Gå til innhold

Er han ute etter sex, eller forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en gutt for en måned siden. Fra dag 1 jeg møtte han virket han utrolig interresert. Han var rundt meg hele tiden, det var han som begynte å utvikle ting videre fra tull til kos. Andre gang jeg møtte han var det han så begynte å kysse med meg. Etter ett par dager hadde vi sex, og vi har vært me hverandre 4 ganger denne måneden, og de 3 første gangene hadde vi sex. I mellomtida har han vært utrolig søt og ringt meg hver kveld (noe som ente sist uke) men han har også ringt når han visste jeg skulle ut på byen, bare fordi han ville jeg skulle ringe han hvis det skjedde noe. Han sier ofte han er gla i meg og han har behandlet meg på en utrolig bra måte! Også er det han som sender meldinger omat han savnet meg osv. Men denne uka har han vært litt mer fraværendes, slik at jeg fant ut at jeg må gjøre noe her. Jeg ba han ringe meg når han ikke var opptatt, og det gjord han. Fortalte ham da at jeg syntest ikke vi burde snakke i sammen fordi jeg hadde fått følelser for han og det fungerer ikke dersom han bare er ute etter vennskap. Han lurte da på hvorfor vi ikke kunne snakke sammen, fordi han hadde blitt glad i meg osv. Han sa aldri imot når jeg nevnte at han bare ville ver venn med meg, men han sa heller aldri at han følte det samme. Men etter jeg fikk sagt hva jeg følte, snakket vi videre på telefonen i en halvtime, hvor han snakket om alt og ingenting, og kom med at han var glad i meg osv.

Jeg skjønner med andre ord ikke helt hva han vil? Hadde nå trodd jeg hadde skremt han vekk dersom han bare var ute etter sex?

Ivertfall siden jeg sa hva jeg følte så tidlig.

Eller tror dere han bare vil ver venn med meg? Altså vi kommer til å ha sex uansett om vi er med hverandre igjen, men kan han virkelig ha sex med meg og sitte å kose med meg, holde rundt meg og fortelle at han er glad i meg når han vet at jeg har følelser for ham?

Anonymous poster hash: c9edf...e5a

Anonymous poster hash: c9edf...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sa at dere ikke burde prate sammen fordi du hadde følelser?

Det er bare tull. Du våger ikke ta diskusjonen, så du bare hinter og forventer at han skal ta steget selv og motsi deg dersom han vil ha deg.

Snakk med ham og si at du vil ha et forhold. Det å overanalysere alle tegn leder ingen sted. At han sier at han er glad i deg og koser med deg er ikke tegn på at han vil ha et forhold, det kan bety hva som helst.



Anonymous poster hash: 0f4f2...da2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer at vi ikke burde snakke i sammen fordi ja, jeg la kortene litt til han, men for at jeg skulle komme meg videre, noe han ikke forsto hvorfor. Jeg har følelser for han, men det er ikke så sterke, fordi vi har ikke kjent hverandre så lenge, er derfor usikker på om jeg selv vil ha ett forhold med han. Men det jeg ikke skjønner, er hvorfor han ikke bare kan si det som det er. Han vet hva jeg føler, men vil enda være med meg, men han klarer ikke å si at han føler det samme, skal jeg fordiom ta det opp med han, at jeg nok mest sannsynlig bare vil ha ett fohold og ikke klarer en "mellom-greie"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer at vi ikke burde snakke i sammen fordi ja, jeg la kortene litt til han, men for at jeg skulle komme meg videre, noe han ikke forsto hvorfor. Jeg har følelser for han, men det er ikke så sterke, fordi vi har ikke kjent hverandre så lenge, er derfor usikker på om jeg selv vil ha ett forhold med han. Men det jeg ikke skjønner, er hvorfor han ikke bare kan si det som det er. Han vet hva jeg føler, men vil enda være med meg, men han klarer ikke å si at han føler det samme, skal jeg fordiom ta det opp med han, at jeg nok mest sannsynlig bare vil ha ett fohold og ikke klarer en "mellom-greie"?

Jeg synes ikke du tilnærmet deg "kjæreste-greiene" på en god måte her. Er vel bedre å bare si at du vil ha et forhold (eller ville du ikke det likevel), og høre om han tenker det samme. Ikke si sånn at du vil kutte kontakten fordi du har følelser. Synes du tok frem skjoldet litt tidlig her, han har jo ikke fått en sjanse til å si hva han tenker....

Eller sa han rett ut at han ikke hadde de rette følelsene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned. Om noen hadde spurt meg om hva jeg følte etter en måned, så hadde jeg blitt ekstremt stresset. Jeg skjønner ikke hvorfor du har spurt han om du er usikker på om du vil ha ett forhold med han. Du burde vært klar og si hva du mener. Her hadde jeg blitt forvirret om jeg var han om hva du egentlig vil, og hva du prøver på. Jeg er også enig i at du tok opp skjoldet tidlig her, noe som gjerne gjøres om man er usikker.



Anonymous poster hash: 11f99...e5a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer at vi ikke burde snakke i sammen fordi ja, jeg la kortene litt til han, men for at jeg skulle komme meg videre, noe han ikke forsto hvorfor. Jeg har følelser for han, men det er ikke så sterke, fordi vi har ikke kjent hverandre så lenge, er derfor usikker på om jeg selv vil ha ett forhold med han. Men det jeg ikke skjønner, er hvorfor han ikke bare kan si det som det er. Han vet hva jeg føler, men vil enda være med meg, men han klarer ikke å si at han føler det samme, skal jeg fordiom ta det opp med han, at jeg nok mest sannsynlig bare vil ha ett fohold og ikke klarer en "mellom-greie"?

Pøh! Klart du er interessert i et forhold med han. Ellers hadde su ikke brukt tid på å opprette denne tråden eller analysere ting opp og ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En måned. Om noen hadde spurt meg om hva jeg følte etter en måned, så hadde jeg blitt ekstremt stresset. Jeg skjønner ikke hvorfor du har spurt han om du er usikker på om du vil ha ett forhold med han. Du burde vært klar og si hva du mener. Her hadde jeg blitt forvirret om jeg var han om hva du egentlig vil, og hva du prøver på. Jeg er også enig i at du tok opp skjoldet tidlig her, noe som gjerne gjøres om man er usikker. Anonymous poster hash: 11f99...e5a

Enig. En mnd er ekstremt kort tid. for min egen del ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer at vi ikke burde snakke i sammen fordi ja, jeg la kortene litt til han, men for at jeg skulle komme meg videre, noe han ikke forsto hvorfor. Jeg har følelser for han, men det er ikke så sterke, fordi vi har ikke kjent hverandre så lenge, er derfor usikker på om jeg selv vil ha ett forhold med han. Men det jeg ikke skjønner, er hvorfor han ikke bare kan si det som det er. Han vet hva jeg føler, men vil enda være med meg, men han klarer ikke å si at han føler det samme, skal jeg fordiom ta det opp med han, at jeg nok mest sannsynlig bare vil ha ett fohold og ikke klarer en "mellom-greie"?

Dette gir ingen mening. Du skulle "komme deg videre" og han forsto ikke hvorfor. Nei selvsagt forstår han ikke hvorfor når det ikke er noen grunn til at du skal kutte ham ut - du liker ham og han har ikke engang avvist deg.

Det du gjør er at du prøver å helgardere deg mot avvisning. Du liker ham og i stedet for å fortsette å date eller la det bli et forhold og risikere at han ikke vil det samme, "kutter du ham ut" slik at han skal komme løpende og ta jobben du ikke tør.

Dette er tenåringsfakter. Jeg ser det hos andre og jeg har gjort det selv. Det er slike ting som gjør at menn avskriver kvinner pga. "drama". Så gjør dette voksent. Enten vil du fortsette å treffe ham og ha et forhold, og du sier det. Eller du dropper ham totalt og sitter ikke og venter på at han skal kjempe for deg.

JA, det gjør deg sårbar men det er ingen annen måte. Du har satt deg selv i denne situasjonen ved å hoppe til sengs med ham såpass tidlig, ergo har han overtaket.

Anonymous poster hash: 0f4f2...da2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. En mnd er ekstremt kort tid. for min egen del ihvertfall

Fint å se at du kan være enig med noen av oss jentene ;)

Anonymous poster hash: 11f99...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se at du kan være enig med noen av oss jentene ;)

Anonymous poster hash: 11f99...e5a

Hva mener du med det?Jeg er jente selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du fått mange gode råd, og jeg håper du tar de til deg. Det du har gjort her, er noe ekstremt mange gjør, desverre. De merker at en person er litt mer fraværende og så skal de liksom teste han og hva han føler ved å si at de ikke kan ha mer kontakt med han og bla bla bla..

Det som er greia er at han helt sikkert bare følte seg komfertabel med deg og slappet mer av. Han følte ikke at han hele tiden måtte gi deg oppmrksomhet fordi han hadde det bra med deg og dere hadde det fint sammen. Han tenkte at du en jente som var enkel å forholde seg til. Helt til dette skjedde! Nå har du mest sannsynlig fucka opp det hele, som de sikker gjør hver gang du treffer en mann du faller for.

Neste gang driter du i om du får mindre oppmerksomhet, oppfører deg som du har vært hele tiden og ser hva som skjer.



Anonymous poster hash: e56e2...e31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned. Om noen hadde spurt meg om hva jeg følte etter en måned, så hadde jeg blitt ekstremt stresset. Jeg skjønner ikke hvorfor du har spurt han om du er usikker på om du vil ha ett forhold med han. Du burde vært klar og si hva du mener. Her hadde jeg blitt forvirret om jeg var han om hva du egentlig vil, og hva du prøver på. Jeg er også enig i at du tok opp skjoldet tidlig her, noe som gjerne gjøres om man er usikker. Anonymous poster hash: 11f99...e5a

Hvorfor svarer du deg selv ts? Skjønte du at du tok opp skjoldet litt tidlig?

Anonymous poster hash: 77723...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer du deg selv ts? Skjønte du at du tok opp skjoldet litt tidlig? Anonymous poster hash: 77723...464

Beklager, ser nå at kodene ikke er det samme...

Anonymous poster hash: 77723...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex - har ikke lest innlegget ditt, men de fleste er kun ute etter sex og når du havner i den situasjonen at du i det hele tatt må stille spørsmålet - ja så er han garantert kun ute etter sex.



Anonymous poster hash: 2fac0...b14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...