Gå til innhold

Jon Christian Elden - Djevelens Advokat?


AnonymBruker

  

38 stemmer

  1. 1. Hva syns dere?

    • Ja han er djevelens advokat!
      6
    • Nei, han bare gjør jobben sin...
      32


Anbefalte innlegg

nei men hver gang han er på tv så er det fordi han er advokat til en kjeltring. Hvorfor hjelper han ikke de snille istedenfor?

Anonymous poster hash: d1c24...513

Jeg var en av de "snille" og han hjalp meg, han hjelper mest de snille, men det er såklart få som er uskyldige som kommer frem i mediasaker, derfor folk flest bare forbinder navnet hans med store alvorlige straffesaker.

Anonymous poster hash: 43914...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Nå har jeg dårlig samvittighet av å lage denne tråden /: Jeg bare skjønner ikke hvorfor han vil forsvare folk som bhatti? Når han godt vet han er skyldig

Anonymous poster hash: d1c24...513

 

Neida. Det er bra du lagde denne tråden. Slik at flere som har misforstått ham slik som deg får vite hvordan han i realiteten er. 

Anonymous poster hash: b2966...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advokaten kunne vel ha valgt noen langt mindre profilerte saker også? Dermed hadde han vel sluppet å havne i media, fullt så ofte..Ettersom denne advokaten selv har valgt å ta disse sakene, så må han også tåle all oppmerksomheten som følger med dette...



Anonymous poster hash: 3f2cf...7ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Det er bra du lagde denne tråden. Slik at flere som har misforstått ham slik som deg får vite hvordan han i realiteten er.  Anonymous poster hash: b2966...ccc

Jeg fjernet stemmen min ihverfall slik det bare er mot stemmer :)

Er han advokaten til Rune lenger, noen som vet?

Anonymous poster hash: d1c24...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk som deg engang gidder å starte en diskusjon ang rettssystemet i Norge og hva advokater burde og ikke burde gjøre. Du avslører så til de grader at du ikke innehar noen kunnskap om temaet, så why bother..



Anonymous poster hash: 6e867...646
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Nå har jeg dårlig samvittighet av å lage denne tråden /: Jeg bare skjønner ikke hvorfor han vil forsvare folk som bhatti? Når han godt vet han er skyldig Anonymous poster hash: d1c24...513

Men det er ikke gitt at han er skyldig, juridisk sett. Det vet man ikke før saken er behandlet i retten. Og alle har rett til å få det som kan tale til ens fordel bragt i lyset i en sak. At en usympatisk fyr som Bhatti har rett til advokat, gir deg trygghet for at du også vil få advokathjelp hvis du skulle ha behov for det en gang. Tenk om noen bare kunne definere deg som ond, og så var det nok til at du ble nektet advokat? At de sa. "Vi vet at du har gjort det ", og det var det?

Anonymous poster hash: 98f7f...1bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk som deg engang gidder å starte en diskusjon ang rettssystemet i Norge og hva advokater burde og ikke burde gjøre. Du avslører så til de grader at du ikke innehar noen kunnskap om temaet, så why bother.. Anonymous poster hash: 6e867...646

Hva er poenget med å være så jævla ufin og stygg???

Anonymous poster hash: d1c24...513

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å være så jævla ufin og stygg???

Anonymous poster hash: d1c24...513

 

Enig. Den var ikke nødvendig. 

Anonymous poster hash: b2966...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare skjønner ikke hvorfor han vil forsvare folk som bhatti? Når han godt vet han er skyldig

 

Fordi han tjener penger på det, og når han tar på seg forsvareroppdrag for kjente personer, så får han oppmerksomhet i media og dermed gratis profilering som igjen gir ham flere klienter og enda flere penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han tjener penger på det, og når han tar på seg forsvareroppdrag for kjente personer, så får han oppmerksomhet i media og dermed gratis profilering som igjen gir ham flere klienter og enda flere penger

Han har penger nok, det er ikke det som driver ham. Det er mer statusen som den beste, den "alle" i trøbbel som ønsker bistand vil ringe til.

Anonymous poster hash: 8712a...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå har jeg dårlig samvittighet av å lage denne tråden /: Jeg bare skjønner ikke hvorfor han vil forsvare folk som bhatti? Når han godt vet han er skyldig

Anonymous poster hash: d1c24...513

Rettssystemet er basert på at alle skal få sin sak prøvd i retten, på like vilkår. Og da trenger man en advokat. Det gjør Bhatti også. Jeg for min del er ikke villig til å gå på akkord med prinsippene for en mann som Bhatti's skyld. Eller Rune Øygard. Eller Anders Behring Breivik. Han var også helt klart skyldig, men han fikk sin rettssak, han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har penger nok, det er ikke det som driver ham. Det er mer statusen som den beste, den "alle" i trøbbel som ønsker bistand vil ringe til.

 

Mange får aldri nok penger. Det er ingen motsetning mellom et ønske om mer penger og et ønske om å være dyktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Nå har jeg dårlig samvittighet av å lage denne tråden /: Jeg bare skjønner ikke hvorfor han vil forsvare folk som bhatti? Når han godt vet han er skyldig

Anonymous poster hash: d1c24...513

Vet man at han er skyldig? Er han dømt, eller har du evner få andre har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig helt seriøst at Bhatti uskyldig? Jeg velger å satse alt jeg eier her på at han er skyldig som en fisk



Anonymous poster hash: d1c24...513
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bruker all sin kunnskap til å hjelpe voldtektsofre og ofre for annen grov kriminalitet. Neida, denne mannen bruker sine evner til å hjelpe terrorister og overgripere.. Jeg har null respekt for denne mannen. 



Anonymous poster hash: a51cd...26c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han gjør jobben sin. 

Men hvorfor tar han ikke å forsvarer Hun jenta i øygaard saken eller familien mot bhatti istedenfor?

Anonymous poster hash: d1c24...513

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ja stemmen er ikke fra meg btw slik dere vet :)



Anonymous poster hash: d1c24...513
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig helt seriøst at Bhatti uskyldig? Jeg velger å satse alt jeg eier her på at han er skyldig som en fisk Anonymous poster hash: d1c24...513

Du misforstår poenget: Uavhengig av om han er skyldig eller ikke, har han rett på en rettferdig behandling i rettsvesenet. Og en rettferdig behandling forutsetter faktisk en advokat, en dommer og en rettsbehandling.

Husk at det raskt kan ramme en selv når man er så villig til å droppe prinsipper på grunn av følelser.

Anonymous poster hash: 98f7f...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...