Gå til innhold

C9 - noen med dårlige erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke at jeg leser noe annet enn positivt - positivt - positivt om c9 fra Forever Living. Jeg har veldig lyst til å prøve det, men lurer veldig på - er det noen som IKKE har gode erfaringer med denne "kuren" og som ikke har sett/merket noen resultater i det hele tatt?



Anonymous poster hash: 14c0d...132
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd den, og den virket, jeg gikk den masse, men helt ærlig, du sulter degselv. Og jeg tror jeg ville oppnådd samme resultat dersom jeg spiste 250 kalorier i sjokolade de første dagene, og deretter de 800 (?) kalorier i sjokolade. 

 

Du går i en massivt kaloriunderskudd og derfor går du ned i vekt. 

 

Det er helt ok, men du kommer likelagt alene, så jeg ville ikke brukt penger på det igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk penger på det!! Fucket opp magen min i mange uker etterpå. Gikk ned, men det gjør jo alle om de sulter seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei venninne prøvde det. kjenner flere som har prøvd men skal dra frem den negative. 

 

hun begynte med godt mot og tenkte ikke så mye over at hun var litt snufsete og sår i halsen. så lå hun til sengs i et par dager med influensa. hadde nok ikke fått det så ille hvis hun kunne spist skikkelig mat. etter det fikk hun en kraftig betennelse i kroppen som stjal ALL energi fra henne. legen mente dette kunne komme av at hun gikk på denne kuren. kuren i seg selv er det ikke noe galt med, men heller en uheldig kombinasjon av sykdom og lite skikkelig mat :) 

 

 



Anonymous poster hash: 15cc7...7a6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare positive erfaringer fra c9kuren.Dere som har sultet dere har misforstått,og ikke fulgt kuren. Antall kalorier er lavere enn normalt,men det er en liste over mat du kan spise i tillegg til de oppsatte måltidene.Jeg var kun sulten den første av de 9 dagene.Dette er ikke en slankekur, men en rensekur.Målet med kuren er at du skal bli bevisst hva du spiser, og at du kan kutte ned på mengden salt og sukker bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare positive erfaringer fra c9kuren.Dere som har sultet dere har misforstått,og ikke fulgt kuren. Antall kalorier er lavere enn normalt,men det er en liste over mat du kan spise i tillegg til de oppsatte måltidene.Jeg var kun sulten den første av de 9 dagene.Dette er ikke en slankekur, men en rensekur.Målet med kuren er at du skal bli bevisst hva du spiser, og at du kan kutte ned på mengden salt og sukker bl.a.

 

 

Reklame er ikke lov på KG, men det har du kanskje ikke skjønt siden du er ny. 

Anonymous poster hash: 8fbd9...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare positive erfaringer fra c9kuren.Dere som har sultet dere har misforstått,og ikke fulgt kuren. Antall kalorier er lavere enn normalt,men det er en liste over mat du kan spise i tillegg til de oppsatte måltidene.Jeg var kun sulten den første av de 9 dagene.Dette er ikke en slankekur, men en rensekur.Målet med kuren er at du skal bli bevisst hva du spiser, og at du kan kutte ned på mengden salt og sukker bl.a.

Da tror jeg du har misforstått. Det er IKKE en rensekur, men en kickstart for vektnedgang (som jeg anser som en slankekur da). 

Ja du kan spise alt du vil fra den oppsatte listen, men det er begrenset på hvor mett du føler deg når du ila dagen kun spiser shake og bær/grønnsaker/frukt. Det er heller ei særlig helsevinnelig. Du kan bli svimmel, og presenterer dårligere osv. 

 

Grunnen for at du går ned vekt er nøyaktig pga. antall kalorier, = du sulter deg. Og om du spiser 500 kalorier til dagen med shake, grønnsaker, bær, eller 500 kalorier med sjokolade, så går du ned i vekt uansett. 

 

Jeg ville spart pengene mine for noe særlig kur. Men at det er grei nok helsekost kan være en annen sak. Vi har ikke vondt av aloe vera drikk, fiber, eller krom f.eks. Det er bare å innta det.. Men grunnen for at du går ned i vekt er fordi du går i ett MASSIVT kaloriunderskudd, som jeg synes er på grensen til helsefarlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...