Gå til innhold

Klitttråd #2


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Nei, jeg tror det store flertallet av menn rister litt på hodet over kvinners bekymring på dette feltet.

Enig med deg Nigo-san, men morsom tråd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok towelie, du sa i første innlegg at jeg kom til å mobbe men:

:hoho: :hoho: :hoho:

ok, jeg er snart ferdig med å dø på meg av latter!

:hoho:

:hoho:

:hoho:

ok, snøft....

MOAAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH!!

dette er den herligste tråden på lenge!!! :D:D

og jeg må nå spør, hva er forskjellen på skamlepper og kjønnslepper, eller er det ingen forskjell der?

ps:jeg vet hvor min klitt er!

:hoho:

Hallo, du selv sa jo at når ditten og datten, så er du redd klitten skal henge ut av kjønnsleppene! ;D Husker du ikkkeeee? Fordi det kan skje med indre leppiser! Jeg vet jo fortsatt ikke hvor min klitt er, og finner ikke ut heller før stakkars fyren har grodd igjen (ingen gli = 3 gnagsår på tisselur hoho stakkar) :--D Jeg ler for jeg ble og gnagasår!

Noen bør vise et bilde, et ordentlig bilde av en ordentlig mus med en stor rød pil til klitten. Dette syns jeg :-D

Alle lepper er vel skamlepper, da sex og kjønn er noe en bør skamme seg over. Huffameg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tror jeg jammen meg jeg skal ikle meg strømper og strømpeholdere for å trekke bort oppmerksomheten fra disse skammelige pølsebrødene!!

(er det vits? Hvor fort gror kukrifter? Jeg må ha svar! :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannen din
Hør, hør :klappe:

Dette er en diskusjon av og for kvinner, pluss noen prepubertaler tenåringsgutter som bare har sett f***e på film. Hvor mange menn bryr seg egentlig så veldig om utseendet der nede? Torgrim Eggen beskrev i Trynefaktoren det kvinneklige kjønnsorganet som "styggpent", og det synes jeg er en passende beskrivelse. Det er litt rart og snålt, men so what? Har dere jenter noen gang blitt forlatt naken i sengen av en mann som plutselig ikke ville med når dere tok av dere klærne? Eller datet en fyr som plutselig forlangte å få se bilde så han var sikker på om han ville ha sex med deg eller ikke?

Nei, jeg tror det store flertallet av menn rister litt på hodet over kvinners bekymring på dette feltet. For å ta et helt, helt, tilfeldig spørsmål: Hvor mange sangtekster er skrevet om kvinners elendige underliv? Løp fyren i Lola (the Kinks) skrikende vekk fra sengen da han fant et monster mellom Lolas bein? Nei, han gjorde ikke det, og faktisk hinter teksten om at det gikk riktig så bra. Paul McCartney skrev "No more lonely nights", ikke "no more ugly cunts" (sorry Paul :sjenert: ), ikke vet jeg hvordan Linda så ut nedentil men jeg vedder på at hun lot den være i fred for kirurguske forbedringer. Bob Marley hulker "No woman no cry", og jeg går utifra at han ikke ville savnet henne så fælt dersom en viss kroppsdel hadde virket fullstendig potenshemmende (han hadde jo ingen problemer med produktiviteten, som vi vet). Jimmy Ruffins løsning i What becomes of the broken hearted er ikke å ta labiaplastikk, sånn at du blir fin likevel og kjæresten din tar deg tilbake med en gang. Billy Joel maser på dama si om mye, at hun ikke må endre seg fordi hun tror han forventer det- og nevner sånne banale ting som klærne og håret. Ikke et ord om kjønnsleppene hennes! Har the Stones noen sanger som uttaler seg klart negativt om kvinnekjønn? Oasis? Depeche Mode? Southern All Stars? Ser du Leonard Cohen sette seg ned med en kopp te og dikte en liten, lavmælt sak med et refreng som går "Beklager kjære, vi må gå hver vår vei. Høyre var lenger enn venstre, det vakke no for meg".... Selvsagt ikke, for det er jo et idiotisk tema! Et tema 95% av alle gutter over 16 gir blanke i.

Hvos noen har motbevis, tas de imot med takk. Og dersom Keanes neste plate skulle være fylt av triste kjærlighetssanger om sorgen ved å la en fantastisk kvinne gå fra seg, fordi klitten var for stor, eller dersom Nick Hormby skulle skrive en bok om temaet, så skal jeg endre standpunkt. Da skal jeg legge meg inn på Volvat snarest, og få redusert min i utgangspunktet ganske beskjedne og uinteressante Rebecca til et lite hull, pent omgitt av glatt, tørr hud som fortsetter hele veien mellom bena. Altså, som om magen bare fortsetter, med unntak for det lille hullet der mannen kan få komme til og kose seg mens jeg ligger og ser i taket og tenker på England. Hårløst blir det også!!

Straight to the point :klappe:

Hva slags menn bryr seg så veldig om dette?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du bryr deg om utseendet?

Hvis en flott dame ikke er så veldig pen nedentil, dropper du henne da??

Jepp!

Dette hvis hun ikke er villig til og stusse og pynte litt,får helt hetta hvis det kommer en med den urskogen og ikke bryr seg om hvordan tingene er der nede.

Skal love deg at jeg hadde pakka lekene og reist,tenk deg hvor mye ulumskheter som setter seg i løpet av en dag der nede :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

,tenk deg hvor mye ulumskheter som setter seg i løpet av en dag der nede  :overrasket:

Tenk på alle de uhumskhetene som har fri passasje inn i hele herligheten om de ikke blir stoppa av hårveksten! :overrasket:

Hårveksten skal jo beskytte mot ting/bakterier som kommer utenfra da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg lærte litt av denne tråden. Visste ikke at jenter ikke fant klitten i voksen alder, men skitt au .......

Det andre jeg vil si, er heia "Towelie" som har en sunn holdning til seg selv og ikke tar seg selv så høytidelig :klappe: . Stå på.

Forresten når har du bursdag, så skal du få ei lupe da :sjarmor:

Og aller sist. Det kan da ikke være noen her inne som mener at hårveksten ikke skal stusses for da kommer det skaumenn og tar kjønnet ????? Det går f---- meg ikke an!

Mogens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
I morgen tror jeg jammen meg jeg skal ikle meg strømper og strømpeholdere for å trekke bort oppmerksomheten fra disse skammelige pølsebrødene!!

(er det vits? Hvor fort gror kukrifter? Jeg må ha svar! :( )

......*kjører som f..... til Kristiansand* :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke du! :kjempesinna:

Jeg må da være snill med han her karen, etter jeg har ødelagt kukisen hans :-( Jeg drømte om det tilogmed i natt, at jeg spurte "Hvordan går det med kuken?" Og han svarte "Du tenker bare på sex du!"

Det var ikke sånn jeg mente det :sur: Jøkla idito! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg skjønner ikke, klarte du å ødelegge kukisen hans? Jeg tar den bare ikke :P

Hmm...

Men over til utseende til underliv. Jeg har ikke noe spesielt forhold til dette selv, siden jeg aldri har møtt noen monstre =) Men så lenge hår er velstelt og man ser relativt normal ut der nede er vel ting som det skal være. Og jeg tror ikke dere jenter behøver bekymre dere så mye over akkurat dette. Det er nok mer utbredt blant jenter å henge seg opp i en kukks utseende enn at vi gutter henger oss opp i ei mus' utseende. Det har faktisk nesten aldri forekommet tror jeg, at vi har snakket om noe sånt blant mine kamerater.. tenker liksom ikke over det...

Om det er forskjell på leppene har jeg ihvertfall aldri sett etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som nevnt i svaret til seroxata, så var det mangel på gli inni meg, og jeg ble utålmodig og kjørte den inn i meg :( Han sa AU, det ble glemt, men neste morgen var det ikke morro :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

at klitten min henger ut? :D hahahahaha, eller hva? var jeg full??? for jeg husker ikke, prææhæhæh ;D

jei sier dei beibi, vi skal studere dette sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

okay, nå skal jeg prøve å forklare; prøv mens du dusjer, en finger i/over Hullet, dra oppover sprekken mot venusberget. du skal kjenne en liten, hard klump på din ferd oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...