Gå til innhold

Leser at flere menn er familieløse, henter meg en brud fra et annet land


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste nettopp det at flere menn ble familieløse, og en av forklaringene var det at kvinner valgte å lage en familie med noen de synes var mer attraktive. Med andre ord en del gjenbruk av skilte menn og en del annet, som gjorde at noen ble single.

Er det ikke like godt å bare finne seg ei fra utlandet først som sist? Kanskje en også kan finne noen som er monogame, som kanskje kan lage en sunn familie. Tror at jeg gjør det altså, selv om jeg bare er litt over tjue. Noen av dere menn her som er enige i at det er lurt?



Anonymous poster hash: 0e0c6...0c7
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier bare et ord: Ukraina. Desperate kvinner, vakre, intelligente, med tradisjonelle verdier.

content.jpg

Ukraina.



Anonymous poster hash: 41f87...274
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare et ord: Ukraina. Desperate kvinner, vakre, intelligente, med tradisjonelle verdier.

content.jpg

Ukraina.

Anonymous poster hash: 41f87...274

Men hva om Putin får lyst på hun?

Anonymous poster hash: b2663...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare et ord: Ukraina. Desperate kvinner, vakre, intelligente, med tradisjonelle verdier.

Ukraina.

Anonymous poster hash: 41f87...274

Er ikke så viktig hva slags land det er, men Ukraina kunne vert bra ja :)

Anonymous poster hash: 0e0c6...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare et ord: Ukraina. Desperate kvinner, vakre, intelligente, med tradisjonelle verdier.

content.jpg

Ukraina.

Anonymous poster hash: 41f87...274

Typisk en nordmann å ha slike tanker om andre land. Desperate? En god del nordmenn må realitetsorientere seg.

Anonymous poster hash: 70b68...90b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestlige kvinner er kravstore, og norske kvinner spesielt.. Masse krav hele tiden, og ikke finnes det husmoremner lenger. Da er det best å se utover landegrensene. De flotteste damene er DEFINITIVT ikke vestlige, og iallefall ikke norske :fnise:



Anonymous poster hash: 07ea0...615
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk en nordmann å ha slike tanker om andre land. Desperate? En god del nordmenn må realitetsorientere seg.

Anonymous poster hash: 70b68...90b

Jeg har vært i Odessa. De er desperate. Og villige til hva som helst, omtrent. Ikke så mange som kan engelsk, selv om det begynner å bli vanligere og vanligere. Universitetene har gått over til å undervise på engelsk nok så nylig faktisk.

Men det er bedre å finne en kvinne fra utenfor byene heller enn storbyene. Er litt for mange kvinner i byene som ligger rundt. Som har klamydia, herpes, hepatitt, med mere. Veldig viktig å bruke kondom hvis man ligger med noen i byene. Aids forekommer mye mer der enn det gjør her. Så veldig viktig å huske på kondom! Men er dama fra bygda vil hun både være desperat etter å komme "ut i verden" og å få større muligheter enn det bygda i Ukraina har å by på (som er ingenting). Kvinnene i Ukraina er desperate. Og veldig mange er skjønne og vakre. Så jeg anbefaler helt klart Ukraina.

Hvorfor Ukraina heller enn Russland? Russland har en langt mer materialistisk kultur. Ukraina er for all del gjennomkorrupt (det var derfor det ble opprør det, ting har dessverre ikke blitt noe bedre, det er derfor Jatsenjuk går av, han ønsket å gjøre noe med korrupsjonen, det var ikke koalisjonen med på). Men menneskene har hjerte av gull.

Mennene i Ukraina drikker mye. Så mange kvinner føler at det ikke er stort håp å satse på ukrainske menn. Vi norske, derimot, blir jo eksotiske og spennende for dem. Jeg anbefaler Ukraina, helt klart! ;)

Billig er det også å reise dit og å leie (bedre å leie "hotell-leilighet" enn å ta inn på hotell-rom, billig og mer privat).

Sjokoladen deres smaker også mye bedre enn vår.

Anonymous poster hash: 41f87...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mannlig ex-kollega som giftet seg med en ung jente fra Ukraina. Veldig huslig av seg, og strøk med brettekanter, men da hun lærte seg godt norsk og ville begynne på en utdannelse, da prøvde idiotmannen hennes å si nei, gitt. Gjett hvilken dame som i dag har utdannelse, egen leilighet, og ny mann?



Anonymous poster hash: 69ff3...a6c
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mannlig ex-kollega som giftet seg med en ung jente fra Ukraina. Veldig huslig av seg, og strøk med brettekanter, men da hun lærte seg godt norsk og ville begynne på en utdannelse, da prøvde idiotmannen hennes å si nei, gitt. Gjett hvilken dame som i dag har utdannelse, egen leilighet, og ny mann?

Anonymous poster hash: 69ff3...a6c

Vel, så var ikke planen min å nekte noen utdannelse eller noe slikt.

Anonymous poster hash: 0e0c6...0c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, så var ikke planen min å nekte noen utdannelse eller noe slikt.

Anonymous poster hash: 0e0c6...0c7

Det har jeg heller ikke sagt, men siden du synes å tro at utenlandske kvinner fra visse områder er del av en homogen gruppe som oppfører seg og tenker slik og slik, så tror jeg du kan bli skuffet.

Anonymous poster hash: 69ff3...a6c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg heller ikke sagt, men siden du synes å tro at utenlandske kvinner fra visse områder er del av en homogen gruppe som oppfører seg og tenker slik og slik, så tror jeg du kan bli skuffet.

Anonymous poster hash: 69ff3...a6c

Jeg skriver bare det at disse har lyst å være i lag med de mennene som norske kvinner ikke liker, tydeligvis. Siden dette liksom menes å være forklaringen mener mange.

Anonymous poster hash: 0e0c6...0c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver bare det at disse har lyst å være i lag med de mennene som norske kvinner ikke liker, tydeligvis. Siden dette liksom menes å være forklaringen mener mange.

Anonymous poster hash: 0e0c6...0c7

Fordi de er fattige og desperate, ja, ikke fordi de liker disse norske mennene.

Ang. grunnen til at norske menn blir barnløse: En del vil faktisk ikke ha barn. En del er homofile. En del puler og fester rundt til de bikker 40, og ingen barneklare damer vil ha dem. De som ikke havner i nevnte grupper er nok ikke så mange som enkelte her inne vil ha det til.

Anonymous poster hash: 69ff3...a6c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke vært nevnt flere ganger HVORFOR færre menn får barn idag?

En ny studie fra NTNU peker på en annen forklaring: Mange menn venter med å få barn for å lykkes både hjemme og i yrkeslivet. Fordi menn slipper å tenke på den biologiske klokken, kan de prioritere karrière og egne interesser så lenge de vil. Dermed utsettes det å starte familie så lenge at de ender opp som barnløse.

Endret av Deer
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Typisk en nordmann å ha slike tanker om andre land. Desperate? En god del nordmenn må realitetsorientere seg.

Anonymous poster hash: 70b68...90b

Haha, "typisk nordmenn å"..

Når du klarer å lire ut av deg at DET er typisk for nordmenn, er det vel din realitetsorientering som streiker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er fattige og desperate, ja, ikke fordi de liker disse norske mennene.

Anonymous poster hash: 69ff3...a6c

De er desperate etter en mann som er god, som gir dem en vei ut av elendigheten som er i den fastlåste verden som er i Ukraina. Tror du norske kvinner faller for personlighet? Norske kvinner går etter utseende, inntekt, med mer av materielle og ytre verdier.

For disse kvinnene er disse mennene noen de vurderer på samme måte som norske kvinner, men til forskjell fra norske kvinner oppfatter disse kvinnene det som at disse mennene gir dem en mulighet for å skape en fremtid sammen.

Det finnes golddigger i Ukraina ja, men det gjør det jammen meg i Norge også! Og ikke så rent få faktisk. Men har man litt iq merker man fort om hun er interessert i en som person eller bare ute etter å utnytte en.

Anonymous poster hash: 41f87...274

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig naivt å tro du kan dra til utlandet og kapre en dame som er smellvakker om du selv ser ut som et helvete. De kjøpebrudene jeg har sett har vært helt A4 i utseende og mange er veldig materialistiske.



Anonymous poster hash: e01e2...9c1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nobilian

Det har jeg heller ikke sagt, men siden du synes å tro at utenlandske kvinner fra visse områder er del av en homogen gruppe som oppfører seg og tenker slik og slik, så tror jeg du kan bli skuffet.

Anonymous poster hash: 69ff3...a6c

Det er mulig å si noe om sannsynligheten for hvilke holdninger man vil finne i forskjellige områder, det er ikke det samme som å forvente at disse holdningene kan gjenfinnes hos alle fra det gitt området.

I Norge er det for eksempel flere og flere kvinner som velger å ikke få barn.

Nesten uansett hvor man drar i verden (unntak er Tyskland, Japan, Italia og noen til), øker sannsynligheten for å finne en kvinne som ønsker egne barn.

Her til lands er trenden også at jenter flytter vekk fra bygdene, og at utkantnorge dermed får skeiv kjønnsfordeling. For en rekke områder i verden gjelder at det følger status med å eie større eiendom, og dermed øker sjansen for å finne kvinner som er villige til å bosette seg eksempelvis på gård.

Man må kunne si noe om generelle forventninger. Det er en del fagdisipliner som dreier seg om dette her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å ikke gi noen ytterligere kommentar ut over at du strengt tatt ba om at folk skulle hisse seg opp og bli provoserte når du poster en sånn tråd med et slikt ugangspunkt på et kvinneforum. Men for all del - det må være takhøyde nok til å ta debatten her inne.



Anonymous poster hash: ff10c...35e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er desperate etter en mann som er god, som gir dem en vei ut av elendigheten som er i den fastlåste verden som er i Ukraina. Tror du norske kvinner faller for personlighet? Norske kvinner går etter utseende, inntekt, med mer av materielle og ytre verdier.

For disse kvinnene er disse mennene noen de vurderer på samme måte som norske kvinner, men til forskjell fra norske kvinner oppfatter disse kvinnene det som at disse mennene gir dem en mulighet for å skape en fremtid sammen.

Det finnes golddigger i Ukraina ja, men det gjør det jammen meg i Norge også! Og ikke så rent få faktisk. Men har man litt iq merker man fort om hun er interessert i en som person eller bare ute etter å utnytte en.

Anonymous poster hash: 41f87...274

Jeg hører dette refrenget om og om igjen på KG. Man hører jo selvsagt lite om hva menn går etter, men det kan jo i hvert fall ikke være utseende, siden det blir sånt bråk om en mann mener damer går etter utseende. Så da antar jeg menn går etter damer de ikke finner attraktive, først og fremst.

Anonymous poster hash: 69ff3...a6c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal finne deg ei jente du elsker, og som elsker deg. Hvor hun kommer fra, er ikke viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...