Gå til innhold

Nettside for barn: moviestarplanet.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

Www. Moviestarplanet. no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest anonyma

ja altså jeg har tittet litt på det stedet, det er et nettsamfunn der man kan lage filmer og tjene penger, den eneste ulempen er at de fleste har kjæreste.... selvom det er et spill til barn fra 7 års alderen... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

:flagg::eeeh::flagg::flagg:

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

Www. Moviestarplanet. no

ja det er grei for hun jeg er 12 [r og ser hva som skjer p[ moviestarplabet det er kjempe morsomt jeg heter mariam10 p[ msp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

Www. Moviestarplanet. no

:klemmer: det er absolutt bra for barn å være der!! :gjeiper: min gutt er der også. det er

litt kjærester på nettet men hva så? :rødme: :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:klemmer: det er absolutt bra for barn å være der!! :gjeiper: min gutt er der også. det er

litt kjærester på nettet men hva så? :rødme: :5:

SIER DU BARE HVA SÅ??????

Jeg synes det er litt... ja ikke for de under 11!

Men jeg passer på om det sker noe som ikke er helt bra der.

Derfor lar jeg ikke barnet mitt på 11 sitte

alene på rommet sitt å spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine gjest

Moviestarplanet er ikke noe farlig , bare vis man sier navnet og sånne ting så dere kan ta det helt med ro ! Msp er ikke så farlig som habbo. Men det lønner seg og ikke si for mye personelig het man kan heller juge om alderen. Og husk ikke gi bort telefonen nummert eller vis deg på cam det er viktig ellers så kan man spille spillet og det er helt trykt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Herregud, så hysteriske dere er. De er liksom kjærester, over nettet. Så lenge dere holder øyet med hvem barna snakker med og hva de sier går det nok greit. Dere kan ikke skjerme dem for internettet helt, men å ha klare regler for hva som er lov og ikke lov over internett er veldig viktig i den alderen... med tanke på at mange småbarn er ganske naive og ikke helt skjønner faren med å oppgi info om seg selv over nettet.

Foreldrene mine var aldri veldig flinke til å passe på hva jeg drev på med online, men jeg var heldigvis en av de mer paranoide ungene som aldri la ut bilde/info av meg selv uansett : p

Som sagt: hold øye med de, men ikke ødelegg morroa helt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

Www. Moviestarplanet. no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

datteren min på 11 har oppdaget denne siden og fått "dilla". Er dette en grei nettside for alderen?

Www. Moviestarplanet. no

nei det er for litt større jenter min jente har også det men hun er 14 år men bare se litt eter henne på datan så er det greit og vere der.hilsen Hanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du??? Har de kjærester i spillet? Jeg kjente noen som lekte mor, far og barn når jeg var liten. Det er sikkert blitt horer og horebukker av hele gjengen! Kjenner også flere som hadde Barbie OG Ken-dukker!!! De var kjærester :O Og jammen dukket det ikke opp en Skipper (Barbie-jente) etter hvert også. Kjærester i spillet, altså? Vet de ikke at kjærlighet er SKITTENT??? :ironi:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Mine to døtre på 11 og 14 er på habbo.no. De har liksom-kjærester og jeg bryr meg lite om dette. De er åpne med meg om dette og jeg/faren følger med.

Ingenting har vært utenom det vanlige. De kaller seg kjærester og sånn er det bare.

Endret av Beauté
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Beklager.

Er det sånn at Moviestarplanet skal bli lagt ned? Det er veldig dumt fordi mange har brukt penger på VIP og så er det ikke vits å kjøpe det! Jeg ber om at det ikke skal bli lagt den. MVH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, nei altså - for ikke å snakke om go supermodel, bella sara, moshi monsters, star doll, og alle andre lignende sider hvor barn kan leke på nett....

Tvert imot tror jeg det kan bidra til å lære barna nettvett dersom foreldrene har et overblikk over hva de styrer med på disse sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...