Gå til innhold

Bli kjent med jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har aldri vært sammen med en jente, men skulle gjerne sett det skje.

Jeg vil ikke si jeg er veldig sjenert, men gjør ikke mye ut av meg, og er vel ikke den man legger merke til eller blir godt kjent med fort. Det å ta initiativ til noe med en jente i edru tilstand er nesten utenkelig, både på grunn av at jeg er sjenert, men samtidig at jeg ikke føler jeg har noe å tilby som man ikke kan få bedre versjoner av hos mange andre.

Tidligere har jeg hooket en del med jenter på fylla, men det siste året har jeg fått mindre og mindre respekt for akuratt det. Liker ikke meg selv når jeg blir full, og får fylleangst fra en annen verden bare for småting ingen andre legger merke til. Så jeg har blitt så oppmerksom på at jeg føler meg som en idiot når jeg drikker, at jeg prøver å begrense meg selv så mye som mulig, prøver å ikke gjøre noe som jeg ikke ville gjort edru. Og dermed mister jeg den selvtilliten mange andre drikker seg til.

Spørsmålet blir jo da todelt ser jeg, for det første:

Burde jeg bare drite i alkohol all the way, da jeg aldri føler jeg får noe positivt ut av det? Samtidig er jeg redd for å bli tidenes streiting og se tilbake på livet om 30 år og angre.

Hvordan kan jeg finne en jente når jeg ikke ser noen mulighet for å bli godt kjent med de i det hele tatt. Da jeg rett og slett ikke har noe å komme med før jeg blir godt kjent med de, føler jeg. Og jeg ikke gjør noe når jeg drikker da jeg hele tiden er oppmerksom på at jeg sannsynligvis er ganske dust. Kan legge til at jeg har vært med i flere frivillige greier og møtt mange nye folk gjennom hele foregående år, uten at det har ledet til noe mer enn hilsing i gangene på universitetet.



Anonymous poster hash: da1c0...e8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å ta initiativ til noe edru må du bare hoppe i! Jeg er avholds; tenk hvordan jeg har det, jeg må ta initiativ edru! Bare gjør det! Dessuten høres du ut som en utrolig bra fyr. Klart du har noe å tilby, som alle andre! 😃

Anonymous poster hash: 0f54e...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...