Gå til innhold

Er alle single menn lave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må oppgi preferanser i profilen.

Kvinne: "Jeg vil date bare menn over 180"

73fc6e6d97394fad998421e4e1fdeb82.jpg

Mann: "Jeg vil date bare tynne kvinner mellom størrelse 32-36".

0EaNsj4.jpg

PREFERANSER ER HELT GREIT!!!!

Anonymous poster hash: eff02...6ae

De fleste menn vil ha kvinner med former ikke streker

Anonymous poster hash: 3ca77...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alegria

De fleste menn vil ha kvinner med former ikke streker

Anonymous poster hash: 3ca77...78f

De fleste? Menn er ulike akkuratt som oss kvinner skal jeg si deg. Noen liker tykke, noen liker slanke med former, noen liker muskuløse kvinner, noen liker tynne. Det er ingen fasit på hva "de fleste menn" foretrekker før du får gjort en spørreundersøkelse blant alle menn i hele verden, i alle aldere (voksen alder selvfølgelig).
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo lav selv, og så vil du ha menn som er over gjennomsnittet. En mann på 1,75 ser jo helt passende ut for din høyde. Selv har jeg gjennomsnittlig damehøyde, 1,68, og ønsker omtrent gjennomsnittlig mannehøyde, 1,80.



Anonymous poster hash: a7e57...31a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm høy.

Har prøvd sukker.no en måneds tid. Samtlige menn som kontakter meg er mellom 165 og 175 cm.. Jeg synes 180-190 er passende høyde for en partner for meg.

Hva skjer med alle disse lave single menn? Er de single fordi de er lave? Er de lave fordi de er single, nei kanskje ikke, men hva er nå dette for et fenomen?????

Anonymous poster hash: e86fa...d74

De mennene som kontakter deg på rundt 170 er jo 10 cm, og anser seg selv som høy i forhold til deg. Nå skal det sies at hvis alle jenter etterspør gutter/menn over 180 kommer det nok til å bli et problem. Ettersom gjennomsnittshøyden er ca 180, er 50 % av alle menn lavere enn det.

Det finnes lave menn som også er attraktive. Ta for eksempel Ian Somerhalder som er 176 cm i følge IMDB. Han er jo per definisjon lav, men siden han er breømt så er det vel askeptablet. Det er lov å preferanser, men det skal sies at jeg kan forestille meg at folk er mer opptatt av teoretisk informasjon på nettdating enn det man opplever i det virkelig liv. Jeg for eksempel har blitt ansett for å være både 3-5 cm høyere enn jeg er, bare fordi jeg har den kroppsbygningen jeg har og at jeg går rakrygget.

Anonymous poster hash: b02b5...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi :fnise:

175 er helt ok, har hatt 2 kjærester mellom 175 og 180, så greit, jeg modererer meg der.

190 blir også i overkant. Mellom 175 og 185 synes jeg er passende.

Jeg er hverken stygg eller bitter :lillesky:

Og hadde jeg møtt verdens flotteste mann og han var 172 cm høy så hadde jeg likevel takket ja.

Må være lov å sette ting litt på spissen for å skape debatt :ler:

ts



Anonymous poster hash: bcfb8...09f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg tenker at jeg vil ha en mann som ihvertfall er høyere enn meg, for jeg synes det ser litt rart ut om jeg er høyere enn mannen. (Burde ikke være så vanskelig når jeg er 168.. synes 175 hos en mann hadde gått fint f eks.) Da føler jeg meg også feit og svær, og jeg liker å føle meg liten :fnise:

Ikke at jeg vet helt hvorfor, men det er vel litt instinkter som tar overhånd der. Akkurat som noen menn foretrekker større pupper og rumpe, det er et tegn på fruktbarhet osvosv.

Synes da slike ting er helt greit, smaken er som baken :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis 185 pluss er riktig høyde for lille deg på 160, skal menn under 185 måtte lete etter jenter på 150 og nedover de da eller? Du er betydelig under gjennomsnittlig høy, en på 185 er over gjennomsnittlig høy. Og nei, jeg er ikke lav og bitter, jeg er over 185. Og nei, du hadde ikke hatt sjans på meg med den høyden der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det er latterlig at du klager over dette når du selv er lav. Tenk på disse guttene mellom 165 og 175, som ikke finner så mange damer der som er lavere enn dem. Klart de benytter sjansen da når du er såpass lav, istedenfor å skrive til en dame som er 170.



Anonymous poster hash: a7e57...31a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampebob1

Jeg er 160 cm høy.

Har prøvd sukker.no en måneds tid. Samtlige menn som kontakter meg er mellom 165 og 175 cm.. Jeg synes 180-190 er passende høyde for en partner for meg.

Hva skjer med alle disse lave single menn? Er de single fordi de er lave? Er de lave fordi de er single, nei kanskje ikke, men hva er nå dette for et fenomen?????

Anonymous poster hash: e86fa...d74

Nei, noen single menn er også høye.. Men det er sannsynligvis fordi de har røyket hasj eller noe. Høye single menn eksisterer dessverre ikke ;-).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn vil ha kvinner med former ikke streker

Anonymous poster hash: 3ca77...78f

Ja trøst deg med det mens du spiser sjokoladekake som du kaster opp etterpå.

Anonymous poster hash: 505ea...509

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm høy.

Har prøvd sukker.no en måneds tid. Samtlige menn som kontakter meg er mellom 165 og 175 cm.. Jeg synes 180-190 er passende høyde for en partner for meg.

Hva skjer med alle disse lave single menn? Er de single fordi de er lave? Er de lave fordi de er single, nei kanskje ikke, men hva er nå dette for et fenomen?????

Anonymous poster hash: e86fa...d74

Hehe, er 190 høy jeg og har vel aldri opplevd at kvinner har foretrukket meg over kompisene mine på 180 og lavere ned mot 175. Tvert imot ...

Med meg er det andre dealbreakere igjen som lite hår osv osv :)

Anonymous poster hash: 33049...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle, både kvinner og menn, må få ha sine preferanser.

Men det er mange jenter som ikke bryr seg så mye om høyde også.

Helt greit det, men om jeg skriver i profilen at dama må være slank (da jeg ikke tenner på overvektige),

og minst fem år yngre enn meg, da blir det rabalder..

Anonymous poster hash: 56758...085

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selvsagt er alle single menn lave, de vokser på seg de resterende cm til nærmere gjennomsnittshøyde i det de blir opptatt :ironi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt greit det, men om jeg skriver i profilen at dama må være slank (da jeg ikke tenner på overvektige),

og minst fem år yngre enn meg, da blir det rabalder..

Anonymous poster hash: 56758...085

Ja,typisk det.På datingsider blir man nesten utelukkene bedømt ut i fra alder og utssende.

Det gjelder både kvinner og menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Jeg er 160 cm høy.

Har prøvd sukker.no en måneds tid. Samtlige menn som kontakter meg er mellom 165 og 175 cm.. Jeg synes 180-190 er passende høyde for en partner for meg.

Hva skjer med alle disse lave single menn? Er de single fordi de er lave? Er de lave fordi de er single, nei kanskje ikke, men hva er nå dette for et fenomen?????

Anonymous poster hash: e86fa...d74

Tror problemet ditt ligger i at du er 1.60 selv, mange korte menn tror at ettersom du er lav selv så vil du tenke mindre over at de er det. Jeg pleide også å ha den tankegangen før (er selv bare 165cm) helt til jeg oppdaga at det der stemmer sjeldent. Lavere kvinner pleier å være større biggots (no pun) enn dem som er høyere. Personlig så tar jeg aldri kontakt med ei jente med mindre hun er like høy eller høyere enn meg selv. Har vist seg å gi bedre respons :) Nå bruker jeg ikke sukker aktivt da.

Tror det er en sånn preferanse greie du kan stille på forresten, slik at menn som er lavere, på din høyde eller bare litt høyere blir filtrert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo ganske lav selv da. Ikke sikkert at alle karer på 180-190cm har deg på første plass heller. ;)

Er det negativt for jenter å være rundt 160? Det har ikke jeg fått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det negativt for jenter å være rundt 160? Det har ikke jeg fått med meg.

Ingen har sagt det er negativt, men når man er så lav er det nok endel av gutta på 180-190 som synes det blir for lavt, samtidig som de kortvokste mennene (under 175) tenker de har en sjanse siden jenta bare er 160.

Anonymous poster hash: c58fe...fac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...