Gå til innhold

Ecover vaskemidler


Gjest On Topic

Anbefalte innlegg

Gjest Nenya82

Jeg bruker Ecover sine tabletter til oppvaskemaskinen,og er godt fornøyd med den.Har også brukt Ecovers flytende oppvaskmiddel,og jeg syns det også var bra.

Nå handler jeg endel på Iherb så det blir der jeg handler sånt,også har de mange andre merker der som ikke tester på dyr og som er miljøvennlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ecover tester desverre på kaninblod og vannlopper. Prøv Sonett og Ecoleaf heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Ecover tester desverre på kaninblod og vannlopper. Prøv Sonett og Ecoleaf heller :)

Æsj, nå ble jeg kvalm :( Er umulig å stole på noe, jo! Hvor får du kjøpt Sonett og Ecoleaf? Kan ikke huske å ha sett de på helsekosten. Vet du forresten om Dr. Bronner er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ecover tester desverre på kaninblod og vannlopper. Prøv Sonett og Ecoleaf heller :)

Buuu!! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Velger å ta opp igjen denne tråden nå! Noen som vet om Ecover, Sonett eller Ecoleaf er å få tak i på Nordbysenteret?

Anonym poster: 09c8b1d187e85eaf35003c7f1ce4acda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå ble jeg kvalm :( Er umulig å stole på noe, jo! Hvor får du kjøpt Sonett og Ecoleaf? Kan ikke huske å ha sett de på helsekosten. Vet du forresten om Dr. Bronner er ok?

Dr Bronner tester ikke på dyr, og bruker ingen miljøskadelige ingredienser. Så skal være trygt å bruke den. Funker fint til gulvvask og som shampoo hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...