Gå til innhold

Ensom sommerkveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I kveld kjenner jeg skikkelig på ensomheten. Sjelden jeg føler det sånn lenger, men i kveld kom det for fullt. Sitter alene på en av de fineste, varmeste kveldene jeg har opplevd. Ingen av vennene mine har tid, og vanligvis synes jeg det er herlig å være bare meg. Men ikke i kveld. Det er på sånne kvelder det er skikkelig slitsomt for hodet å være ulykkelig forelska. Uff... Måtte bare få det ut. Satser på at morgendagen blir bedre :) Andre som har det sånn?

Anonymous poster hash: 0ee27...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Men kjenn på denne følelsen. Den er ikke evig. Du har venner. Dette er også en del av livet.

Svett klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men kjenn på denne følelsen. Den er ikke evig. Du har venner. Dette er også en del av livet.

Svett klem!

Ja, du har rett i det! Jeg har mye å være takknemlig for :) Ble bare litt mye i hodet akkurat i kveld...

Takk for klemmen, klem tilbake til deg! 😊

Anonymous poster hash: 0ee27...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen kvelder som er slik også.. Og da savner jeg spesielt en kjæreste! Jeg er så glad i å ha kjæreste men kan jo ikke bare bli sammen med noen heller. :fnise: Men jeg savner virkelig å være sammen med noen! :trist:



Anonymous poster hash: 1fe4b...91d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det på samme måten nå i disse dager.

Ikke blir det noe ut på verken dagen eller kvelden. Alle andre har nok med sitt eller er bortreist... Jeg liker ikke å dra ut alene så jeg blir sittende inne og føler meg som den eneste i hele verden som er så "glemt"...

Kjenner litt på følelsen av at sommeren blir borte for meg og ikke får opplevd noenting sammen med noen...



Anonymous poster hash: 33c67...b78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var både fint og trist å høre at det er flere som har det som meg. Håper det går over for oss alle, klem til dere 😊

Men sånne kvelder er kjipe, altså. Hjelper lite at det er masse mennesker på ferie i hyttene rundt her jeg bor. De ler og koser seg. Stenger dem ute med musikk, jeg :)

Anonymous poster hash: 0ee27...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å være ensom et par dager, men virker som enkelte av dere er evig ensomme, da må dere jo nesten ta dere selv i nakken og gjøre noe med problemet. Enten be noen dere kjenner om å finne på noe eller legge ut en annonse på internett eller noe.

Ikke meningen å tråkke på noen.



Anonymous poster hash: 0a99f...c91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det hjalp overraskende mye!

Anonymous poster hash: 0ee27...186

Det hjalp meg igår:P

Anonymous poster hash: b3f50...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp meg igår:P

Anonymous poster hash: b3f50...5a9

👍 😊

Anonymous poster hash: 0ee27...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det hjalp overraskende mye! 😊

Anonymous poster hash: 0ee27...186

Jeg forstår den ikke. Flau AB her.

Anonymous poster hash: b23b9...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår den ikke. Flau AB her.

Anonymous poster hash: b23b9...d30

Jeg skjønte heller ikke den første der, så jeg bladde meg bare videre 😊 Mye morsomt!

Anonymous poster hash: 0ee27...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...