Gå til innhold

Nettside for barn: moviestarplanet.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det sånn at Moviestarplanet skal bli lagt ned? Det er veldig dumt fordi mange har brukt penger på VIP og så er det ikke vits å kjøpe det! Jeg ber om at det ikke skal bli lagt den. MVH.

Jenta mi på 12 spiller Moviestarplanet.no. Jeg visste ikke hva det var, så jeg tok en titt på denne nettsiden. Selvfølgelig så var det sånn at de kunne skaffe seg venner, ha en bestevenn, og ha en kjæreste. :sukk: De kan ha en kjæreste, hva så? Det er greit så lenge de IKKE SIER NAVN, ADRESSE OG VISER SEG SELV PÅ WEBCAM O.S.V!

Men jeg synes altså det er en grei nettside. Men hvis dere er i tvil, så kan dere voksne som har barn som er på moviestarplanet.no passe på og kanskje overvåke litt, i tilfelle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi på 12 spiller Moviestarplanet.no. Jeg visste ikke hva det var, så jeg tok en titt på denne nettsiden. Selvfølgelig så var det sånn at de kunne skaffe seg venner, ha en bestevenn, og ha en kjæreste. :sukk: De kan ha en kjæreste, hva så? Det er greit så lenge de IKKE SIER NAVN, ADRESSE OG VISER SEG SELV PÅ WEBCAM O.S.V!

Men jeg synes altså det er en grei nettside. Men hvis dere er i tvil, så kan dere voksne som har barn som er på moviestarplanet.no passe på og kanskje overvåke litt, i tilfelle. :)

Men moviestarplanet.no skal ikke legges ned. Men jeg synes også det er dumt å bruke penger på sånnt som VIP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tuller du??? Har de kjærester i spillet? Jeg kjente noen som lekte mor, far og barn når jeg var liten. Det er sikkert blitt horer og horebukker av hele gjengen! Kjenner også flere som hadde Barbie OG Ken-dukker!!! De var kjærester :O Og jammen dukket det ikke opp en Skipper (Barbie-jente) etter hvert også. Kjærester i spillet, altså? Vet de ikke at kjærlighet er SKITTENT??? :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest tobba 123456

jeg er 10år å jeg liker msp ikke legg ned msp vi som spiller msp blir leiseg å vil sikker ikke drive på en pc foreksempel pliss ikke legg ned msp!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet med spille, jeg ser heller ikke poenget men jeg er nok utenfor målgruppen. Spillet drives av carton network, som er en tvkanal for barn. Det skal nok gå helt fint, men husk å lær opp barne deres i nettvett! Hva man må passe på etc! Lær dem heller opp enn å sette grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nohi 600

ja altså jeg har tittet litt på det stedet, det er et nettsamfunn der man kan lage filmer og tjene penger, den eneste ulempen er at de fleste har kjæreste.... selvom det er et spill til barn fra 7 års alderen... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIER DU BARE HVA SÅ??????

Jeg synes det er litt... ja ikke for de under 11!

Men jeg passer på om det sker noe som ikke er helt bra der.

Derfor lar jeg ikke barnet mitt på 11 sitte

alene på rommet sitt å spille.

Datteren min er 9 år, hun spiller moviestar. Hvis jeg kontrolererhva hun gjør på nettet er det ikke morsomt for henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten jente

Jeg synes det er urettferdig hvis barn ikke får spille barnespill og foreldrene må kontrolere hva vi gjør! :kgbaby: jeg tror ikke et litet barn blir lurt av noen på moviestar! jeg har spilt spillet i to år og jeg er 10!! jeg kjøper VIP og alt mulig og mamma synes det er bra at jeg spiller det spillet, fordi da er jeg sosial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at mine søsken er der inne, de er snart 10. Så engang på siden og det var mye grov snakk og ikke passende for små barn i det heletat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 6 måneder senere...
Gjest Bryr du deg ?

Jeg har en datter på 11. Hun er hekta på det. ja det er litt kjærester på det.. Men så lenge ingen sier personligheten sin/navn går det helt bra :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest_Guest_

Hei. www.movistarplanet.no er et bra sted til alle aldre op til 15-16 år.

Men vis hun spiller i flere timer pr.dag kan det bli dårlig for synet.

Hun bør sitte sånn ca 1 time pr.dag.

Det passer litt sånn 8-15 åringer, datteren min på 9 spiller det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Spillet er en flott arena for mobbing og hacking. Lykke til

Hacking? Hvordan?

Anonym poster: 20f62d8e3f8a8d45e814d6849599519e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...