Gå til innhold

Er menn inkompetente eller bare later de som...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I mange tilfeller får jeg inntrykk av at det handler om behov. Hun trenger at det vaskes hver uke, for han holder det med annenhver. Man vasker når man føler at det trengs. Med disse premissene, hvem blir det da som gjør det?

Dette☝

Anonymous poster hash: 9b5a0...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok fordi de ikke greier å vaske, de skjønner ikke hvordan det skal gjøres rett og slett. Menn er dumme som brød! Det er kvinnene som er smartest og mest oppegående, det er det ingen tvil om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problemer med å vaske huset/leiligheten all by myself. Typen pleier som regel å tilby hjelp, men det vio jeg ikke ha. Hvis han rydder leiligheten mens jeg er borte så gjør jeg det om igjen fordi aalt må være skinnende rent og perfekt. Hodet mitt går i spinn om jeg ser bittalite støv i et hjørnet. Haha :P...men han lager mat av og til så det fungerer for oss.

Anonymous poster hash: 6da8e...9a0

 

Pass deg så det ikke tipper over for deg og du blir sendt på Gaustad eller hvor du sogner til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg så det ikke tipper over for deg og du blir sendt på Gaustad eller hvor du sogner til.

Støv på hjernen? :fnise:  Hun du svarer altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støv på hjernen? :fnise:  Hun du svarer altså.

 

Tydeligvis. Jeg har kjent noen slike damer og sett hvor galt det kan gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydeligvis. Jeg har kjent noen slike damer og sett hvor galt det kan gå.

Jeg vet om et par stykker jeg også. Noen steder tør jeg nesten ikke å gå inn for jeg kan komme til å dra med et lite rusk inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg later som. Funker helt greit det, jeg trur ikke de fleste damer egentlig har noe problem med å gjøre husarbeidet, de blir bare provosert når mannen ikke gidder og mener at det er kvinnens jobb. Hvis vi bare er veldig dårlig på det blir det en annen sak :)

Anonymous poster hash: 4314e...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd! Ikke minst med tanke på antistøvdragene som skal gjøre alt selv og vil få seg en skikkelig realitycheck den dagen de står med tre barn og full jobb. Menn kan, og menn vasker. Men de gjør det på sin måte. Og veldig få ting er mindre sexy enn en sur kjerring som følger etter og kritiserer. Og den tanken slår meg når jeg kommer inn i helt strøkne hjem, der hun triumferer stolt fordi det er så fantastisk rent, og har OCD på vasking, og mannen tydelig studerer rumpa mi i smug. Del på det, slutt å behandle ham som inkompetent, pul litt mer- så slipper dere å opprette utroskapstråder på KG senere :blomst:



Anonymous poster hash: 4f2c9...58a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd! Ikke minst med tanke på antistøvdragene som skal gjøre alt selv og vil få seg en skikkelig realitycheck den dagen de står med tre barn og full jobb. Menn kan, og menn vasker. Men de gjør det på sin måte. Og veldig få ting er mindre sexy enn en sur kjerring som følger etter og kritiserer. Og den tanken slår meg når jeg kommer inn i helt strøkne hjem, der hun triumferer stolt fordi det er så fantastisk rent, og har OCD på vasking, og mannen tydelig studerer rumpa mi i smug. Del på det, slutt å behandle ham som inkompetent, pul litt mer- så slipper dere å opprette utroskapstråder på KG senere :blomst:

Anonymous poster hash: 4f2c9...58a

Ganske enig.

Ser at noen har et hjem som ser ut som et museum der alt er rent og perfekt.

Gjerne sånne som kritiserer alt mannen gjør hjemme,og skal bestemme alt. Man kan ikke klage hvis man aldri er fornøyd i hvert fall :)

Anonymous poster hash: 77b15...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Glad jeg er sammen med ei dame som prioriterer sitt eget firma, trening og barnet vårt framfor å være ei jævla pirkete megge som er opptatt av interiør, design og flekkfritt gulv. Gud bedre så harmonisk vi virker ha det i forhold til dere hysteriske manikere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg later som. Funker helt greit det, jeg trur ikke de fleste damer egentlig har noe problem med å gjøre husarbeidet, de blir bare provosert når mannen ikke gidder og mener at det er kvinnens jobb. Hvis vi bare er veldig dårlig på det blir det en annen sak :)

Anonymous poster hash: 4314e...4e3

Best av alt er det når man overrasker dem med å ha støvsugd og tørket støv. De er liksom forpliktet til å late som de er glad for det, og mister argumentet om at "du gjør aldri noe".

"Jeg har jo støvsugd og rydda i kjøkkenskuffene", kan man si da. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid erten kjime til bråk.

Mange kvinner gjør det selv pga det mannen gjør er ikke bra nok. La de da til h....ta det selv

Anonymous poster hash: 74389...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kvinner sier "mannen min gidder ikke vaske" så betyr det som regel "mannen min gidder ikke vaske når JEG bestemmer at det må vaskes." Menn har høyere toleranse for hybelkaniner enn kvinner.



Anonymous poster hash: 37714...de2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når kvinner sier "mannen min gidder ikke vaske" så betyr det som regel "mannen min gidder ikke vaske når JEG bestemmer at det må vaskes." Menn har høyere toleranse for hybelkaniner enn kvinner.

Anonymous poster hash: 37714...de2

 

Lev og la leve, sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at det var menn som fant opp elektrisiteten, internett, datamaskinen du skriver på, bygget huset du bor i og så og si hele samfunnet du lever i så vil jeg jeg tror de isåfall later som.

Endret av Casper1337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv bodd sammen med tre gutter som faktisk ikke klarte å vaske, skjønte liksom ikke essensen med hva man gjør for å få det rent. Flytter så inn i kollektiv og gidder ikke gjøre noe som helst, og er vant til at mamma gjør det hjemme.

 

Snørrvalper.

 

Om man som dame faller for en mann som er sånn, og liker å ha det rent, så har man tre valg.

1. Lær han å vaske

2. Vask alt selv

3. Dump fyren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her i huset kan mannen gjøre husarbeide men han gidder sjeldent og utsetter i det lengste når noe skal gjøres. Siden jeg hater husarbeide og er profesjonell prokrastinator på det området ender vi ofte opp med et bomba hus der hybelkaninene har party i krokene og under møblene. Noen av dem danser til og med på bordet. Etter nærmere to uker bryter jeg sammen og gjør et skikkelig skippertak mens jeg akker og uffer meg.

 

Hvis han skulle finne på å gjøre husarbeide sånn helt ut av det blå blir jeg nesten litt nervøs, men selvsagt veldig glad. Det skjer ALDRI at jeg kritiserer han for å gjøre husarbeidet feil. Når jeg kjefter (eller mer sukker oppgitt og utstøter ufeminine grynt) er det fordi han ikke tar tak i åpenbare ting men bare mumler noe om at "vi" må snart vaske/rydde/støvsuge/ta ut søpla. Det morsomste (ja jeg ler faktisk ordentlig, ikke sarkastisk) er når han finner noe utgått på dato i kjøleskapet og sier at dette må vi ta ut for det trenger ikke ligge i kjøleskapet lenger. Når jeg da sier "ja det har du rett i", bare han sier "mhm", legger matvaren inn igjen og går :rolleyes: Den er så festlig at jeg klarer ikke bli sur og oppgitt, jeg bare ler.

 

Så lenge han ikke sklir helt i slaskemodus går det egentlig greit. Han har eneansvaret for å mekke bil og ordne ved til vinteren og er en mester i å bake boller og brød, så da kan han gjøre litt mindre husarbeid. Han slipper ikke helt unna, bare nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hører om så mange jenter av meg som vasker hele hjemmet selv, fordi fyren "ikke klarer". Sitter og flirer inni meg, og tenker over hvor tåpelige de er som faktisk tror på det. Ikke gidder sier jeg! Hadde det vært meg hadde jeg meldt han på vaskekurs eller lært han det(dersom han faktisk ikke klarte)!!! Ikke f* at jeg kommer til å vaske hele huset alene fordi min kjære mann føler seg for bra for slikt arbeid. Er ikke sånn at jenter synes det er noe festligere enn dere, karer! Så, tilbake til mitt spørsmål. Klarer gutter egentlig ikke sånne ting - eller bare later de som da de vet at enkelte jenter er svake pushovers som kommer til å gjøre alt fordi "de ikke kan"?

Anonymous poster hash: 47b2f...4d5

 

Mange menn er nok sånn, mange menn er ikke sånn. Har hørt om mange kvinner som er sånn også. De har sikkert noe med oppveksten å gjøre.

Anonymous poster hash: fa0a8...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...