Gå til innhold

Healingevner


Gjest Gjest_Snehvit_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Snehvit_*

Vet ikke om dette er riktig forum for dette emnet, men prøver meg..

Har det siste året oppdaget at jeg har healende evner (krefter), og har prøvd dette litt ut på venner, samboer og barn.

De sier det er som elektrisitet som strømmer gjennom kroppen, noen kjenner prikking, de blir avslappet og "svevende".

Evnene er etterhvert blitt sterkere ut fra hva mine "klienter" sier og opplever.

Jeg har også prøvd fjernhealing som har like stor effekt.

Har også opplevd å ta inn sinnstemninger hos de fleste, noen oppleves voldsomt sterkt.., det er merkelig men også utrolig fint. Opplever det ikke som skremmende. Hos en av mine venner oppleves det nesten som å få healing tilbake, bare enda bedre.

Jeg har selv gått til healer i ett år, det var han som gjorde meg oppmerksom på mine evner. Han snakket om at det var så mye kjærlighet han kunne merke hos meg...

Dette er egentlig merkelige greier, og føler meg temmelig ny i "bransjen".

I begynnelsen opplevde jeg det som litt skremmende, men ikke nå lenger, -det er bare vakkert.

Hei der ute..., erfaringer? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så flott å høre at du har fåt sterkere evner! Jeg har selv erfaring med healing. Men hva ønsker du? Noen å dele erfaringer med?

I min profil finner du hjemmesiden min! Dersom du ønsker å dele erfaringer, kan du kontakte meg der!

Vennlig hilsen Luna! :)

Endret av Linealuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Så spennende! Jeg har også fått høre ved flere anledniger at jeg har healingevner. Jeg har bare ikke fått utviklet det noe, eller gjort noe med det. Har aldri vært hos healer selv, men har hatt endel healere til hudpleiebehandling (er hudpleier) og de sier det virkelig er noe i hendene mine. Spennende!

Har prøvd det ut litt på kunder (som ikke vet noe), uten å vite helt hva jeg skal gjøre. Men jeg merker at hendene mine blir glovarme, og folk sier de føler seg mye bedre etterpå.

Hva har du gjort for å utvikle evnene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pupsilure!

Vi har alle disse evnene i oss! Ikke alle tror det.

Men jeg pleier å si....alle kan male....men få blir berømte for det.

Trening er alfa og omega. MEN!! Du skal ALDRI heale noen uten at de vet dette.

Som trådstarter nevner...kan man fange opp sinnstemninger hos de man helaer. Å det blir som å slå opp i en dagbok. Dagbok er veldig personlig...å de leser man ikke uten tillatelse fra eier! Å ta opp sinnstemninger betyr ikke at vi kan lese tanker...men vi kan fange opp private følelser og sinnstemninger. Og de er like private som tanker.

ALDRI heale uten tillatelse! :)

Jo mer man jobber med healing...je lettere er det å styrke disse evnene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Ups.... Det tenkte jeg ikke på. Godt poeng!

Men tror ikke jeg kan nok om healing til å "heale" ordentlig heller da. Jeg vet jo ikke helt hva jeg gjør, men de merker at hendene mine blir virkelig glovarme, og kundene føler seg mye bedre etterpå.

Jeg skulle gjerne jobbet mer med det, og lært meg opp. Men har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Er vel ikke interessert nok heller, siden jeg ikke har tatt tak i det.... :rodme: Men jeg må si det er spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snehvit_*

Jeg trenger vel å høre hva andre opplevde i begynnelsen av sin "healingkarriere". Trenger å høre litt mer om dette med sinnstemninger som man tar inn under healingen. Det er ikke hver gang jeg tar inn sinnstemninger like sterkt, men som oftest er de der mer eller mindre.. og dette facinerer meg veldig.

Det har hendt at jeg har sendt gode tanker/fjernhealing uten at personene har visst om dette, men kjenner disse personene og vet de ikke ville hatt noe imot det. Men burde kanskje ikke gjøre det..?

Jeg har ikke gått noen form for kurs, det er bare min "private" healer som sier dette om at jeg har så mye kjærlighet "der inne" og holder hendene over hjertet mitt. Han har også gitt meg gode råd om hvordan jeg skal gå fram.

Jeg tror ikke at alle kan lære seg å heale uten å ha evnene der, men vet det er forskjellige meninger om dette.

Hvorfor mine healer-evner er blitt sterkere vet jeg ikke, og vet heller ikke nok om hvordan man skal heale for at virkningen skal bli sterkere.

Må også si at jeg er et jordnært menneske, hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er riktig at det er delte meninger om dette med healingevner og hvem som har det og ikke.

Det er utallige måter å heale på! Noen healer rett på kroppen med hendene. Noen er aurahealere...dvs de healer i auraen. Noen healer andre med å alltid være glad og positiv...sprer rundt seg gode energier og får alle rundt seg til å føle seg glade, satt pris på og respektert. Dette er healing i høyeste grad.

Man kan heale med hendene, med munnen (Tale, latter) med hjertet....noen healer andre gjennom dikt, malerier.....så min erfaring er at alle kan heale på forskjellige måter.

Å fjernheale uten tillatelse er like forbudt blant seriøse healere. Det blir akkurat på samme måte. Man skal alltid ha tillatelse til dette. Man skal ikke tro at noen ønsker healing....dette skal man vite. :)

Man kan oppleve at healing evnene blir sterkere ved at man holder disse evnene vedlike. Dvs...være flink til å bruke de på å heale seg selv og andre jevnlig. Øvelse gjør mester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan fint heale seg selv! :)

Vi har alle en kropp som er i stand til å helbrede seg selv....heale seg selv. Når vi tilfører energi til kroppen gjennom healing...hjelper vi kroppen i gang med å helbrede seg selv..

Det er mange måter å lære healing på! Tar man kurs innen Reiki f.eks...lærer man også å heale seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snehvit_*
Det er riktig at det er delte meninger om dette med healingevner og hvem som har det og ikke.

Det er utallige måter å heale på! Noen healer rett på kroppen med hendene. Noen er aurahealere...dvs de healer i auraen. Noen healer andre med å alltid være glad og positiv...sprer rundt seg gode energier og får alle rundt seg til å føle seg glade, satt pris på og respektert. Dette er healing i høyeste grad.

Man kan heale med hendene, med munnen (Tale, latter) med hjertet....noen healer andre gjennom dikt, malerier.....så min erfaring er at alle kan heale på forskjellige måter.

Å fjernheale uten tillatelse er like forbudt blant seriøse healere. Det blir akkurat på samme måte. Man skal alltid ha tillatelse til dette. Man skal ikke tro at noen ønsker healing....dette skal man vite. :)

Man kan oppleve at healing evnene blir sterkere ved at man holder disse evnene vedlike. Dvs...være flink til å bruke de på å heale seg selv og andre jevnlig. Øvelse gjør mester.

Vet ikke om jeg ville kalle alt dette for healing, det jeg tenker at healing er. Å spre glede gjennom kunst, dikt, vitser, latter osv. (viktig viktig)men gir meg absolutt ikke det samme som å gå til en time hos healer, eller få en halv times fjernhealing. Dette gir meg avspenning (samme som meditasjon) og det har og har hatt stor helsegevinst på min fysiske og psykiske kropp... (Takk til min healer og medmenneske med STOR empati).

Hvordan er din erfaring som healer og dette med å ta inn sinnsstemninger?? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke du vil kalle dette healing. Men andre ser på dette som like stor healing.

Healing er å sende ut energier. Gode positive energier. Dersom et menneske trenger å få lettet sin sinnstemning...å får den lettet ved hjelp av et annet menneskes positive energi! Kan ikke det kalles healing?

Healing betyr å gjøre hel. Det er et holistisk begrep. Om et menneske trenger å bli glad for å føle seg hel.....anser jeg det som healing. Men det er mitt syn da.

Det som gjør deg frisk eller til å føle velvære...bør ikke nødvendigvis være likt for alle!

Min erfaring som healer og ta inn sinnstemninger....det er å kunne kjenne hvor/hva som må til for at klienten skal føle seg bra. Det kan være at jeg kjenner kulde/varme...anspenthet. Og så må man ta hensyn til hva som dukker opp av følelser/bilder/eller andre vesentlige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snehvit_*

:hjerte: Da blir vel de positive sidene ved det å leve være healing, som f.eks gå fjelltur, ha sex, høre på musikk, kose med ungene, spise god mat osv.

Tenkte at healing er noe mer, noe sterkere som altoppfyllende kjærlighet, åndelige krefter som enkelte mennesker har fått evne til å "formidle" videre.

Men jeg har altfor liten erfaring til å kunne uttale meg, dette er bare noe jeg mener ut fra det lille jeg vet.

Hvordan opplever andre det å heale,...noe forberedelse,...høre på musikk,...får dere opp bilder under healingen.?

Jeg prøver å se for meg et altoppfyllende lys, sier navnet til den jeg healer, ber en bønn. Noen ganger gjør jeg ingenting, legger bare hendene på vedkommende og varmen er der.. , healingen er igang. Blir så ydmyk av slikt, føler at det er noe eller noen som er der å hjelper meg....

Merkelige greier :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...