Gå til innhold

Artister som får publikum til å synge deler av sangen.


Mippi

  

51 stemmer

  1. 1. LIKER du at artister lar publikum synge flere strofer på en sang?

    • Ja
      28
    • Nei
      23


Anbefalte innlegg

Åååh jeg elsker fan chants jeg :fnise: både det å være veldig fan av noe og få synge "sammen" med artisten eller det å få synge deler av refrenget.

Jeg drar jo ikke på en konsert for å nyte musikken, jeg er der for å føle energien, "magien" og samholdet blant fans og artisten :) Men vil man ikke høre på naboens sure stemme, så bør man kanskje bare plassere seg bakerst og la de som er superfan få lov til å skrike av full hals fremst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hofmann

Denne er også litt gøy (selv om bandet og låta er så som så):

 

 

Guilty pleasure :nigo:

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh jeg elsker fan chants jeg :fnise: både det å være veldig fan av noe og få synge "sammen" med artisten eller det å få synge deler av refrenget.

Jeg drar jo ikke på en konsert for å nyte musikken, jeg er der for å føle energien, "magien" og samholdet blant fans og artisten :) Men vil man ikke høre på naboens sure stemme, så bør man kanskje bare plassere seg bakerst og la de som er superfan få lov til å skrike av full hals fremst :fnise:

 

At alle synger sammen med artisten er helt greit. :) Det er jo bare gøy.

 

Men jeg vil ikke bare høre publikum. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er også litt gøy (selv om bandet og låta er så som så):

 

 

Guilty pleasure :nigo:

 

Hm... ambivalent til denne.

 

Jeg liker sangen, og hadde blitt skikkelig lei meg om jeg hadde gått på konsert og artisten nesten ikke sang sangen en gang. Igjen, jeg liker denne sangen sååå godt. 

 

Men stemningen her er noe heeelt annet enn det ofte er. Dette var meget spesielt. Og jeg er tilbøyelig til å tenke at dersom stemningen alltid var så magisk som her, så hadde jeg ikke vært sååå hatefull mot fan chants (takk Chibi!).

-Og jeg tror litt av ambivalensen kommer av at han fyren synger så jææævelig surt og ødela egentlig sangen ganske bra selv. Så hvem bryr seg da om det er han eller sidemannen som synger surt. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så klein når nesten ingen i publikum gidder og synge med når artisten stopper opp og vil at lytterne skal synge..

Men er enig med TS. Det er plagsomt at de stopper opp i sangen sånn som det. Eller at de begynner og prate under sangen. Det ødelegger den fine flyten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Det er jo en form for kommunikasjon mellom artisten og publikum som man ellers mangler.

I tillegg må det jo være et kick at 10 000 mennesker synger sangen hans når han ber om det.

Synes det er fint jeg, men det er jo best når man er der selv og lever seg inn i det. Å se konsertopptak på MTV er ikke helt det samme, nei. :)Anonymous poster hash: 385e1...c39

Enig. Ser ikke problemet med at de gjør dette noen få ganger i løpet av en konsert :) Synes det er litt koselig jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jacklost

Jeg blir så klein når nesten ingen i publikum gidder og synge med når artisten stopper opp og vil at lytterne skal synge..

Men er enig med TS. Det er plagsomt at de stopper opp i sangen sånn som det. Eller at de begynner og prate under sangen. Det ødelegger den fine flyten.

Er ikke det bare hyggelig? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på konsert en gang og dette skjedde. Fikk kjeft av artisten fordi jeg var den eneste som ikke gadd synge med:(

Anonymous poster hash: 23a3f...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Var på konsert en gang og dette skjedde. Fikk kjeft av artisten fordi jeg var den eneste som ikke gadd synge med:(

Anonymous poster hash: 23a3f...385

Haha seriøst? Da var han/hun litt av en dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint. Jeg skjønner at det må være helt utrolig for artisten å høre tusenvis av mennesker synge sangen de (ofte) har skrevet og komponert. Men skjer det en haugevis av ganger på samme konsert blir jeg irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og etter 20 sekunder ser man hvor utrolig det må være at så mange synger med 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å sende en faktura til artisten etterpå hvor jeg krever betaling for mitt bidrag til konserten.Man jobber da ikke gratis!

Anonymous poster hash: 170bf...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...