Gå til innhold

Er illuminati etter meg? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I samme u-båt. Jeg har hørt Iluminati bruker en gul ubåt til å komme seg rundt. Heldigvis har vi ikke sett noen sånne her!

Good One.

Beatles var vel de som var flinkest til å legge inn skumle baklengsmeldinger i sangene sine. De fant en mystisk ubåt i Sverige nå nylig. Så vidt jeg vet har de ikke gått ut med noen beskrivelse av farge, men.. tenk på det svenske flagget! Det ER gult. Tilfeldig? Neppe.

 

Huff!

 

Enda et offer for Illuminatis tåkelegging. Reptilenes tv-signaler har skoldet hjernen din. Men drikk masse grønn te, ta på foliehatten og bli frisk igjen.

 

Du trenger medisin!

 

Bestem deg nå da, grønn te, eller medisin? Jeg har ikke tv.

 

 

..kom på en ting til. Det er litt suspekt at du anbefaler meg spesifikt GRØNN te. Hvilken farge får man om man blander fargene i det svenske flagget? Hæ, HÆ?

Endret av Lutetium 71
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Good One.

Beatles var vel de som var flinkest til å legge inn skumle baklengsmeldinger i sangene sine. De fant en mystisk ubåt i Sverige nå nylig. Så vidt jeg vet har de ikke gått ut med noen beskrivelse av farge, men.. tenk på det svenske flagget! Det ER gult. Tilfeldig? Neppe.

 

 

Bestem deg nå da, grønn te, eller medisin? Jeg har ikke tv.

 

 

..kom på en ting til. Det er litt suspekt at du anbefaler meg spesifikt GRØNN te. Hvilken farge får man om man blander fargene i det svenske flagget? Hæ, HÆ?

Jeg vet at om man brenner det, så blir det sort?

 

Ingen tv sier du, da er det naboens som er problemet. Gå over dit og knert skjermen deres. Grønn te er medisin, vi i kolonne fem har lagt noen substanser i den til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at om man brenner det, så blir det sort?

 

Ingen tv sier du, da er det naboens som er problemet. Gå over dit og knert skjermen deres. Grønn te er medisin, vi i kolonne fem har lagt noen substanser i den til deg.

 

Ok, da finner jeg det jeg trenger der. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Vi skal være glade for at vi har Illuminati. Verden står ovenfor store utfordringer, som f.eks. overbefolkning og utenomjordiske trusler. 90% av jordas befolkning må dø, mens de resterende må samles under ett verdensherredømme, et en-verden-teknokrati rustet til å kunne stå imot en utenomjordisk invasjon.

Ingen demokratisk valgt styresmakt har verktøyene, mulighetene eller insentivene til å gjennomføre dette. Men det har Illuminati, og derfor er det de som til syvende og sist vil sikre menneskehetens overlevelse. Så folk må slutte å snakke dritt om Illuminati, og heller støtte opp om dem. Illuminati = The Good Guys.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Illuminati jakter etter deg og ba meg fortelle deg at de finner deg nok snart, uansett hvor du gjemmer deg. Gled deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være glade for at vi har Illuminati. Verden står ovenfor store utfordringer, som f.eks. overbefolkning og utenomjordiske trusler. 90% av jordas befolkning må dø, mens de resterende må samles under ett verdensherredømme, et en-verden-teknokrati rustet til å kunne stå imot en utenomjordisk invasjon.

Ingen demokratisk valgt styresmakt har verktøyene, mulighetene eller insentivene til å gjennomføre dette. Men det har Illuminati, og derfor er det de som til syvende og sist vil sikre menneskehetens overlevelse. Så folk må slutte å snakke dritt om Illuminati, og heller støtte opp om dem. Illuminati = The Good Guys.

 

Hvem trenger Illuminati når man har SG-1?

 

Illuminati=NID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Illuminati finnes ikke TS, uansett hvor mange konspirasjonsteorier du finner på nettet. Dan Brown (og lettpåvirkelige amerikanere) har litt å svare for når det gjelder Illuminati-crazen.

Men jeg vet hvor vanskelig og vondt fobier og paranoia kan være fra diverse relasjoner. Så hvis du sliter mye med dette, søk hjelp :klemmer:

Så godt å se et innlegg fra et menneske som bryr seg :). Og TS, veldig mange unge mennesker går igjennom det du gjør i løpet av sin ungdomsperiode-jeg var livredd spøkelser.

Anonymous poster hash: ff9ca...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...