Gå til innhold

Er illuminati etter meg? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er livredd!!! Jeg sittet og lest mye om det og sett noe videoer ogsånt, googlet det. Plutselig kommer det opp noe sånt som " Amerikansk hacker" og at jeg har fått virus!! I sekundet kaster jeg mobilen i veggen og blir redd(mobilen den er har godt bort) så tror dere de finner meg:(?

Helvete!!😢

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det easy Jarle!



Anonymous poster hash: 2231b...2bb
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det easy Jarle!

Anonymous poster hash: 2231b...2bb

Du forstår ikke :( jeg er redd ok

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2pac: Some say expect the illuminati take my body to sleep…..

De er etter alle, så forhåpentligvis drukner du i mengden. De kan jo ikke ta alle som googler de da.

Ikke engste deg, det er vanlig at sånne sider gir virus, men de vil helst kontrollere alt. Ja de ja. Det heter de.



Anonymous poster hash: 0500d...823
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2pac: Some say expect the illuminati take my body to sleep…..

De er etter alle, så forhåpentligvis drukner du i mengden. De kan jo ikke ta alle som googler de da.

Ikke engste deg, det er vanlig at sånne sider gir virus, men de vil helst kontrollere alt. Ja de ja. Det heter de.

Anonymous poster hash: 0500d...823

Takk! Trengte bekreftelse...skummle dritt! Blir helt paranoid.

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Illuminati finnes selvsagt ikke. Det "viruset" og hackingen fra USA er helt sikkert noe som noen drittunger har lagt til en av sidene du har lest på, kun for å skremme. Chiiiiiiill



Anonymous poster hash: 51a0b...e8f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av. Illuminati finnes selvsagt ikke. Det "viruset" og hackingen fra USA er helt sikkert noe som noen drittunger har lagt til en av sidene du har lest på, kun for å skremme. Chiiiiiiill

Anonymous poster hash: 51a0b...e8f

Er du gal? Har du sett de you tube videoene og alle tegnene artistene gjør😢 herregud. Gud vær med oss.

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, huff.. Kjenner meg igjen. Gjorde for 2 sommeren siden.. Ble helt hjernevasket, så trekanter og tegn overalt. 😂Det er kjempe interessant, men ta dette med en klype salt virkelig ❤ ikke tenk på det. Illuminati er IKKE ute etter deg ❤

Hvis det stemmer m, er de i hovedsak ute etter folk som er kjente... Men det er vås altså, mye av det i så fall! Men selve konseptet hvordan artister selger sjela det stemmer jo. De blir jo bare et produkt, men om det er illuminati vet jeg ikke altså :)tror det er rett og slett verden og media.

Endret av Becky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart. Du burde gjemme deg i et hvitt polstret rom. Anbefalles virkelig!



Anonymous poster hash: 22408...5c8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, huff.. Kjenner meg igjen. Gjorde for 2 sommeren siden.. Ble helt hjernevasket, så trekanter og tegn overalt. 😂Det er kjempe interessant, men ta dette med en klype salt virkelig ❤ ikke tenk på det. Illuminati er IKKE ute etter deg ❤

Hvis det stemmer m, er de i hovedsak ute etter folk som er kjente... Men det er vås altså, mye av det i så fall! Men selve konseptet hvordan artister selger sjela det stemmer jo. De blir jo bare et produkt, men om det er illuminati vet jeg ikke altså :)tror det er rett og slett verden og media.

Trekanter ser jeg over alt og prøver bevisst å finne det! Takk for svar, trengte bare at noen skulle si meg imot 😯

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart. Du burde gjemme deg i et hvitt polstret rom. Anbefalles virkelig!

Anonymous poster hash: 22408...5c8

Jeg føler du lyger, hvorfor gjør du det?

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er livredd!!! Jeg sittet og lest mye om det og sett noe videoer ogsånt, googlet det. Plutselig kommer det opp noe sånt som " Amerikansk hacker" og at jeg har fått virus!! I sekundet kaster jeg mobilen i veggen og blir redd(mobilen den er har godt bort) så tror dere de finner meg:(?

Helvete!!

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

Hei.... Har du tatt noen for for rus eller noe sånt? Hvorfor skulle Illuminati være etter deg? Illuminati er kun en konspirasjonsteori. Jeg kjenner en fyr som tok dop, han trodde at Illuminati var etter han til tross for at han kun bare var en navklient.  

 

Du burde snakke med en psykolog.

Anonymous poster hash: 38d53...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Nå har jeg jaggu lest dette også. :fnise:

 



Anonymous poster hash: 1c687...08a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.... Har du tatt noen for for rus eller noe sånt? Hvorfor skulle Illuminati være etter deg? Illuminati er kun en konspirasjonsteori. Jeg kjenner en fyr som tok dop, han trodde at Illuminati var etter han til tross for at han kun bare var en navklient.

Du burde snakke med en psykolog.

Anonymous poster hash: 38d53...73e

Nei...har bare angst, depresjon og fobi. Jeg kjønner ikke hvorfor du ikke er skremt? 😞

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illuminati er garantert ute etter deg.

Vi er i samme båt da...eller?

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uhumskheter

Vi er i samme båt da...eller?

Anonymous poster hash: 0aaeb...e08

 

I samme u-båt. Jeg har hørt Iluminati bruker en gul ubåt til å komme seg rundt. Heldigvis har vi ikke sett noen sånne her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illuminati finnes ikke TS, uansett hvor mange konspirasjonsteorier du finner på nettet. Dan Brown (og lettpåvirkelige amerikanere) har litt å svare for når det gjelder Illuminati-crazen.

Men jeg vet hvor vanskelig og vondt fobier og paranoia kan være fra diverse relasjoner. Så hvis du sliter mye med dette, søk hjelp :klemmer:

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor Jarle? Jarle Andhøy? Hva har han med illuminati å gjøre? Har han uttalt seg om at de er etter han?


For å svare deg TS, tvilsomt at de er etter deg med mindre du har alien DNA'et i deg (alle de blir sporet og nøye fulgt med på for å se åssen utvikler seg) eller med mindre du sitter inne med kunnskap som de ser på som sitt særeie (kabbalistisk og egyptisk lære). De kan være etter folk med alt fra det som heter Targed Individual der man fysisk blir stalket, men også sende stråling og beaming på deg som gir deg sykdommer som stopper hjernebevisstheten din i å utvikle seg til et overmenneskelig nivå (for de som har alien DNA i seg)  eller for eksempel beamer vrangforestillinger og paranoia inn i deg sånn at du må starte på psykiatriske medisiner som igjen ødelegger den hellige sjelen.



Anonymous poster hash: 4170d...879
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor Jarle? Jarle Andhøy? Hva har han med illuminati å gjøre? Har han uttalt seg om at de er etter han?

For å svare deg TS, tvilsomt at de er etter deg med mindre du har alien DNA'et i deg (alle de blir sporet og nøye fulgt med på for å se åssen utvikler seg) eller med mindre du sitter inne med kunnskap som de ser på som sitt særeie (kabbalistisk og egyptisk lære). De kan være etter folk med alt fra det som heter Targed Individual der man fysisk blir stalket, men også sende stråling og beaming på deg som gir deg sykdommer som stopper hjernebevisstheten din i å utvikle seg til et overmenneskelig nivå (for de som har alien DNA i seg)  eller for eksempel beamer vrangforestillinger og paranoia inn i deg sånn at du må starte på psykiatriske medisiner som igjen ødelegger den hellige sjelen.

Anonymous poster hash: 4170d...879

 

 

Ødelegger psykiatriske legemidler den hellige sjelen? Hvordan da? Ødelegges alle som spiser legemidler da? Hvordan kan man ødelegge sjel?

Anonymous poster hash: 0500d...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...