Gå til innhold

Dere på ca 177


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva veier dere,og hva er deres kroppstype?

Jeg er 178, veier 72 kg, og får ofte kommentarer om at jeg er slank/tynn. Bruker 36/s på overkroppen, og 38/m på underkroppen.

Jeg veide 65 kilo for noen år siden, da kommenterte en lege tilknytta en spiseforstyrrelsesenhet at jeg var "veldig undervektig", før hun faktisk veide meg og så at jeg ikke var det.

Jeg lurer mest på om det faktisk er mulig at jeg veier så mye, men fortsatt er tynn/slank. Og lurer på om det er andre som meg, som veier mer enn de ser ut som?

Jeg er ikke godt trent, helt normalt, vil jeg si.

Anonymous poster hash: 75e4b...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt lavere enn deg, 176. For tiden veier jeg 83 kg, men er på vei ned. Nå er jeg rett og slett småfeit.

 

For et par år siden var jeg rundt 70 kg, og da var jeg slank. Det er målet. Går jeg noe særlig under 70 kg, så synes jeg at jeg blir for tynn (er snakk om personlig preferanse). Jeg har innsett at jeg veier det jeg veier, og at jeg ikke kan sammenligne vekten min med andre. 

 

 



Anonymous poster hash: fb20c...efe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

174 cm her og 74 kg, bruker S på overkroppen og M på underkroppen. Folk sier jeg ser slank ut, men er nesten overvektig ifølge BMI. To kg til og jeg ville vært overvektig :)

 

Personlig vil jeg ned til rundt 70, men blir jeg mer under det, ser jeg syk og alt for skrapa ut! Vil ha kvinnelige former derfor ser jeg best ut mellom 70-74 kg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva veier dere,og hva er deres kroppstype?

Jeg er 178, veier 72 kg, og får ofte kommentarer om at jeg er slank/tynn. Bruker 36/s på overkroppen, og 38/m på underkroppen.

Jeg veide 65 kilo for noen år siden, da kommenterte en lege tilknytta en spiseforstyrrelsesenhet at jeg var "veldig undervektig", før hun faktisk veide meg og så at jeg ikke var det.

Jeg lurer mest på om det faktisk er mulig at jeg veier så mye, men fortsatt er tynn/slank. Og lurer på om det er andre som meg, som veier mer enn de ser ut som?

Jeg er ikke godt trent, helt normalt, vil jeg si.

Anonymous poster hash: 75e4b...27e

Jeg er 178 og varierer ofte mellom 60-70 kg.

Jeg synes ikke jeg er spesielt slank i det hele tatt. Og i hvert fall ikke tynn. 

 

Når jeg nærmer meg under 60 kilo, så er jeg heller ikke særlig tynn. 

 

Når jeg ligger på 60kilo bruker jeg gjerne M/38,

6538/40 eller 40 og når jeg ligger på 70 kilo bruker jeg gjerne L/40-42.

 

Skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig at folk som er tyngre enn meg bruker mindre størrelser i klær og får kommentarer om at de er tynne  :laugh:

Anonymous poster hash: 7e9b5...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178-ish og veier 63-64. Bruker small på overkroppen og... husker ikke underkroppen. Noe ala det samme, tror jeg. Ganske slank bygd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

174 cm her og 74 kg, bruker S på overkroppen og M på underkroppen. Folk sier jeg ser slank ut, men er nesten overvektig ifølge BMI. To kg til og jeg ville vært overvektig :)

 

Personlig vil jeg ned til rundt 70, men blir jeg mer under det, ser jeg syk og alt for skrapa ut! Vil ha kvinnelige former derfor ser jeg best ut mellom 70-74 kg :)

Interessant! Vi er ca like høye, og jeg veier rundt 75 og jeg ser ikke veldig slank ut (ikke på bilder i hvert fall) og bruker i hvert fall ikke S! Er du muskuløs eller har du litt fett? :)

Endret av lizzie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 174 og veier akkurat nå 67 kilo. Er dvask og "småfeit" til tross for at jeg trener og spiser sunt til vanlig. Passerer jeg 70 kilo blir jeg lett litt rund. Da jeg til jul veide 62 kilo og tok en inBody-test fikk jeg beskjed av fysioterapeuten som utførte at jeg burde legge på meg 3 kilo. Fettprosenten var da 18%.

 

Når det er sagt; kropper er så mangt, og kiloene legger seg veldig ulikt, så jeg synes det høres ut som du har veldig sunne tall nå!



Anonymous poster hash: 4a2a4...ff2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Interessant! Vi er ca like høye, og jeg veier rundt 75 og jeg ser ikke veldig slank ut (ikke på bilder i hvert fall) og bruker i hvert fall ikke S! Er du muskuløs eller har du litt fett? :)

Nei jeg ser helt vanlig ut, hverken muskuløs eller mye fett. Har litt fett på rumpe og lår da som jeg forsøker å få bort. Men kommer jeg under 70 ser jeg skrapa ut. Var på det verste under 60 kg og da så jeg virkelig tynn ut. Men da var jeg ung, nå er jeg gammel så kan ha noe å si at jeg kan veie mer enn de yngre og likevel se lik ut :) Man mister jo litt underlagsfett med alderen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 høy og veier 70 kg. Jeg er normalt slank, har ingen valker og er stram i kroppen, men kan godt veie litt mindre ... Jeg har veid 60 kg, men da var jeg tynn...

Om jeg kan komme ned til 65 kg, vil jeg være veldig fornøyd, men er egentlig førnøyd nå også med mine 70 kg.

 

Kroppsformen min er vel pære, og jeg bruker mindre str oventil enn nedentil. Jeg kan bruke S og M overntil, mens nedentilg må jeg har L og XL.

Har smal midje, men brede hofter og sprettrompe, og bruker 75C i BH-str.

Skostr min er 39-39,5-40, det varierer veldig. 

 

Jeg syns det er viktigst å ha på seg noe som passer på kroppen og sitter fint på kroppen, enn å tenke størrelse ...

Før presset jeg meg inn i små størrelser, fordi jeg ville være liten og søt, og ble så fornøyd når jeg gikk med S i jakke, selv om jeg så sprengt ut i den.

Nå vet jeg bedre, og velger M i jakke som sitter fint og jeg ser elegant ut.

 



Anonymous poster hash: bad39...a02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 og ca 62 kg akkurat nå.

Jeg er iallefall ikke tynn. Str 36 i bukser, m på overkropp. Har eplefasong, stor mage, lovehandles. Har så og si ingen muskler, men høy fettprosent (på rundt 30). Burde vel ikke slanke meg for vekten sin del, men trene for å erstatte fett med muskler. Er feit innvendig. Kunne fint gått ned 5 kg uten at jeg hadde blitt (for) tynn. Har ikke hørt jeg er tynn nå, de fleste tror jeg veier mer enn jeg faktisk gjør.

Anonymous poster hash: ab4b3...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 177 og ser ikke undervektig ut selv med kun 53 kilo (som for øvrig er idealvekta mi). Fascinerende hvor forskjellig kropper er. Nå er jeg 73 kilo og ser overvektig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 og veide 75 kg som ung, og da så jeg slank ut med flat mage og brukte str M i klær (ikke pølseskinn, men helt normal størrelse). Fikk også bekreftet fra legekontoret at jeg hadde fin vekt i forhold til høyden.

Nå veier jeg 95 og bruker XL i klær, og jobber med å komme meg ned. Drømmen hadde vært 80 kg men alle kilo ned er en bonus. Ingen tvil om at kropper er forskjellige og at man bærer vekta forskjellig.



Anonymous poster hash: 74448...41e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat like høy som deg, og virker ca 70. Bruker også samme størrelse. Jeg er helt enig med deg. For to år siden var jeg like høy og veide 64 kg - så ut som jeg hadde skikkelig spiseforstyrrelser. Føler ofte at jeg veier mye, men gjør jo egentlig ikke det når jeg er såpass høy og slank. Rart hvor forskjell det kan være på folk 



Anonymous poster hash: 91d67...e80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

177 og 63,8 vil opp til 65 minst, synes det er for lite fett på kroppen.

Ang det med størrelsen så er det forskjeller. Jeg har bukser i str 36-40 og bluser/topper i str s-m. Enkelte bukser i str 36-38 blir korte i beina så da går jeg for 40, men da må jeg ha belte som sitter innpå flere hakk. Dette med str har jo med høyde også å gjøre, ikke bare vidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 175 og veier 73 kg.

Ser bedre ut nå en da jeg var 68 kg.Da var jeg ordtlig kvapsete! Trener mye styrke og spiser for det meste sundt:)

Bruker s/m på overkroppen og m/l på beina.

Midjen min er 63 cm. Håper å nå under 60 cm snart :)

Er nesten fornøyd med magen nå. Liten bulk igjen så er den helt flat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 175 og veier 78 for øyeblikket.

Var oppe i 85, og da hadde jeg str 42 i bukser, alt la seg på hoftene.

Nå bruker jeg str 38/40 i bukser og M/L på overkroppen.

Har fremdeles mage som skal vekk, og det hadde ikke gjort noe om låra ble litt smalere. Skal ned i 70 ca, det veide jeg før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 176 og veier 68. Jeg er chubby synes jeg selv. Målet er 65kg, drømmen 63. Var nede i 65 i fjor sommer og det er lenge siden jeg har følt meg så fornøyd med meg selv. Jobber nå for å få meg ned dit igjen. Bruker M både oppe og nede, men har tendens til lovehandles på noen bukser i denne str.



Anonymous poster hash: 94386...a96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan veie forskjellig selv om de er like høye. Jeg har motsatt "problem". Er 174, ser helt normal ut, men veier bare 53 kg.

Anonymous poster hash: 57a06...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...