Gå til innhold

Er alle single menn lave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen har sagt det er negativt, men når man er så lav er det nok endel av gutta på 180-190 som synes det blir for lavt, samtidig som de kortvokste mennene (under 175) tenker de har en sjanse siden jenta bare er 160.

Anonymous poster hash: c58fe...fac

Trodde det var ment negativt, med tanke på «Ikke sikkert at alle karer på 180-190cm har deg på første plass heller. ;)»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde det var ment negativt, med tanke på «Ikke sikkert at alle karer på 180-190cm har deg på første plass heller. ;)»

Hva folk på et forum mener trenger ikke bety allverden :)

Anonymous poster hash: c58fe...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk på et forum mener trenger ikke bety allverden :)

Anonymous poster hash: c58fe...fac

Ååååånei, det visste jeg ikke.

Prøvde å spørre den som hadde skrevet dette, da det er en oppfatning jeg ikke har hørt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Selvfølgelig er ikke alle "lavere" menn single. Finnes da utrolig mange kjekke og flotte menn på under 180 cm. Du er jo ikke akkurat veldig høy selv, så at en mann på f. eks 170 spør deg er da ikke så unaturlig. Se på Petter Stordalen. Han er ikke store karen, allikevel har han funnet seg en flott frue som til og med er en del høyere enn seg selv.

Høyden betyr ikke alt her i verden. Faktisk finnes det andre ting her i livet som vektlegges mer enn disse centimeterne fra eller til. Et sunt og reflektert menneske takker da virkelig ikke nei til en drømmepartner fordi han tilfeldigvis ikke er 190-210 cm høy. Er på kanten til drøyt hvis dette skal være den største egenskapen man ser etter i en mann. Ett vanvittig ideal.

Er ikke rart at mange går rundt å er deprimert hvis de får høre dette stadig vekk. Samtidig vil jeg legge til at de mannfolkene er heldige som får slippe slike mennesker uansett, og heller får ei dame som han fortjener. Som har sunne holdninger og litt vett i skallen.

Alle har vi forskjellige preferanser. Det er helt i orden. Vil absolutt at et mangfoldig samfunn fortsatt skal eksistere. Hvis ikke blir det kjedelig. Men vi må klare å akseptere at verden er ikke akkurat slik vi selv vil at det skal være. Og at det finnes mange flotte mennesker der ute, uansett kjønn eller etnisk bakgrunn. Lav som høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm høy.Har prøvd sukker.no en måneds tid. Samtlige menn som kontakter meg er mellom 165 og 175 cm.. Jeg synes 180-190 er passende høyde for en partner for meg. Hva skjer med alle disse lave single menn? Er de single fordi de er lave? Er de lave fordi de er single, nei kanskje ikke, men hva er nå dette for et fenomen????? Anonymous poster hash: e86fa...d74

Du er altså selv funksjonelt dverg, og vil ha en på 1.90 ? Hvor i himmelens navn tar du det fra ?

Anonymous poster hash: a0bc2...3c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altså selv funksjonelt dverg, og vil ha en på 1.90 ? Hvor i himmelens navn tar du det fra ?

Anonymous poster hash: a0bc2...3c7

Hun er 13 cm høyere enn maxhøyden for dverg (som er 147 cm).

Anonymous poster hash: aaddd...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at det finnes kvinner som deg der ute, som sier nei til folk kun på grunn av høyden.

Hadde jeg og gjort hvis de var lavere enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altså selv funksjonelt dverg, og vil ha en på 1.90 ? Hvor i himmelens navn tar du det fra ?

Anonymous poster hash: a0bc2...3c7

:scorpis:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hadde jeg og gjort hvis de var lavere enn meg.

4ed5ee15fbbf16bafd77d499fb7766fc50fbdc3e

Anonymous poster hash: 18817...1e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et velkjent faktum at alle single menn er under 175 :opplyser: De kommer derimot i en vekstspurt etter de innleder et forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare gi opp jeg da og finne meg en dame skjønner jeg.Er bare og finne seg et tau og et tre skjønner jeg... Er bare 170 cm jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tenker jeg at det ikke er aktuelt med en mann som er lavere enn meg selv. Kan selvsagt forandre mening om jeg møter en fantastisk, litt lavere mann. Er selv 175cm. En høy mann, gjerne 185cm eller mer, får meg til å føle meg mer kvinnelig. Får litt behov for beskyttelse når jeg står ved siden av en høy mann 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker jeg at det ikke er aktuelt med en mann som er lavere enn meg selv. Kan selvsagt forandre mening om jeg møter en fantastisk, litt lavere mann. Er selv 175cm. En høy mann, gjerne 185cm eller mer, får meg til å føle meg mer kvinnelig. Får litt behov for beskyttelse når jeg står ved siden av en høy mann

Beskyttelse... Jeg har vært vakt og dørvakt noen år. Aldri hatt noe problem med og beskytte damer som er høyere enn meg jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskyttelse... Jeg har vært vakt og dørvakt noen år. Aldri hatt noe problem med og beskytte damer som er høyere enn meg jeg.

Sorry, men dørvakt kan alle bli bare man tar de lille kurset...

Anonymous poster hash: ae540...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker det samme som hun over.

Jeg har i mange år vært sammen med en som bare var noen cm høyere enn meg, og han var alltid slankere enn meg (selv om jeg er veldig slank) Jeg tenkte aldri over det, han var (les:var) en fantastisk person.

Nå har jeg truffet en på 1.93, og jeg har aldri følt meg så nett, sexy og feminin noen gang ☺. Hm... Kan dette ha noe med forelskelse å gjøre? Tja, men uansett, høyden hans gjør noe med meg ;) Så overfladisk eller ei, det er nå bare sånn jeg føler det :)

Anonymous poster hash: c608c...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men dørvakt kan alle bli bare man tar de lille kurset... Anonymous poster hash: ae540...b60

Ikke alle som har rent rulleblad da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskyttelse... Jeg har vært vakt og dørvakt noen år. Aldri hatt noe problem med og beskytte damer som er høyere enn meg jeg.

Neida, jeg tviler ikke på det. Men for meg er det noe med høyden som gir meg den følelsen. Kan ikke forklare det, det er bare sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud og fader.

Lykke til i livet, ts. Hvis høyden på menn er det viktigste for deg, håper jeg at du er veldig ung. Hvis ikke, er jeg bekymret.

Hilsen en som har vært gift med en fantastisk mann i 16 år. Bare 3 cm høyere enn meg, riktignok. Så jeg burde vel kanskje ha dumpet ham for lenge siden. :ironi: Fordi: da jeg var fjortis+, ville jeg vel bare ha en høy, mørk mann. Så endte jeg opp med det motsatte. Livet er mer enn høyde, hårfarge og sånt. Det håper jeg du finner ut av etterhvert. For din egen skyld.



Anonymous poster hash: d30f7...e92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...