meg, men det føles liksom ikke som om det er noe i veien med en runk på ellers offentlige steder så lenge det ikke kan tenkes å være til sjenanse for noen. Jeg kan fint trekke inn i båten og ta meg en runk før jeg fortsetter turen, eller til og med på dekk om det ikke er noen i nærheten.

Dette er forresten ingen invitasjon til noen runde slik dere hadde i denne tråden nå, det er ikke min greie. Bare et svar på spørsmålet ditt :)

Anonymous poster hash: 1bf7f...d8f

For det første, det respekterer jeg selvsagt; og måten man skriver på sier vel litt om hva man er åpen for og ikke ;) (Dermed hadde det ikke falt meg naturlig å innlede den typen "samtale" med deg, basert på din måte å skrive på)

Men takk for svar, interessant å høre hva som rører seg i hodene til dere menn også :)

Anonymous poster hash: 490eb...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Nei, ikke idag. Snart helg nå, og og på tidee åååh komme seg uuth på byen Så, husj, husj :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare innrømme at det er lite som gjør meg kåtere enn tanken på mannfolk som tar seg en runk akkurat hvor og når de føler for det (og jeg hadde elsket å se på)

Er det pga sommer, sol og lettkledde jenter dere må dra han av så mye nå, eller er det alltid sånn?

Anonymous poster hash: 490eb...19d

Altid sånn :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ja 3 ganger, kuken var steinhard i hele natt. Var på frokostkafe med ei jente og måtte inn på toalettet å dra den og tømme meg

Anonymous poster hash: 094a5...702

Derfor dere bruker så lang tid på do når man er på date :skratte:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor dere bruker så lang tid på do når man er på date :skratte:

Haha,må man så må man vettu...kan ikke sitte der med spreng i buksa heller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor dere bruker så lang tid på do når man er på date :skratte:

Ja noen ganger er det nok det. :rodme:

Anonymous poster hash: 094a5...702

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja,det har jeg..men hjelper ikke stort. Er like kåt igjen etter ei lita stund jo...Ikke lett å få sove når det er sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! I dusjen etter treningen i dag ;)

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tre ganger allerede i dag. :fnise:

Har hatt sex tre ganger den siste halve uka, og blir bare mer kåt jo mer sex jeg har. Nå er partneren opptatt og jeg sitter her alene men hånden godt plantet.



Anonymous poster hash: 5f0bf...287
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig :)

Jepp, tre ganger allerede i dag. :fnise:

Har hatt sex tre ganger den siste halve uka, og blir bare mer kåt jo mer sex jeg har. Nå er partneren opptatt og jeg sitter her alene men hånden godt plantet.

Anonymous poster hash: 5f0bf...287

Anonymous poster hash: c9d6f...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...