Gå til innhold

Er så lei gutter!...Hva er galt med meg?!


JegElskerVafler

Anbefalte innlegg

Ok, takk for svar! Skal prøve å ligge unna gutter en stund fremover, så får vi se hva som skjer :) Holder på å bygge opp selvtilliten min igjen og neste gang jeg skal på byn, så skal jeg ut å ha det gøy. :)

Good! I begynnelsen ble jeg ofte sjekket opp av gamle griser :spy: da snakker vi 50 år gamle menn med litt for mye innabords, kom med frierier å trusler til kompiser om at om de ikke passet godt nok på meg osv fordi jeg måtte da for all del ikke gå rundt alene å noe kunne skje osv, det er ikke dies ansvar å passe på meg engang, ikke var jeg i utgangspunktet med kompisene mine heller på byn, bare traff de der:laugh: .. Så er ikke alltid like gøy å bli sjekket opp.. Men nå som jeg er et par år eldre, har det faktisk stoppet opp :danse: Du har jo selvfølgelig kåte griser som prøver å dra deg i alle retninger og, å trust me, det er mer irriterende enn sjarmerende når de prøver på sånt, ihvertfall når du må holde venninnen din igjen i den ene armen, og han står å trekker i den andre armen, stakkaren tør jo ikke å si ifra :/

Så alt i alt, går du ikke glipp av noe.

Også må du tenke på at enkelte prøver kun å sjekke opp folk som de er ganske så sikker på at de får med seg hjem til sengs.

Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg vært veldig glad for at jeg ikke ble sjekket opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker du nok make- up? Hva med klærne? Danser du eller bare sitter der?

ja jeg bruker passe mengde sminke, er fornøyd med klærne mine men burde kansje kjerpe meg når det gjelder dansingen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg bruker passe mengde sminke, er fornøyd med klærne mine men burde kansje kjerpe meg når det gjelder dansingen :S

Jeg traff min kommende mann på dansegulvet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og prøv å gå på nattklubb med ikke så pene venniner, he he. Jeg mener det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det siste jeg fikk med meg var at gutter bruker dette som argument for å rettferdiggjøre voldtekt.

"Gutter". Som om det er noe hankjønn flest driver med, liksom. Helt casual guttegrie, det å voldta og rettferdiggjøre det ved å peke på klesstilen. Mulig det ikke var ment sånn, men litt av et ordvalg. Er forøvrig uenig i at TS skal måtte kle seg utfordrende for å få tak i en mann.

Anonymous poster hash: fefd4...c83

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg traff min kommende mann på dansegulvet ;)

Ok, får håpe det skjer med meg neste gang jeg går ut på dansegulvvet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig ung mann (på TS' alder) og sitter med mye av det samme som TS tenker, dog uten å klandre kvinner som sådan for det. ADHD-diagnose har jeg også, bare sånn siden TS nevnte det selv. Er på byen med kompiser, men dansing er noe av det jævligste jeg vet. Det her er ikke akkurat særlig kjønnsavhengig.



Anonymous poster hash: fefd4...c83
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gutter". Som om det er noe hankjønn flest driver med, liksom. Helt casual guttegrie, det å voldta og rettferdiggjøre det ved å peke på klesstilen. Mulig det ikke var ment sånn, men litt av et ordvalg. Er forøvrig uenig i at TS skal måtte kle seg utfordrende for å få tak i en mann.

Anonymous poster hash: fefd4...c83

ARE_YOU_KIDDING_ME.

Normalt hadde jeg kanskje giddet å svare på det der - men du får tenke over selv hva du tror jeg hadde svart. Regner med du har sommerferie, og plenty of time.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARE_YOU_KIDDING_ME.

Normalt hadde jeg kanskje giddet å svare på det der - men du får tenke over selv hva du tror jeg hadde svart. Regner med du har sommerferie, og plenty of time.

Du hadde vel svart noe frekk og utidig feministisk propaganda.

Anonymous poster hash: 783fa...490

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARE_YOU_KIDDING_ME.

Normalt hadde jeg kanskje giddet å svare på det der - men du får tenke over selv hva du tror jeg hadde svart. Regner med du har sommerferie, og plenty of time.

Du må gjerne fly i flint, men man ordlegger seg vanligvis ikke såpass sleivete om det ikke er ment som nettopp et sleivspark. Det er ingen stor sak, det så bare rart ut når personen du svarte snakket om gutter generelt. Bare å kjefte og smelle og spekulere i hva jeg bedriver dagene med, assa, det var bare en uvanlig upresis formulering. Det ser du nok egentlig selv, og jeg skjønner at det neppe var vondt ment.

Jeg mener forøvrig, i motsetning til den over meg, at det neppe har noe med feminisme å gjøre. Feminisme er stort sett ålreit. Så kan vi la det ligge der, jeg er i hvert fall ferdig med saken.

Anonymous poster hash: fefd4...c83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde vel svart noe frekk og utidig feministisk propaganda.

Anonymous poster hash: 783fa...490

Altså, hvis du hadde sett hva jeg siterte, så hadde du kanskje skjønt at det var en spøkefull kommentar. Jeg tok i hvert fall ikke den jeg siterte særlig seriøst. Men for all del, om du skal henge deg opp i hvordan jeg ordlegger meg, så værsågod. Rop ut hvis du finner noen kommafeil eller... hva som helst. Greit at noen kan henge seg opp i ting i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne fly i flint, men man ordlegger seg vanligvis ikke såpass sleivete om det ikke er ment som nettopp et sleivspark. Det er ingen stor sak, det så bare rart ut når personen du svarte snakket om gutter generelt. Bare å kjefte og smelle og spekulere i hva jeg bedriver dagene med, assa, det var bare en uvanlig upresis formulering. Det ser du nok egentlig selv, og jeg skjønner at det neppe var vondt ment.

Jeg mener forøvrig, i motsetning til den over meg, at det neppe har noe med feminisme å gjøre. Feminisme er stort sett ålreit. Så kan vi la det ligge der, jeg er i hvert fall ferdig med saken.

Anonymous poster hash: fefd4...c83

Sorry om jeg tråkket deg på de små guttetærne dine her, skjønner at dette var mer sleivete enn du tålte ja. Helt ærlig - jeg tror ikke du oppriktig tror at jeg mener at alle menn er voldtektsmenn eller hva greien var. Du gjør deg bare dum sånn at du kunne henge deg opp i noe, og komme med en teit kommentar - som anonym, selvfølgelig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at tråden skulle bli kuppet av verdens mest idiotiske og lavpannede diskusjon.

Ok, takk for svar! Skal prøve å ligge unna gutter en stund fremover, så får vi se hva som skjer :) Holder på å bygge opp selvtilliten min igjen og neste gang jeg skal på byn, så skal jeg ut å ha det gøy. :)

Godt - det å gå ut på byen og ha det gøy er viktigere enn å tenke på at du absolutt skal få så mye oppmerksomhet hele tiden. Jeg merker selv at jeg i de periodene jeg har dame er mye mer interessant for det motsatte kjønn, noe som i mine øyne er et direkte resultat av at jeg senker skuldrene og gir litt mer beng i alle andre.

Bare ha selvtilliten i orden og stå på videre, så skal nok dette ordne seg veldig naturlig. :blomst:

mvh mann 24



Anonymous poster hash: 16600...047
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst å starte en tråd - ER SÅ LEI IDIOTER!... HVA ER GALT MED MEG?!?!

Men tja. Man kan vel strengt tatt bare holde seg unna denne tråden og unngå problemet så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener, TS. Jeg har heller ikke draget, selv om jeg har alt rett på papiret; jeg løper maraton, har mastergrad, eier leilighet, har et symmetrisk ansikt, er politisk aktiv og elsker å bake kaker til de jeg er glad i. Men en date har jeg ikke hatt på fire år og de mennene jeg legger an på er ikke interessert i annet enn vennskap.

Anonymous poster hash: 54e87...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp. Tror nok det kreves en særdeles sterk person for å være jente og mindre fysisk attraktiv, og samtidig opprettholde et bra selvbilde og gå med rak rygg. Med forbehold om at TS beskriver seg selv riktig, noe som slettes ikke er sikkert i disse rosabloggeperfekthetstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det siste jeg fikk med meg var at gutter bruker dette som argument for å rettferdiggjøre voldtekt.

"gutter"? Seriøst? Skal du virkelig synke så lavt?!

Litt voksenopplæring er visst på sin plass. Selv hardbarkede kriminelle hater voldtektsmenn. Antallet "gutter" som har den type tankegang er promiller. Selv om det også er for mange spør du meg. At du da skaper illusjonen om at menn har ansvaret for kriminelles adferd kan kun sies å være fordummende og uintelligent.

Hatefulle Udokumenterte fordommer kan man spare seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Nå er det nok! Jeg skal ALDRI bli forelsket igjen..aldri! orker ikke mer!

Jeg har totalt mistet både selvtillit og tilliten til gutter! De fleste gutter som jeg har ''prøvd meg på'' har enten blitt stygg i kjeften og kalt meg alt mulig drit (guttevalper), eller så har de avsluttet all kontakt og ignorert meg totalt..dette har foregått helt siden den dagen jeg fant ut hva gutter er!

Jeg er forsatt ganske ung da..er i begynnelsen av tyveårene, I tillegg har jeg et par beundrere etter meg..Men prøver jeg å ta intiativ til en samtale, så virker det som om de tror automatisk at jeg er interessert..selvom jeg kansje bare har lyst til å være vennskapelig..men jeg begynner å bli lei!

Problemet ditt er som følger: Du går kun etter gutter som anser deg som uaktuell på samme måte som du anser dine beundrere som uaktuelle. Det blir slik når man har lyst på gutter som man ikke har råd til. Jeg kan f.eks ikke gå bort til de fineste jentene og tro jeg kommer noen vei, jeg har ingenting å tilby de for jeg er verken høy, kjekk eller sjarmerende. Skal jeg da bare gi opp jenter helt eller? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...