Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kom opp ett bilde av en datter 6 år her med spybøtta og ungen i full gang

Med bildetekst: Off, stakkar jentå mi

Synes mere synd på ungen for at mora legger ut bilde av henne syk :(

Anonymous poster hash: 2d242...e3f

Noen burde gjort det mot henne neste gang hun er bakfull eller noe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en på facebook før som skrev dette en gang om 3åringen sin:

"Hvor er Jacob? Jeg vet ikke hvor han har blitt av, tror han gikk ut men jeg har ikke sett ham på lenge og finner han ikke! Hvor er han?"

Hvorpå en svarte:

"Du finner han ikke på facebook iallefall..!"

Den rakk å få noen hjerter og gode ord føst, men skal si den forsvant raskt da, ja..!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tid tilbake, men det var en fyr som hadde tre bilder av en fyllenatt. Ansiktet var fullt av blod, samme var skjorta og han hadde et skikkelig dypt kutt i panna og hodet, i hånda så hadde han en halvliter i hånda. Teksten "puttsann, litt blod må en nå tåle når det er øl å få." Jeg hadde egentlig avtalt en date med han, men når jeg så den idiotien så ble det ikke det gitt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en på facebook før som skrev dette en gang om 3åringen sin:

"Hvor er Jacob? Jeg vet ikke hvor han har blitt av, tror han gikk ut men jeg har ikke sett ham på lenge og finner han ikke! Hvor er han?"

Hvorpå en svarte:

"Du finner han ikke på facebook iallefall..!"

Den rakk å få noen hjerter og gode ord føst, men skal si den forsvant raskt da, ja..!

beste svaret!!

altså hva er det med sånne folk som mener alle på vennelisten har svar på ting som feks dette?? eller er det bare for å ha NOE å skrive om? :klo:

Anonymous poster hash: 1a8e2...213

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en tid tilbake, men det var en fyr som hadde tre bilder av en fyllenatt. Ansiktet var fullt av blod, samme var skjorta og han hadde et skikkelig dypt kutt i panna og hodet, i hånda så hadde han en halvliter i hånda. Teksten "puttsann, litt blod må en nå tåle når det er øl å få." Jeg hadde egentlig avtalt en date med han, men når jeg så den idiotien så ble det ikke det gitt.

tror nok jeg hadde trekt tilbake den daten jeg å :sjokkert:

Anonymous poster hash: 1a8e2...213

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste svaret!!

altså hva er det med sånne folk som mener alle på vennelisten har svar på ting som feks dette?? eller er det bare for å ha NOE å skrive om? :klo:

Anonymous poster hash: 1a8e2...213

Nei hun letet seriøst etter sønnen men måtte bare skrive det på FB først..

ELENDIG prioritering spør du meg :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei hun letet seriøst etter sønnen men måtte bare skrive det på FB først..

ELENDIG prioritering spør du meg :P

Det kan jo være hun hadde noen naboer eller venner på facebook, som kunne ha sett han :)

Endret av #Sunrise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun har skrevet den der, så er det nok fake. Er en eldgammel engelsk status som har blitt postet på reddit, og mange andre sider.

Men morsom er den :)

Aner jo ikke med den statusen, men jeg kjenner i alle fall to stk som heter Jesus :) Veldig vanlig i spansktalende land (og portugisisk sikkert).

Anonymous poster hash: b53e9...d8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være hun hadde noen naboer eller venner på facebook, som kunne ha sett han :)

Da burde den naturlige reaksjonen være å gå der å spørre om de har sett han,

ikke sitte å vente og håpe på at de tilfeldigvis følger med på hva hun poster på FB.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlendinger fremstår så forbanna glupe når de skriver på dialekt:

Beste er å forklare seg på Fb;)

http://bildr.no/view/b0lkcVIz

og, en neger vi alltid være en neger, uten at det er noe galt med det:

http://bildr.no/view/TWpSUi92

Men... ingen av de var nordlendinger?

Anonymous poster hash: 994b7...95b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... ingen av de var nordlendinger?

Anonymous poster hash: 994b7...95b

haha

Beklager, jeg mente å skrive Nordmenn. Blir som dansk, sterkt påvirket av Oslofolk merker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Da har jeg bevitnet første tilfelle høytrykksoppkast. Utrolig trykk i en liten kropp og for et volum! Imponerende. Hun smiler og ler med en gang :) kanskje fordi hun traff både mor, sofa og hunden... mor vasker barn og seg selv, jeg fikk sofaen og hunden"

Hva er det som skjer med folk når de får barn? Plutselig er absolutt alt greit å dele! :bond:

Takk og lov for at det ikke var bilde!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da har jeg bevitnet første tilfelle høytrykksoppkast. Utrolig trykk i en liten kropp og for et volum! Imponerende. Hun smiler og ler med en gang :) kanskje fordi hun traff både mor, sofa og hunden... mor vasker barn og seg selv, jeg fikk sofaen og hunden"

Hva er det som skjer med folk når de får barn? Plutselig er absolutt alt greit å dele! :bond:

Takk og lov for at det ikke var bilde!

Jeg trur noen fostre egent er aliens, og får næring fra hjernecellene til mor. For sunn fornuft forsvinner fra mange, og noen får søren meg aldri vettet tilbake, og oversharer resten av livet til barnet...

Søren jeg er glad jeg vokste opp utenfor internett...

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da har jeg bevitnet første tilfelle høytrykksoppkast. Utrolig trykk i en liten kropp og for et volum! Imponerende. Hun smiler og ler med en gang :) kanskje fordi hun traff både mor, sofa og hunden... mor vasker barn og seg selv, jeg fikk sofaen og hunden"

Hva er det som skjer med folk når de får barn? Plutselig er absolutt alt greit å dele! :bond:

Takk og lov for at det ikke var bilde!

Har han alltid vært sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Jeg driter i nav og hva kjerringene på famvernkontoret sier, jeg kommer til å kjøre på med advokaten min til eksen min skjønner poenget!!!! En far har rett til å elske sin datter og vuse det frem, jeg går for 50/50 deling i løpet av 2015".

Alle vet at dette er en mann som drikker mye og kjøper og selger narkotika, slvsagt har han full støtte av medlemmer fra deb rettigheter for far gruppa på facebook og :sukk:

Anonymous poster hash: a902d...4de

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han alltid vært sånn?

Nja, han deler en del som er veldig uinteressant, men dette er første gangen han har delt kroppsvæsker. Spent på hva vi har i vente! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen med pappa i kveld! #helaften #viskablifulla

Joda, det er kjekt å henge med pappa. Men ville vel ikke akkurat blitt full sammen..

Anonymous poster hash: 0524e...453

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde den naturlige reaksjonen være å gå der å spørre om de har sett han,

ikke sitte å vente og håpe på at de tilfeldigvis følger med på hva hun poster på FB.

Må si meg uenig, men det kan være vi har vokst opp i forskjelige miljløer og ser forskjelig på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...