Gå til innhold

Undersøkelse: hvor mange barberer musen sin?


Gjest M35

Anbefalte innlegg

Hei,

før barberte alltid kona mi musen si, men etter å fått barn blir det ikke alltid så ofte (naturlig nok).

Hvor mange av dere barberer musa regelmessig, og hvor mye? Bare en uhøytidlig undersøkelse :-)

Gode tips for å unngå sårhet og kløe er også velkomne...

Mann 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke hår i munnen, og det liker ikke kona heller, så vi barberer oss glatte begge to!

Mer behagelig, mer følsomt og flottere å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladyshave
Jeg liker ikke hår i munnen, og det liker ikke kona heller, så vi barberer oss glatte begge to!

Mer behagelig, mer følsomt og flottere å se på!

Hvor ofte barberer dere da, og klarer dere å unngå sårhet og kløe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg 2-3 ganger i uka og kona 1-2 ganger i uka. Hennes hårvekst er mindre kraftig enn min.

Vi hadde litt problemer med kløe og nupper i starten, men det er stort sett ikke noe problem lenger.

Vi har funnet ut at baby oil gele er utmerket å bruke til å barbere med om man ikke vil bruke barber gel, for den kan bli litt sterk.

Jeg smører meg som oftest med litt olje på magen etter barberingen. Pungen, huden bak mot anus og penis er aldri noe problem.

Det hele er blitt en deilig vane, og ofte barberer vi hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg 2-3 ganger i uka og kona 1-2 ganger i uka. Hennes hårvekst er mindre kraftig enn min.

Vi hadde litt problemer med kløe og nupper i starten, men det er stort sett ikke noe problem lenger.

Vi har funnet ut at baby oil gele er utmerket å bruke til å barbere med om man ikke vil bruke barber gel, for den kan bli litt sterk.

Jeg smører meg som oftest med litt olje på magen etter barberingen. Pungen, huden bak mot anus og penis er aldri noe problem.

Det hele er blitt en deilig vane, og ofte barberer vi hverandre.

Tusen takk for at du tar deg tid til å svare seriøst Arnie :-)

Synd at ikke flere vil svare og komme med erfaring, men det er vel kanskje litt for personlig for enkelte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at du tar deg tid til å svare seriøst Arnie :-)

Synd at ikke flere vil svare og komme med erfaring, men det er vel kanskje litt for personlig for enkelte...

.. hadde du søkt hadde sett at det har vært veldig mange tåder om det samme - som

denne for eksempel (en av veldig mange.. men den eneste jeg i farten fant hvor det var "antall" ) - så det er nok ikke det at det det er for personlig - men mer måten det ble spurt på som gjør at du ikke fikk de svarene du ville ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kunne sikkert vært flinkere til å søke....

Skal gjøre det neste gang, og skal jeg formulere meg ti ganger bedre slik at det ikke blir så lette og vri og vrenge på alt jeg skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tusen takk for at du tar deg tid til å svare seriøst Arnie :-)

Synd at ikke flere vil svare og komme med erfaring, men det er vel kanskje litt for personlig for enkelte...

Jeg synes det er litt rart at voksene mennesker bruker ordet mus. :ler: Hvis du hadde skrivet f.eks vagina eller underlivet, hadde du sikkert fått en del flere seriøse svar. Mus virker bare morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

.. hadde du søkt hadde sett at det har vært veldig mange tåder om det samme - som

denne for eksempel (en av veldig mange.. men den eneste jeg i farten fant hvor det var "antall" ) - så det er nok ikke det at det det er for personlig - men mer måten det ble spurt på som gjør at du ikke fikk de svarene du ville ha.

Ser ut til at det er veldig vanlig å barbere og vokse seg ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

liker ikke at menn barberer seg nedentil jeg. en mann skal være mann. en barbert mann gir meg assosiasjoner til et hotellrom med leopardfarget sengetøy ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Du fåkke se verken busk eller slette hos meg :o

Tilbake til tema:

Jeg barberer men lar en liten stripe være igjen denne har min kjære nisse omtalt som kinky derfor liker jeg denne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg lider av småsadisme av selvet, napper jeg mine kjønnshår et hår om gangen, setter gjerne av en helg kveld med en flaske rødvin og pinsett mens jeg nyter hvert napp :) Og jepp, jeg fjerner alt hår, inkludert det som vokser i rumpesprekken (ikke det at jeg har jungelrumpe da! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Da jeg lider av småsadisme av selvet, napper jeg mine kjønnshår et hår om gangen, setter gjerne av en helg kveld med en flaske rødvin og pinsett mens jeg nyter hvert napp  :)  Og jepp, jeg fjerner alt hår, inkludert det som vokser i rumpesprekken (ikke det at jeg har jungelrumpe da!  :sjenert:

Ikke ta det vekk. La det være der. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

La merke til at en av debattantene mente man burde skrive vagina i stedet for mus ???

Men det er vel ingen som barberer vagina ??? For meg er Vagina selve "kanalen", mens Musa er hele "saken"..

Forskjellen mellom en "mus" og en "høne", er at Musa har hår på Høna, mens Høna har fjær på Musa......

Guran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKKE hår i vagina, og barberer derfor heller ikke der, Har heller ikke noe problem med å kalle underlivet for mus og der barberer jeg 2-3 ggr i uka. Ikke for at det blir hverken stikkete eller hårete der så ofte, men kan like gjerne gjøre det FØR det blir nettopp stikkete og hårete. Har funnet ut at når jeg gjør det så ofte så blir det heller ikke hverken nupper eller kløe. Bruker Dr. Greve intimsåpe når jeg barberer og smører ikke etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

.. hadde du søkt hadde sett at det har vært veldig mange tåder om det samme - som

denne for eksempel (en av veldig mange.. men den eneste jeg i farten fant hvor det var "antall" ) - så det er nok ikke det at det det er for personlig - men mer måten det ble spurt på som gjør at du ikke fikk de svarene du ville ha.

Grønnsky du er faen meg snål, samma hva han kaller dyret vel... Du skjønte utmerket godt hva han spurte om, så enten kan du holde kjeft eller svare på spørsmålet. Enkelte bare må skrive svar på alt, uten at det har noen som helst forbindelse med tråden som er startet i det hele tatt, slike som deg ødelegger diskusjonsforum overalt på nettet. HOLD KJEFT HVIS DU IKKE HAR NOE FORNUFTIG Å KOMME MED, og det gjelder flere.

Forresten er det ingen som barberer vagina, les litt mer på anatomi før du begynner å hakke på andre. Vagina er det samme som skjeden, altså innvendig. Å barberer du der skal jeg love deg du får problemer. Ta en titt på dette bildet hvis du ikke er sikker på hvordan du er bygd nedentil som du så fint kaller det: http://sporked.net/images/uploads/vagina.gif

Nei, min samboer barberer musa si alt for sjelden.. Det klør for mye, det er visst problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hva er det med mannfolk og barbering fordi "vi" ikke liker å få hår i maten? Holder bare å stusse for dere! Jeg har iallfall aldri opplevd et eneste hårproblem så!

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...