Gå til innhold

Hva spiste dere til frokost i dag-tråden


Tirilns

Anbefalte innlegg

Omelett med rødløk og brokkoli :)

Dette hørtes veldig godt it, nam

Anonymous poster hash: f2e7c...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To havreknekkebrød med Philadelphia, crispisalat og jalapeñoskinke. Iskaffe på ekstra lett melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24_08_2015.png

 

Knekkebrød med Philadelphia, crispisalat, jalapeñoskinke og spisspaprika. Vaniljekesam med blåbær og mandler. Iskaffe på ekstra lett melk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En shake laget av kokosmelk, kokossukker, vann, dadler, kakao og masse isbiter. Naam!

Anonymous poster hash: b21f7...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To kyllinglår, tre gulrøtter, masse ris, en neve brokkoli og tre egg  :laugh:  :laugh:

 

Jeg må bare spørre: spiser du frokost til "vanlig" tid (typ 06-09), eller mye senere? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Jeg må bare spørre: spiser du frokost til "vanlig" tid (typ 06-09), eller mye senere? :)

 

Spiste rundt klokken 12 i dag, et par timer etter jeg stod opp. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde å lage chia grøt i kjøleskapet... Det ble heller en suppe. Men godt var det, med kanel, og opphakket banan. Spiste også litt kurdisk brød. Og en stor kopp ferskensaft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan spiser man epler med teskje?

Tja, når jeg spiser eple med teskje, så kaller jeg det "skrape eple", og det er noe jeg fikk av min mor når jeg var syk som barn. (Spiser det ofte når jeg er syk nå også. )

 

Da deler man eplet i to, og så skraper man liksom ut litt og litt fruktkjøtt, i små buer, helt til nesten bare kjernen og skallet er igjen.

Det blir en slags blanding av eplemos og eplejuice, og gjør ganske godt i kroppen når den ikke får i seg så mye næring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...