Gå til innhold

adapter for Emmaljunga vogn og Akta Graco bilstol?


Yesterday

Anbefalte innlegg

Finnes det adapter for Emmaljunga vogn og Akta Graco bilstol? Begge deler er kjøpt så hvis det ikke finnes får det bare være, er ikke noe vi MÅ ha. Jeg mener en slik adapter http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Adapter_til_Travel_System-1343.html Og ut fra denne siden ser det ikke ut som at det finnes, har tenkt å høre i en babybutikk men kanskje noen her vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nok gå utifra at det stemmer det som står på Emmaljunga sine sider. Etter hva jeg vet passer Akta Graco bilstoler på få vogner.

En mulighet er å kjøpe en reistrille fra Graco og bruke den sammen med bilstolen. Den er egentlig mye bedre å bruke til shopping enn (den store) Emmaljungavognen.

Evt så putter du bilstolen i en handlevogn.

Det er vanligvis ikke SÅ ofte man får bruk for å sette bilstolen på et understell( er min erfaring hvertfall) og skal man på lengre shoppingturer har babyen det best om den får ligge flatt i vognen.



Anonymous poster hash: 997f4...efd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg er ikke desperat etter denne "ordningen" så tenkte ikke på det når vi kjøpte bilstolen og vogna. Så trur egentlig at vi klarer oss fint uten. Takk for tips om reisetrille.

Regner og at det er rett det som står på hjemmesiden til Emmaljunga, men kanskje den ikke er oppdatert :P Men er sikkert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok ikkke nei.. Men jeg vurderer å kjøpe en graco mirage-trille til bilstolen, så kan den brukes som reisetrille etterhvert :) Koster ca 1200kr. (men da må jeg selge quinny zapp xtra-trillen, og vil egentlig ikke det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...