Gå til innhold

Synes dere at dette er sexy...?


FitnessIna

Anbefalte innlegg

"Ok, om det ikke var klart nok - denne tråden er for min del bare for å komme med et poeng. Jeg får kjeft for at denne tråden er galt å lage, typ "Det sier mer om deg enn du hadde tenkt å fortelle oss. " - mens den andre tråden(om muskuløse kropper) fikk mer medhold og kommentarer av typen "de ser ut som menn".

 

Jeg har aldri sagt at man ikke kan være uenig angående kropper - men jeg har sagt at jeg synes det er kvalmt å føle at man MÅ kommentere andres kropper og rakke ned på de, bare fordi det kanskje ikke er din drømmekropp. Ja, jeg gikk i mot det jeg sier her, men det var kun for å få frem poenget mitt, noe som tydeligvis funket bra. Selv synes jeg ikke at kroppene øverst er usexy  ;)

"

I+like+my+women+chubby+note+i+said+chubb

 

plus-size-body-shapers-for-women-image.j

df7f317f723d8ab06b33323c00c6c377.jpg

 

Er dette sexy..?

 

Jeg personlig mener dette ser helt for j***** ut.

 

;)

Endret av FitnessIna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det synes jeg ikke. Mye mere fett enn det jeg finner attraktivt.

Anonymous poster hash: 77fd8...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg personlig mener dette ser helt for j***** ut.

Det sier mer om deg enn du hadde tenkt å fortelle oss. 

Anonymous poster hash: b885d...35b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert ansikt - noe du ikke får kjøpt på treningssentre, men kanskje andre steder. På de to øverste bildene er det kanskje litt mye, men da vurderer jeg det kun som et virtuelt kjøttstykke. Det nederste bildet vil jeg definitivt si er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktfulle kvinnekropper.

Med alt for mye klær på.

 



Anonymous poster hash: 7e554...182
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier det er irriterende at vi skal uttale oss om andres kropper osv, også oppretter du en ny tråd med samme type innhold? Gratulerer

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Det er vel hold-in. Ikke ment som sexy undertøy.

 

Edit: Nå kom de andre bildene frem her: Sexy undertøy, ja. 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det er irriterende at vi skal uttale oss om andres kropper osv, også oppretter du en ny tråd med samme type innhold? Gratulerer

Ok, om det ikke var klart nok - dette er for min del bare for å komme med et poeng. Jeg får kjeft for at denne tråden er galt å lage, typ "Det sier mer om deg enn du hadde tenkt å fortelle oss. " - mens den andre tråden fikk mer medhold og kommentarer av typen "de ser ut som menn".

 

Jeg har aldri sagt at man ikke kan være uenig angående kropper - men jeg har sagt at jeg synes det er kvalmt å føle at man MÅ kommentere andres kropper og rakke ned på de, bare fordi det kanskje ikke er din drømmekropp. Ja, jeg gikk i mot det jeg sier her, men det var kun for å få frem poenget mitt, noe som tydeligvis funket bra. Selv synes jeg ikke at kroppene øverst er usexy ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, om det ikke var klart nok - dette er for min del bare for å komme med et poeng. Jeg får kjeft for at denne tråden er galt å lage, typ "Det sier mer om deg enn du hadde tenkt å fortelle oss. " - mens den andre tråden fikk mer medhold og kommentarer av typen "de ser ut som menn".

 

Jeg har aldri sagt at man ikke kan være uenig angående kropper - men jeg har sagt at jeg synes det er kvalmt å føle at man MÅ kommentere andres kropper og rakke ned på de, bare fordi det kanskje ikke er din drømmekropp. Ja, jeg gikk i mot det jeg sier her, men det var kun for å få frem poenget mitt, noe som tydeligvis funket bra. Selv synes jeg ikke at kroppene øverst er usexy ;) 

 

Dette skjønte jeg ikke. Men du sier jo:

 

Jeg personlig mener dette ser helt for j***** ut.

Anonymous poster hash: b8254...796

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, om det ikke var klart nok - dette er for min del bare for å komme med et poeng. Jeg får kjeft for at denne tråden er galt å lage, typ "Det sier mer om deg enn du hadde tenkt å fortelle oss. " - mens den andre tråden fikk mer medhold og kommentarer av typen "de ser ut som menn".

 

Jeg har aldri sagt at man ikke kan være uenig angående kropper - men jeg har sagt at jeg synes det er kvalmt å føle at man MÅ kommentere andres kropper og rakke ned på de, bare fordi det kanskje ikke er din drømmekropp. Ja, jeg gikk i mot det jeg sier her, men det var kun for å få frem poenget mitt, noe som tydeligvis funket bra. Selv synes jeg ikke at kroppene øverst er usexy ;) 

 

...og i den andre tråden skriver du:

 

 jeg synes at det er usexy med en fettprosent på over 25 hos kvinner, ja det er faktisk ganske kvalmende at folk ikke klarer å ta vare på kroppen sin - men jeg sier ikke det til alle med en fettprosent på over 25. 

 

Nå motsier du plutselig deg selv her og sier:

 

Selv synes jeg ikke at kroppene øverst er usexy. Nå får du bestemme deg her. 

 

Anonymous poster hash: b8254...796

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønte jeg ikke. Men du sier jo:

Jeg personlig mener dette ser helt for j***** ut.

Anonymous poster hash: b8254...796

Det er jo nøyaktig det samme som står i den andre tråden - og en del av poenget.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Ja, de var sexy og pene . Fine former, flat mage og smal midje, kurver, frodig og formfull. Nydelige kropper :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

...og i den andre tråden skriver du:

 

 jeg synes at det er usexy med en fettprosent på over 25 hos kvinner, ja det er faktisk ganske kvalmende at folk ikke klarer å ta vare på kroppen sin - men jeg sier ikke det til alle med en fettprosent på over 25. 

 

Nå motsier du plutselig deg selv her og sier:

 

Selv synes jeg ikke at kroppene øverst er usexy. Nå får du bestemme deg her. 

 

Anonymous poster hash: b8254...796

 

Jepp, disse kroppene er godt over fettprosent på 25. Vil anslå rundt 35%. Altså godt over grensa hennes for "usexy" og "kvalmende".

Anonymous poster hash: db03b...4bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette sexy..?

 

Jeg personlig mener dette ser helt for j***** ut.

 

;)

 

Hvis kvinnene på disse bildene ser helt for j***** ut, må det være forferdelig for deg å bevege deg utendørs. De fleste menneskene du treffer på vil nemlig se adskillig verre ut enn disse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hu ser da grei ut, (tusja?), men hvordan vil hun se ut om 5-10 år hvis hun ikke tar grep? 

 

I forhold med overvektige folk kommer også alt det psykiske, selvtillit/skap spising/selvbedrag/løgn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaalt for mye kroppsfett for min del. Absolutt ikke sexy



Anonymous poster hash: f3c43...ca6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ok, om det ikke var klart nok - denne tråden er for min del bare for å komme med et poeng. Jeg får kjeft for at denne tråden er galt å lage, typ "Det sier mer om deg enn du hadde tenkt å fortelle oss. " - mens den andre tråden(om muskuløse kropper) fikk mer medhold og kommentarer av typen "de ser ut som menn".

 

Jeg har aldri sagt at man ikke kan være uenig angående kropper - men jeg har sagt at jeg synes det er kvalmt å føle at man MÅ kommentere andres kropper og rakke ned på de, bare fordi det kanskje ikke er din drømmekropp. Ja, jeg gikk i mot det jeg sier her, men det var kun for å få frem poenget mitt, noe som tydeligvis funket bra. Selv synes jeg ikke at kroppene øverst er usexy  ;)

"

I+like+my+women+chubby+note+i+said+chubb

 

plus-size-body-shapers-for-women-image.j

df7f317f723d8ab06b33323c00c6c377.jpg

 

Er dette sexy..?

 

Jeg personlig mener dette ser helt for j***** ut.

 

;)

 

Vil iallfall si at disse damene har et vakkert ansikt! Og vakkert hår. 

De ser sunne og frisk ut.

 

Hva er egentlig forjævlig med disse bildene? Hun har smal midje, og har fettet på de rette stedene. Hun ser sunn og frisk ut, ja, det nevnte jeg visst...

 

Nei, disse damene så bra ut, og vi har alle forskjellige kropper ...  :)

 

Lurte du på om de var overvektige?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...