Gå til innhold

Er illuminati etter meg? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Ødelegger psykiatriske legemidler den hellige sjelen? Hvordan da? Ødelegges alle som spiser legemidler da? Hvordan kan man ødelegge sjel?

Anonymous poster hash: 0500d...823

 

 

Trodde bare psykiatriske legemidler sørget for å holde high consciousness på et mye lavere nivå, så de mediale pasientene som må ta det ikke skal kunne utvikle synske evner og vite for mye åndelig sannhet?

Anonymous poster hash: 0500d...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Illuminati er ikke noe konspirasjonsteori, illuminati har vært i flere tusen år, og ble under romerimperiet overtatt av noen med ondere intensjoner. Knight templarsene var egentlig bare folk som studerte astrologi , geometri og religion, og med denne kunnskapen kunne styre materie, noen vil kalle det magi. Så kom noen som ville bruke denne magien til noe ondt å hadde massive bokbrenninger flere ganger gjennom historien mens de gjemte de viktigste dokumentene fra public. Det er de i dag som styrer jorda med ikke-folkevennlige ting, som kjemikalier i mat, gmo mat, chemitrails i lufta, alt for å undertrykke bevissthetsutviklingen vår. Alle ikke-vestlige religioner snakker om hvordan sjela til mennesket er hellig og hvordan en tid (som er den vi lever i nå, i følge mayaene og hopi indianerne, samt mange afrikanske stammer og hinduismen og buddhismen) kommer å transformerer jorda fordi det neste evolusjonshoppet er bevisstheten , at vi alle egentlig har muligheten til å bedrive denne "magien" (som egentlig bare er å lese planetene og gjøre ritualer forhold til stjernene og med naturelementene for å manifestere ønsker og hendelser for fremtiden) , snakke telepatisk osv, men om alle hadde lært seg det så ville det jo ikke vært noen "trollmenn" på toppen av pyramiden. Pyramiden er forsåvidt et hellig symbol som ikke har noe med illuminati å gjøre, men som med andre symboler og kunnskap har de stjelt det og gjort det til noe "skummelt" nettopp for at folket ikke skal finne ut av hva kreftene til symbolene egentlig står for.  Les litt historie før dere sier at illuminati er tull. Forresten så er det bare å google "conspiracies that turned out to be true" og dere vil finne mange hundre, som på den tiden også ble ledd av og kalt ville, men hey de gærne er de smarte bare se på Einstein. Stakkars dere som bare tror at verden dreier seg om paradise hotell og kardashian og se og hør, se filmen They Live så vil dere se hvordan de manipulerer oss til å nettopp bli fanget i en sånn type hjernevask.



Anonymous poster hash: 4170d...879
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trodde bare psykiatriske legemidler sørget for å holde high consciousness på et mye lavere nivå, så de mediale pasientene som må ta det ikke skal kunne utvikle synske evner og vite for mye åndelig sannhet?

Anonymous poster hash: 0500d...823

 

Ja det er det jeg mener. De vil hindre folk i å komme i kontakt med evnene som vi alle innehar, og hindre oss i å få den samme kanalen til "kilden"/universet (hundrevis av vitenskapsmenn, filosofer, og forskere, blandt annet nikola tesla og carl jung beskrev hvordan de fikk sin informasjon rett fra universet. nikola tesla var den som lagde elektrisitet slik vi kjenner den i dag, og han fikk sin forståelse av atomene fra "stjernene") som de har, for da mister jo de makten sin og får ikke lenger beholde oss som en slaverase.

Anonymous poster hash: 4170d...879

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja det er det jeg mener. De vil hindre folk i å komme i kontakt med evnene som vi alle innehar, og hindre oss i å få den samme kanalen til "kilden"/universet (hundrevis av vitenskapsmenn, filosofer, og forskere, blandt annet nikola tesla og carl jung beskrev hvordan de fikk sin informasjon rett fra universet. nikola tesla var den som lagde elektrisitet slik vi kjenner den i dag, og han fikk sin forståelse av atomene fra "stjernene") som de har, for da mister jo de makten sin og får ikke lenger beholde oss som en slaverase.

Anonymous poster hash: 4170d...879

 

Men er det sant at de foretrekker fryktbasert energi, eller skaper de bare frykt og makt i evige sirkler for å holde bevisstheten vår fullstendig fanget? Er jo ikke annet enn frykt og makt på planeten stort sett, ja også pervertert sex da kanskje i tillegg…..

Leste endel om dette for 5 år siden, synes det er interessant.

Anonymous poster hash: 0500d...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Slapp helt av. Illuminati (eller "The New World Order") er the good guys. Det er "The Old World Order" du skal passe deg for, men de opererer fortsatt med telegrammer og røyksignaler, så du er helt trygg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legevakten. Det virker som om du er på vei inn i en psykose



Anonymous poster hash: 436e1...eb4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ring legevakten. Det virker som om du er på vei inn i en psykose

Anonymous poster hash: 436e1...eb4

 

Jepp, enten det eller så er alt utenfor boksen psykose.

Anonymous poster hash: 0500d...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe mafian

 

har jeg lest

 

En annen gang var hun etter mora og lagde helvete, men det er ikke aktuelt

å gå inn på der i gården nei. Som sagt hver gang.

 

anmeldelse er levert igjen

 



Anonymous poster hash: f666f...009
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe mafian

har jeg lest

En annen gang var hun etter mora og lagde helvete, men det er ikke aktuelt

å gå inn på der i gården nei. Som sagt hver gang.

anmeldelse er levert igjen

Anonymous poster hash: f666f...009

Er dette Erik ribskog parodi? 😡😡

Anonymous poster hash: 0500d...823

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe mafian

har jeg lest

En annen gang var hun etter mora og lagde helvete, men det er ikke aktuelt

å gå inn på der i gården nei. Som sagt hver gang.

anmeldelse er levert igjen

Anonymous poster hash: f666f...009

Erik ribsskog *

Anonymous poster hash: 0500d...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaargh skal stå ribsskog.

Anonymous poster hash: 0500d...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig, mulig. George Bush er jo en av de best kjente illuminati-figurene, så man skal ikke se bort fra at den reelle årsaken til USAs invasjon i Irak egentlig er for å smitte irakere med illuminati-viruset. Skrekk og gru! Snart er det vel vår tur, men flere politikere ser allerede ut til å ha viruset, siden de er blitt en puddel og ikke en bulldoser.



Anonymous poster hash: 8b377...2f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

R.i.b.s.k.o.g

Anonymous poster hash: 0500d...823

Det tror jeg også...

Anonymous poster hash: 436e1...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp helt av. Illuminati (eller "The New World Order") er the good guys. Det er "The Old World Order" du skal passe deg for, men de opererer fortsatt med telegrammer og røyksignaler, så du er helt trygg.

Nei, de gikk over til jungeltrummer med psykisk overføring av tanker. Såkalt limbisk resonnans.

 

Noe jeg selv ble utsatt for i forrige uke, da minibanken snakket til meg. Den ba meg ta ut alt jeg hadde og gi meg selv dyre gaver.

Faens Old Order, nå skylder jeg kredittsystemene deres flere tusener av kroner og er deres slave i minst to måneder til.

 

Gudene vet hvor dette skal ende?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å nei, nå er Illuminatis fæle lakeier her og forsøker sykeliggjøre oss offre for dem. Igjen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gal? Har du sett de you tube videoene og alle tegnene artistene gjør herregud. Gud vær med oss.

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

 

På 80 tallet var det mye snakk om satanisme i tekstene til metal/hard rock band, spesielt skumle baklengsmeldinger.

 

Idag er det visst Illuminati som er "in".

Historien gjentar seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 80 tallet var det mye snakk om satanisme i tekstene til metal/hard rock band, spesielt skumle baklengsmeldinger.

 

Idag er det visst Illuminati som er "in".

Historien gjentar seg?

Huff!

 

Enda et offer for Illuminatis tåkelegging. Reptilenes tv-signaler har skoldet hjernen din. Men drikk masse grønn te, ta på foliehatten og bli frisk igjen.

 

Du trenger medisin!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...