Gå til innhold

Når daten også dater en annen...


kaktusfruen

Anbefalte innlegg

Dater for øyeblikket en fyr jeg synes er veldig flott. Er ikke noe seriøst enda, har kun vært på tre dater sammen, men jeg merker jeg liker han veeeldig godt :rodmer:

Klarer likevel ikke få en annen jente jeg vet han dater ut av hodet. Hun er så pen, sjarmerende og flott, og jeg blir utrolig usikker av dette... Vet det er idioti, men jeg føler han sammenligner oss hele tiden. At det liksom er en konkurranse om hans gunst - som jeg er dømt til å tape. Går bare rundt å venter på at han skal dumpe meg og si at han har bestemt seg for å date hun andre mer "exclusive".

Noen andre som er/har vært i samme situasjon, og som har noen oppmuntrende ord til en håpløst forelsket jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tar det bedre enn jeg ville gjort:-)



Anonymous poster hash: bf50f...fd1
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Beklager, selvfølgelig sammenligner han dere for å finne utav hvem han skal satse på.

MEN håpet er jo ikke ute! Forsett å date han hvis du vil, vær deg selv og så forelsker han seg hvis han forelsker seg. Slutt å fokuser på hun andre, du er sikkert 100 ganger penere uansett. Tenk, han hadde ikke datet deg hvis hun hadde alt han har lyst på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg rett og slett ikke finni meg i :P Man dater en fordi man ser for seg en fremtid med vedkommende, man dater ikke to av gangen for å finne ut av hvem som er best egnet! Men er det ok for deg å vite at han alltid har en annen han kan gå til, så greit. Give it your best shot :) Men jeg hadde ikke finni meg i det, og hadde sagt rett ut at enten så er det bare meg, eller så er det ingenting. Tror heller jeg aldri hadde kommet i den posisjonen uansett, så det blir litt vanskelig å svare på alikevel. Men jeg hadde hvertfall aldri funnet meg i det, for en fæl følelse det må være..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Har han sagt til deg at han dater en annen og?

Jeg skjønner godt at du syns dette er vanskelig. Det er sånn hvor jeg tenker: det beste er å ikke vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart det. Ville vært vanskelig å gi ham et ultimatum også, men han kan da umulig være oppriktig interessert i noen av dere om han holder på sånn. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å holde på med to stk om jeg var ute etter noe ekte eller jeg faktisk utviklet følelser for den ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager, selvfølgelig sammenligner han dere for å finne utav hvem han skal satse på.

MEN håpet er jo ikke ute! Forsett å date han hvis du vil, vær deg selv og så forelsker han seg hvis han forelsker seg. Slutt å fokuser på hun andre, du er sikkert 100 ganger penere uansett. Tenk, han hadde ikke datet deg hvis hun hadde alt han har lyst på ;)

Takk for oppmuntrene ord, det gjør meg glad :)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg rett og slett ikke finni meg i :P Man dater en fordi man ser for seg en fremtid med vedkommende, man dater ikke to av gangen for å finne ut av hvem som er best egnet! Men er det ok for deg å vite at han alltid har en annen han kan gå til, så greit. Give it your best shot :) Men jeg hadde ikke finni meg i det, og hadde sagt rett ut at enten så er det bare meg, eller så er det ingenting. Tror heller jeg aldri hadde kommet i den posisjonen uansett, så det blir litt vanskelig å svare på alikevel. Men jeg hadde hvertfall aldri funnet meg i det, for en fæl følelse det må være..

Det er jo selvsagt ikke sånn at jeg synes dette er ideelt..men siden det er såpass tidlig i datingfasen føler jeg ikke jeg kan stille noe ultimatum om at han kun skal date meg enda, men etter noen flere treff vil jeg nok stille høyere krav i forhold til dette. Jeg er egentlig ikke en person som lar meg tråkke på.

Er ikke noen god følelse nei :( men forhåpentligvis velger han meg (asap) og slutter å date hun andre *fingers-crossed*

Endret av amandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han sagt til deg at han dater en annen og?

Jeg skjønner godt at du syns dette er vanskelig. Det er sånn hvor jeg tenker: det beste er å ikke vite.

Nei, jeg fant det ut (sosiale medier :-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fant det ut (sosiale medier :-P)

Da har iallefall ikke jeg særlig oppmuntrende ord, dessverre.

Han fører nok dere begge litt bak lyset - han burde vært åpen om at det er flere på gang.

Om du ikke er komfortabel med at han gjør det(både dater andre og lyver for deg) så ville jeg tatt det opp med ham dersom du ønsker en avklaring(selv ville jeg nok droppet det hele, men det er jo opp til deg). Ikke på en dramatisk måte, men bare si at du ikke ønsker være en av flere dater - og dersom han er interessert i noe litt mer fremover så må han gjerne ta kontakt igjen men at det frem til da er best å droppe datingen.

Anonymous poster hash: 860ea...d39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Høres ikke bra ut at han dater en annen, og du fant det ut selv!

Jeg synes ingenting om å gå ut med flere personer på en gang. Greit nok å treffe flere ulike personer én gang hver, men jeg synes at når man velger å fortsette å date en person, må man kutte ut de andre. Av respekt for alle personene involvert først og fremst, men også for eget velvære - tviler på at det er bra å gå rundt å gruble over hvem som er "best" - må være svært vanskelig å ta et valg ("tenk om jeg angrer" osv).

Mye mulig han bare vil ha i pose og sekk, selvsagt, og ikke er ute etter noe seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Nei, jeg fant det ut (sosiale medier :-P)

Den er kjip. Jeg ville reagert litt på den om at han ikke legger alle kortene på bordet, og om det er en til... så kan det jo hende at det er flere? Ikke at jeg skal være så negativ altså.

Endret av Poirot
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre vanskelig å kreve eksklusivitet så tidlig i en datingfase,og det er nok mange - særlig innen nettdating,som dater flere samtidig og ikke snakker åpent om det. Å finne ut dette via sosiale medier har skjedd meg også, og det gir en dårlig følelse.

Å stille et ultimatum kan nok være fristende, men tror du kommer dårlig ut av å gjøre det nå.

Jeg ville nok akseptert at han datet flere helt i starten,slik som du er nå med 3 møter.

Men etter 5-6 dates bør man vite om man vil være eksklusiv med vedkommende. Om han ikke har bestemt seg da,så ville jeg gått videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Jeg hadde blitt veldig skuffet om damen jeg likte gikk ut med en annen mann også. Hadde nok trukket meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre vanskelig å kreve eksklusivitet så tidlig i en datingfase,og det er nok mange - særlig innen nettdating,som dater flere samtidig og ikke snakker åpent om det. Å finne ut dette via sosiale medier har skjedd meg også, og det gir en dårlig følelse.

Å stille et ultimatum kan nok være fristende, men tror du kommer dårlig ut av å gjøre det nå.

Jeg ville nok akseptert at han datet flere helt i starten,slik som du er nå med 3 møter.

Men etter 5-6 dates bør man vite om man vil være eksklusiv med vedkommende. Om han ikke har bestemt seg da,så ville jeg gått videre.

Det er litt slik jeg også tenker... Vet om flere som har datet flere samtidig tidlig i datingfasen, og jeg må ærlig innrømme at jeg er redd jeg mister alle sjangser hos ham ved å kreve eksklusivitet nå. Venter sikkert et par dater før jeg stiller et ultimatum, men da må han ha bestemt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dater for øyeblikket en fyr jeg synes er veldig flott. Er ikke noe seriøst enda, har kun vært på tre dater sammen, men jeg merker jeg liker han veeeldig godt :rodmer:

Klarer likevel ikke få en annen jente jeg vet han dater ut av hodet. Hun er så pen, sjarmerende og flott, og jeg blir utrolig usikker av dette... Vet det er idioti, men jeg føler han sammenligner oss hele tiden. At det liksom er en konkurranse om hans gunst - som jeg er dømt til å tape. Går bare rundt å venter på at han skal dumpe meg og si at han har bestemt seg for å date hun andre mer "exclusive".

Noen andre som er/har vært i samme situasjon, og som har noen oppmuntrende ord til en håpløst forelsket jente..

jeg hadde ikke giddet mer hvis han datet en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har egentlig ikke følelsen av at han er en player som ikke ønsker noe seriøst heller. Kan jo ikke vite helt sikkert selvsagt, men han sier selv at han er ute etter et forhold i hvert fall.

- TS

Endret av amandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig skuffet om damen jeg likte gikk ut med en annen mann også. Hadde nok trukket meg unna.

støtter den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Dater for øyeblikket en fyr jeg synes er veldig flott. Er ikke noe seriøst enda, har kun vært på tre dater sammen, men jeg merker jeg liker han veeeldig godt :rodmer:

Klarer likevel ikke få en annen jente jeg vet han dater ut av hodet. Hun er så pen, sjarmerende og flott, og jeg blir utrolig usikker av dette... Vet det er idioti, men jeg føler han sammenligner oss hele tiden. At det liksom er en konkurranse om hans gunst - som jeg er dømt til å tape. Går bare rundt å venter på at han skal dumpe meg og si at han har bestemt seg for å date hun andre mer "exclusive".

Noen andre som er/har vært i samme situasjon, og som har noen oppmuntrende ord til en håpløst forelsket jente..

Dette høres jo ikke bra ut for din del!

Du bør til neste gang lære deg at du må sørge for eksklusivitet - fordi gutter/menn svært ofte nettopp dater flere parallellt inntil de selv eventuelt føler seg fornøyd med bare en av de eksklusivt.

Er du desperat lever du selvvalgt som nr 2 med lav selvrespekt men er du seriøs og mener noe med det så kan du når tiden føles riktig i datingfasen si at du forutsetter at han er eksklusiv med deg og at du verdsetter oppriktighet.

Noe slikt.

Med dine egne valgte ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke følelsen av at han er en player som ikke ønsker noe seriøst heller. Kan jo ikke vite helt sikkert selvsagt, men han sier selv at han er ute etter et forhold i hvert fall.

- TS

Det han sier er en ting. Den handlingen han viser ovenfor deg er ihvertfall ikke seriøs. Man dater ikke andre hvis man er interessert nok i en person!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...