Gå til innhold

Redistribusjon av fitte/skatt - hykleri


Gjest Walden

Anbefalte innlegg

Gjest Walden

Kan noen komme og skyte meg?

Anonymous poster hash: cccc1...66c

 

Du kan skyte deg selv? Det vil jo være det mest humane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Walden

 

Les litt her du, Walden. http://www.aftenposten.no/okonomi/Kvinnene-drar-Norge-til-jobbtoppen-7538744.html

Anonymous poster hash: 240fc...462

 

 

 

Dette illustrerer jo bare mitt poeng. Helt vanvittig at 30% av et lands kvinner ikke jobber!

 

I følge SSB så er tallet nå nede i 65%! Så det faller i et tempo som tilsier at noe er fundamentalt galt. SÅ mange mennesker skal ikke være utenfor arbeidsstokken.

 

For menn er tallet nesten 74%, så nesten 10% mer menn enn kvinner i arbeid.

 

https://www.ssb.no/arbeid-og-lonn/statistikker/aku/kvartal/2015-04-30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er jo ofte, ikke alltid - opptatt av at vi skal dele. Jeg eier min kropp, ergo eier jeg også fruktene jeg har høstet av arbeidet den har utført. Likevel tvinges jeg med trussel om vold til å betale skatt. Om jeg ikke betaler, og dermed redistribuerer mine penger, til andre mennesker, så må min kropp låses inne i et lite rom.

På den andre siden - hvorfor er kvinner så opptatt av å IKKE dele sine fitter? Hvorfor er de så hardbarka motstandere av redistribusjon av fitte, når de er så hardbarka tilhengere av redistribusjon av lønn, som jo nettop er arbeid utført av en kropp.

Kan noen forklare meg hvorfor det er så viktig at jeg må dele de fruktene jeg har høstet av mitt arbeid (bruk av min kropp, mine kroppsdeler), i mens bruken av andre kroppsdeler, f.eks fitte, men også pikk for den saks skyld, IKKE skal redistribueres?

Så om du hadde en dame,så skulle alle ha retten til å knuse henne?

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er jo ofte, ikke alltid - opptatt av at vi skal dele. Jeg eier min kropp, ergo eier jeg også fruktene jeg har høstet av arbeidet den har utført. Likevel tvinges jeg med trussel om vold til å betale skatt. Om jeg ikke betaler, og dermed redistribuerer mine penger, til andre mennesker, så må min kropp låses inne i et lite rom.

På den andre siden - hvorfor er kvinner så opptatt av å IKKE dele sine fitter? Hvorfor er de så hardbarka motstandere av redistribusjon av fitte, når de er så hardbarka tilhengere av redistribusjon av lønn, som jo nettop er arbeid utført av en kropp.

Kan noen forklare meg hvorfor det er så viktig at jeg må dele de fruktene jeg har høstet av mitt arbeid (bruk av min kropp, mine kroppsdeler), i mens bruken av andre kroppsdeler, f.eks fitte, men også pikk for den saks skyld, IKKE skal redistribueres?

Så om du hadde en dame,så skulle alle ha retten til å knuse henne?

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om du hadde en dame,så skulle alle ha retten til å knuse henne?

Anonymous poster hash: 5f58d...abc [/quote

Ble feil.knulle henne, skulle det stå

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er ikke at det burde være slik at kvinner skal tilby fitta si, om det du ikke skjønte det. Poenget er at det er rimelig sykt å tvinge mennesker til å betale skatt. Og logikken som brukes for å argumentere for skatt burde jo gjøre det rimelig enkelt å argumentere for hvorfor kvinner burde spre beina sine for å være snille mot menn som ikke får seg noe.

Jeg har jevnlig tilgang på fitte, men takk for tilbudet. Jeg stiller nok litt høyere krav til utseende.

Hadde vi ikke hatt skatt,så hadde du sittet som en tomsing på gaten

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så lei slike tråder på kg. Ødelegger hele kg.

Ts forteller jo hvem han er med dette.

I noen tråder er det selvskryt så det holder. Er jo f...en gudegave til folket. Så kommer dette,og da ser en typen.

Ideene hans har jeg kun hørt av veldig syke personer før.

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK..føl deg fri til å forlate tråden. Eller føler du deg beordret og tvunget til å bli værende, som den sosialisten du er? Du må være litt FOR vant til tvang virker det som, for du har utviklet tvangstanker og tvangshandlinger.

Du blir ikke mer seriøs av å kalle alle som er uenige med deg for sosialister.

Dette er lavpannet.

Jeg er nok like mye sosialist som du er marsboer.

Anonymous poster hash: cccc1...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Jeg er så lei slike tråder på kg. Ødelegger hele kg.

Ts forteller jo hvem han er med dette.

I noen tråder er det selvskryt så det holder. Er jo f...en gudegave til folket. Så kommer dette,og da ser en typen.

Ideene hans har jeg kun hørt av veldig syke personer før.

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

 

Interessant. Hvilke syke personer tenker du på? Pol Pot? Stalin? Alle sosialister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Så om du hadde en dame,så skulle alle ha retten til å knuse henne?

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

 

 

Knuse henne?

 

Hadde vi ikke hatt skatt,så hadde du sittet som en tomsing på gaten

Anonymous poster hash: 5f58d...abc

 

Eh..nei? Jeg tjener mine egne penger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Hvilke syke personer tenker du på? Pol Pot? Stalin? Alle sosialister :)

Du fremstår ikke som spesielt frisk slik du argumenterer.

Kan du ikke slutte å forpeste forumet med pubertalt piss?

Anonymous poster hash: cccc1...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette illustrerer jo bare mitt poeng. Helt vanvittig at 30% av et lands kvinner ikke jobber!

I følge SSB så er tallet nå nede i 65%! Så det faller i et tempo som tilsier at noe er fundamentalt galt. SÅ mange mennesker skal ikke være utenfor arbeidsstokken.

For menn er tallet nesten 74%, så nesten 10% mer menn enn kvinner i arbeid.

https://www.ssb.no/arbeid-og-lonn/statistikker/aku/kvartal/2015-04-30

70% menn og 65% kvinner.

Du har rett, vi må jevne ut litt mer. Jeg foreslår at mennene står opp og krever svangerskapspermisjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70% menn og 65% kvinner.

Du har rett, vi må jevne ut litt mer. Jeg foreslår at mennene står opp og krever svangerskapspermisjon!

For øvrig har antallet kvinner i heltidsjobb økt, og det er flere menn i deltidsjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Walden

Du fremstår ikke som spesielt frisk slik du argumenterer.

Kan du ikke slutte å forpeste forumet med pubertalt piss?

Anonymous poster hash: cccc1...66c

 

Merkelig at en tråd som kritiserer skatt skal vekke så mye harme?

Hvorfor er det slik?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

70% menn og 65% kvinner.

Du har rett, vi må jevne ut litt mer. Jeg foreslår at mennene står opp og krever svangerskapspermisjon!

 

Nei, men når man har såpass mange mennesker utenfor arbeidslivet (og de er ikke arbeidsledige, for arbeidsledigheten er bare 3,5%) så mener jeg vi har et problem og burde diskutere hvorfor det er slik.

 

Når nesten 40!!% av alle kvinner (og 30% av alle menn) som er i arbeidsfør alder ikke arbeider, så er det noe galt. 40% av samfunnet kan jo ikke være syke - altså er det en betydelig andel mennesker som utnytter seg av et system som baserer seg på at staten tvinger folk til å betale skatt til folk som av en eller annen grunn ikke gidder jobbe, eller som føler seg berettiget til å motta diverse ytelser. Og alenemødre er eksempel på mennesker som mottar ytelser for valg DE selv har tatt. 

 

Hvorfor menn skal kreve svangerskapspermisjon forstår jeg ikke..Det blir helt usaklig. Men det er jo typisk slik tankegang du fremviser..vi skal "jevne ut mer", så vi må utnevne noen offentlige ordninger for det, som skal gå på bekostning av noen andre. 

Endret av Walden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette illustrerer jo bare mitt poeng. Helt vanvittig at 30% av et lands kvinner ikke jobber!

 

I følge SSB så er tallet nå nede i 65%! Så det faller i et tempo som tilsier at noe er fundamentalt galt. SÅ mange mennesker skal ikke være utenfor arbeidsstokken.

 

For menn er tallet nesten 74%, så nesten 10% mer menn enn kvinner i arbeid.

 

https://www.ssb.no/arbeid-og-lonn/statistikker/aku/kvartal/2015-04-30

Nei, tallet for menn er 70,3%.

Anonymous poster hash: 240fc...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig at en tråd som kritiserer skatt skal vekke så mye harme?

Hvorfor er det slik?

Ja, hva KAN det komme av....?

Er du 13?

Anonymous poster hash: cccc1...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette har du flust av sikre kilder som kan støtte opp om eller? At horder av norske kvinner får penger kastet etter seg av staten uten grunn?  :daane:

I den fantasiverdenen på Reddit og 4chan, som TS åpenbart tilbringer veldig mye av sin tid i, og som i økende grad forpester resten av internett er det bare menn som jobber betaler skatt mens kvinnene ligger på sånne svevende divaner, stapper i seg konfekt og får penger av staten bare fordi de har pupper og innovertiss. Det er bare bad-boysa som har tilgang på godsakene deres, mens de "snille" mennene, kategorien de tror at de selv tilhører, betaler regningen for både de onde feministprinsessene og ungene deres. Men offerrollen er det visst kvinner som spiller. :ironi:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betaler skatt fordi det er en del av systemet du lever i. Du kan ikke bare separere skatt fra resten av systemet. Alt henger sammen.

 

Hvis du ikke vil være en del av systemet kan du dra langt til fjells og se om du får deg en jobb der. Kanskje en nisse som bor i berget kan tilby deg noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den fantasiverdenen på Reddit og 4chan, som TS åpenbart tilbringer veldig mye av sin tid i, og som i økende grad forpester resten av internett er det bare menn som jobber betaler skatt mens kvinnene ligger på sånne svevende divaner, stapper i seg konfekt og får penger av staten bare fordi de har pupper og innovertiss. Det er bare bad-boysa som har tilgang på godsakene deres, mens de "snille" mennene, kategorien de tror at de selv tilhører, betaler regningen for både de onde feministprinsessene og ungene deres. Men offerrollen er det visst kvinner som spiller. :ironi:

Skulle gjerne plussa deg to ganger! Spot on ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...